Oh, ik dacht dat je op tv kwamquote:Op maandag 11 januari 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hierover:
http://www.terena.org/~visser/webcam-hd.php
Daar liep ik net
ja hallo...quote:Op maandag 11 januari 2010 16:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, jij wil steeds maar niet.
Blij dat het wat beter gaat, het lijkt me zo erg als je dat soort simpele dingen niet zelf kunt doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er natuurlijk nog lang niet, maar ik merk al wel verschil! Het oedeem is ook heel langzaam aan het afnemen, ik kon bijv eerst maar met 1 vinger typen rechts, en nu zijn het er 2. Aan dat soort dingen merk ik dat het heel langzaam beter gaat. Misschien dat ik over een poos zelf mijn broek dicht kan doen
Gefelicitaart.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Onder andere overleg hebben met diverse bedrijven/klanten/contacten en aan de hand daarvan leuke acties van en met en op FOK! bedenken en opzettenEven in het heel algemeen
Zit je alweer achter Fiets aan, dat neuken mag er nu wel eens van komen hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo...![]()
Ben ik tweede keus dus...
Nee hoor, jij bent helemaal geen tweede keusquote:Op maandag 11 januari 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo...![]()
Ben ik tweede derde zoveelste keus dus...
hier? er is zelfs een heel topic overquote:Op maandag 11 januari 2010 16:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Dit is nou al de tweede keer dat ik die link krijg
ze durft steeds nietquote:Op maandag 11 januari 2010 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit je alweer achter Fiets aan, dat neuken mag er nu wel eens van komen hoor
Misschien kunnen jullie het samen voor die webcam gaan doen, dan geloven wij het tenminste ook.quote:
quote:
TOP!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie het samen voor die webcam gaan doen, dan geloven wij het tenminste ook.
voyeurquote:Op maandag 11 januari 2010 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie het samen voor die webcam gaan doen, dan geloven wij het tenminste ook.
nee, want dan sta ik daar. Nakend.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit hier aan de deur gehad hoor... dan gooi ik m echt niet dicht!
Hoe verder weg hoe veiliger hequote:Op maandag 11 januari 2010 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit je alweer achter Fiets aan, dat neuken mag er nu wel eens van komen hoor
en dat is om te huilen want?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, want dan sta ik daar. Nakend.
quote:
Neequote:Op maandag 11 januari 2010 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en dat is om te huilen want?
Ik zeg toch dat ik m NIET dicht gooi?
Nog nooit gedaan!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
tenzij je van sex in de sneeuw houdt
Ah dat verklaard het één en anderquote:Op maandag 11 januari 2010 16:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier? er is zelfs een heel topic over
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan!Wel een leuk idee
Maar dan in de achtertuin, dus dan mag je eerst naar binnen
ze moeten nog gespannen worden, en nog een binnenvoering achterquote:Op maandag 11 januari 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn die voor je tas?
Gaat dat niet onwijs lubberen?
Wel heel schattig
Dan moeten jullie bij jou afspreken want hier kom je al een maand niet van de sneeuw afquote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Oehhh hopen dat er nog sneeuw ligt dan
Hoe is het met je nichtje? En met die kat op het balkon?quote:
Ik zal wat bewaren in de vriezer, speciaal voor jou!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Oehhh hopen dat er nog sneeuw ligt dan
Hij haakt toch op het laatste moment afquote:Op maandag 11 januari 2010 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moeten jullie bij jou afspreken want hier kom je al een maand niet van de sneeuw af
nee hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij haakt toch op het laatste moment af
quote:
m'n camera is stukquote:Op maandag 11 januari 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Sorry hoor, maar tot nu toe ben je niet bepaald daadkrachtig
We zitten nog te wachten op foto's bijvoorbeeld... en de vorige keren was je zomaar ineens verdwenen uit de SC, dus ik zie het niet zo snel gebeuren
smoesjes smoesjes...quote:Op maandag 11 januari 2010 16:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
m'n camera is stuk![]()
druk druk druk
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
Gaat lekker met de hormoontjes he Fiets?
Ik zou er een KLB topic over openenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij haakt toch op het laatste moment af
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou er een KLB topic over openen
* zoekt KLB op *quote:Op maandag 11 januari 2010 16:53 schreef senesta het volgende:
[..]
VIND JE HET GEK MET AL DIE VROUWEN OP PRquote:Op maandag 11 januari 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
Gaat lekker met de hormoontjes he Fiets?
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Fietsquote:Op maandag 11 januari 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Sorry hoor, maar tot nu toe ben je niet bepaald daadkrachtig
We zitten nog te wachten op foto's bijvoorbeeld... en de vorige keren was je zomaar ineens verdwenen uit de SC, dus ik zie het niet zo snel gebeuren
Zolang hij niet hetzelfde is als die van Cat zou ik zeggen:quote:
Ik weet toch niet welke foto Cat heeft.quote:Op maandag 11 januari 2010 @ 16:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zolang hij niet hetzelfde is als die van Cat zou ik zeggen:
SHARE!!!!!
deze:quote:Op maandag 11 januari 2010 16:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet toch niet welke foto Cat heeft.
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij dan al een naaktfoto gezien van Fiets? Misschien warmt dit je op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Weet jij helemaal niet hoe Fiets eruit ziet, Tombolalalaal?
Verdomd ja!quote:
Oh, nee, ik heb een anderequote:
Nee joh!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Weet jij helemaal niet hoe Fiets eruit ziet, Tombolalalaal?
Alsof ik hem ooit ga meeten...quote:Op maandag 11 januari 2010 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is echt zoooooooo niet kieskeurig
HOE KOM JIJ DAAR AANquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verdomd ja!
jij bent een van de weinigen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |