Ik ken het alleen lijkt het bij mij tussen m'n oren te zitten.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ja is het ook, maar het is knap lastig als je niet zelf je broek of rits dicht kan doen, of je haar. Dan is het geduld soms ver te zoeken
Greys donkerblauw whoei feliquote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Onder andere overleg hebben met diverse bedrijven/klanten/contacten en aan de hand daarvan leuke acties van en met en op FOK! bedenken en opzettenEven in het heel algemeen
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
Crew http://forum.fok.nl/topic/1393359
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl
Oh, dat is idd een perfecte functie voor jou!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Onder andere overleg hebben met diverse bedrijven/klanten/contacten en aan de hand daarvan leuke acties van en met en op FOK! bedenken en opzettenEven in het heel algemeen
Ik dacht dat het een "welkom Greys-topic" wasquote:
Ik was al aan het twijfelen of dit niet ook een garpje zou zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
Dit keer heb ik er trouwens echt niets mee te maken hè
Vonden wij ook, en het is helemaal echt hoor: Nieuwe medewerker PR: Greys!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, dat is idd een perfecte functie voor jou!![]()
Is het ookquote:Op maandag 11 januari 2010 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een "welkom Greys-topic" was
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben terug!!!!
En ik heb wel gezwaaid!![]()
Ik was aan het bellen met mn moeder of ik in beeld was en toen heb ik gezwaaid, ik vroeg zelfs nog; zie je me zwaaien!
oh, dan wil ik ook wel crew-lid worden!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oja, voordat er wellicht scheve gezichten onstaan: Vaak is het zo dat mensen dingen gaan roepen als 'ooh die heeft zicht ingelikt, en bla bla bla. En dan volgen er allemaal wilde verwijten en veronderstellingen enzovoort. Dat het nieuwe crewlid zich omhoog zou hebben gewerkt en zo. Dus om alle wilde verhalen de wereld uit te helpen:
Greys heeft zich inderdaad bij mij omhooggeneukt.
Op de tafel,
Op de vloer,
Op de bank (2x),
In bad,
op de badkamervloer
en in bed.
Psssst. Je vergeet de auto.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oja, voordat er wellicht scheve gezichten onstaan: Vaak is het zo dat mensen dingen gaan roepen als 'ooh die heeft zicht ingelikt, en bla bla bla. En dan volgen er allemaal wilde verwijten en veronderstellingen enzovoort. Dat het nieuwe crewlid zich omhoog zou hebben gewerkt en zo. Dus om alle wilde verhalen de wereld uit te helpen:
Op de tafel,
Op de vloer,
Op de bank (2x),
In bad,
op de badkamervloer
en in bed.
Niet eens op de keukentafelquote:Op maandag 11 januari 2010 16:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op de tafel,
Op de vloer,
Op de bank (2x),
In bad,
op de badkamervloer
en in bed.
Ik wilde graag voor de Asielactie een groene jubelsmiley en Iteejer heeft toen geregeld dat dat * G * (met de G van Greys, of Groen, wat je wiltquote:Op maandag 11 januari 2010 16:19 schreef nieslief het volgende:
Een eigen smileydie is toch van de asielactie overgebleven.
en wat is daar eigenlijkquote:
je mag wel even aan mijn crew-lid (HAHAHAHAHA) zittenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan wil ik ook wel crew-lid worden!![]()
Ja maar, daar schaam ik mij een beetje voorquote:
ja hallo, ik kan niet EN zwaaien EN een screenshot maken he...quote:
Er lopen hier idd nog genoeg vrouwen rondquote:Op maandag 11 januari 2010 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Greys, feli
![]()
Als ik de fiets moet geloven is het schijnbaar nogal wat , crewlid zijn![]()
( Fok mag blij zijn dat jij crewlid wil zijn, en Fiets mag verder dromen )
Dat doet iedereen alquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je mag wel even aan mijn crew-lid (HAHAHAHAHA) zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doen wequote:
Whoehoeeeeeeeee, echt? Is ze heen en weer gelopen?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij wel; witte jas, tweelingwagen oranje met blauwe zak![]()
En dan ook nog paraderen he?
Ze is 2x het zebrapad overgestoken
Omdat ik moest lachen toen ik je zag...en weer zagquote:Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en wat is daar eigenlijkaan???
quote:
* noteert voor verhaal *quote:Op maandag 11 januari 2010 16:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar, daar schaam ik mij een beetje voorbedoel... dat gebeurt mij anders nooit
Oh nou vooruit, dan hebben we het daar niet over verder.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar, daar schaam ik mij een beetje voorbedoel... dat gebeurt mij anders nooit
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je mag wel even aan mijn crew-lid (HAHAHAHAHA) zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat langzaam, maar het gáát vooruit Muizel!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er natuurlijk nog lang niet, maar ik merk al wel verschil! Het oedeem is ook heel langzaam aan het afnemen, ik kon bijv eerst maar met 1 vinger typen rechts, en nu zijn het er 2. Aan dat soort dingen merk ik dat het heel langzaam beter gaat. Misschien dat ik over een poos zelf mijn broek dicht kan doen
ja halloquote:Op maandag 11 januari 2010 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoeeeeeeeee, echt? Is ze heen en weer gelopen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo
gek he, ik ging daar heen om te ZWAAIEN!
En ik kwam van de kant van de camera, dus ben omgedraaid en teruggelopen (mn moeder belde toen; JE LOOPT UIT BEELD!!!!!!)
En toen heb ik echt echt echt gezwaaid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
[..]
ja hallo
En ik kwam van de kant van de camera, dus ben omgedraaid en teruggelopen (mn moeder belde toen; JE LOOPT UIT BEELD!!!!!!)
En toen heb ik echt echt echt gezwaaid...WAAR GAAT DIT OVER?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
DEAL!quote:
[..]
ja hallo
En toen heb ik echt echt echt gezwaaid...Nou, je hebt goed gefaald hoor, Ing heeft dr niks van gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Zijn die voor je tas?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:32 schreef Ynske het volgende:
fijn dat er wat vooruitgang is Muis
kijk mn vierkantjes
[ afbeelding ]
Doe ikquote:Op maandag 11 januari 2010 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat langzaam, maar het gáát vooruit Muizel!
Hang in there
Ja, jij wil steeds maar niet.quote:
Dit is nou al de tweede keer dat ik die link krijgquote:Op maandag 11 januari 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hierover:
http://www.terena.org/~visser/webcam-hd.php
Daar liep ik net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |