Niet te direct, maar vind het te gezellig zo, en ondertussen fokken kan best toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en ik zit hier maar te wachten op een reactie en die 2 zitten gezellig te meuten op msn.
Voeg mij ook eens toe dan? Of ben ik dan te direct?
Geen punt. Ik vond t wel leuk om ff te vragen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:00 schreef nktc het volgende:
[..]
Niet te direct, maar vind het te gezellig zo, en ondertussen fokken kan best toch?
ff vragen in t fb topic of een rapportje sturenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Me 2!
Kan iemand de OP aanpassen?Nr vergeten!
Is wel heel erg sneu hoor!!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen punt. Ik vond t wel leuk om ff te vragen.Ik zei net toch al veel plezier dames.
![]()
Ik had echt een kansloos mokkel aan mn fiets hangen door mn fobo lurk post. Ze heeft zelfs een topic over me geopend.
Sukkels die huilen in je fobo
Zekers.quote:
Ja erg hequote:
Viel best mee toch..? Het is je gelukt gelukkig..quote:Op zondag 10 januari 2010 23:12 schreef Cyntiaa het volgende:de laatste post moet hem openen toch? Net zo eerlijk..
Alleen jammer dat ik dan weer van die blonde acties uit ga halen, haha
Tja dat wel maar ik was maar aan t reloaden en er gebeurde maar niets dus dacht ik, dan open ik m welquote:Op zondag 10 januari 2010 23:12 schreef Cyntiaa het volgende:
de laatste post moet hem openen toch? Net zo eerlijk..
Alleen jammer dat ik dan weer van die blonde acties uit ga halen, haha
Als hetero of gay heb je hier niet veel te zoeken dus wat kom je dan doen?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef JoeyJ het volgende:
Valt me op dat het vooral vrouwen zijn
Nee, ben geen bi of homo maar ik weet gewoon waar ik bi meiden moet zoeken![]()
Zat! Tenminste vanavond niet maar ze zijn er wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef Guglilminpietro het volgende:
misschien iets voor mij als bi-man hier? zijn er meerdere bi-mannen in deze reeks dan?
Ah vandaar!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef Cyntiaa het volgende:
True, haha. Moest eerst wel ff denken, mijn eerste geopende topic
Nounou, iedereen is gewoon welkom hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hetero of gay heb je hier niet veel te zoeken dus wat kom je dan doen?
Jammerquote:
Ow sorry. Dat staat anders niet in de OPquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Nounou, iedereen is gewoon welkom hoor
hehehehe ik merk t.quote:
Zo "eng" zijn we niet toch?quote:
Je bent welkom hoor!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Guglilminpietro het volgende:
Hmm ja, als jullie zo beginnen kom ik natuurlijk niet in deze reeks he
hey welkom!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Guglilminpietro het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Guglilminpietro het volgende:
Vertel eens wat over jezelf? Das wel zo netjes toch als je nieuw binnen komt in een sc?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Guglilminpietro het volgende:
Haha oeh...nou gelukkig welkom!
Gammaquote:
Ok ik zal dan ook even wat posten. Ik heb me al voorgesteld in t vorige topic maar dat was niet zo uitgebreid.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef Guglilminpietro het volgende:
Ok vooruit, wat steekwoordjes:
- Breda
- Verschrikkelijk bi
- 25
- 195
- Werkzaam bij Nederlands meest betrouwbare bank
- en ongelooflijk brak van het weekend!
fobo is geen breezertaal maar Fok! taal.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:54 schreef Guglilminpietro het volgende:
Nog geen FoBo (breezertaal ofwa) nee
Morgen 7.00 die heerlijke wekker weer!
dronken, zondagavond...quote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok ik zal dan ook even wat posten. Ik heb me al voorgesteld in t vorige topic maar dat was niet zo uitgebreid.
Pijnacker
twijfel bi (wel goede seksuele ervaringen met beide geslachten)
33
187
Werkzaam bij een aannemersbedrijf
Nu weer dronken en dus morgen waarschijnlijk zwaar brak.
nouja dronken..... Ik denk vaak dat ik t niet ben net als nu dus dan zal ik t wel weer zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:58 schreef Guglilminpietro het volgende:
[..]
dronken, zondagavond...
dat wordt een zware morgen
Eigenlijk wel ja. Maar ja we kunnen m er niet toe dwingen.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:01 schreef Cyntiaa het volgende:
En een fobo is wel een must eigenlijk.. Weten we ook met wie we te doen hebben
probeer je me buitengesloten te voelenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:01 schreef Cyntiaa het volgende:
En een fobo is wel een must eigenlijk.. Weten we ook met wie we te doen hebben
Juist nietquote:Op maandag 11 januari 2010 00:05 schreef Guglilminpietro het volgende:
[..]
probeer je me buitengesloten te voelen
hyves is voor pubers. Niet voor een vent als jijquote:Op maandag 11 januari 2010 00:11 schreef Guglilminpietro het volgende:
Hoewel het zwaar tegen mijn principes in is om zoiets aan te maken zal ik er over denken.
Vrienden hebben mij ook gedwongen om eeen hyves aan te maken, dus wie weet lukt het jou ook
Al zet je er maar 1 foto inquote:Op maandag 11 januari 2010 00:11 schreef Guglilminpietro het volgende:
Hoewel het zwaar tegen mijn principes in is om zoiets aan te maken zal ik er over denken.
Vrienden hebben mij ook gedwongen om eeen hyves aan te maken, dus wie weet lukt het jou ook
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Hehe.. had ik maar 2 vriendjes in mijn bed!
trek je er maar niets van aan hoor, ik heb ook geen foboquote:Op maandag 11 januari 2010 00:11 schreef Guglilminpietro het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 05:40 schreef stbabylon het volgende:
Goedemorgen
Vanochtend maar een minuut nodig gehad om te bepalen waar ik was, wat voor een dag het was en waarom de wekker ging
babyquote:Op maandag 11 januari 2010 05:40 schreef stbabylon het volgende:
Goedemorgen
Vanochtend maar een minuut nodig gehad om te bepalen waar ik was, wat voor een dag het was en waarom de wekker ging
Maandnetkaart. Onbeperkt met de trein in heel Nederland. 1ste klas uiteraardquote:Op maandag 11 januari 2010 06:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
is dat een maand abo van groningen naar parijs ofzo?
maar het is toch goedkoper om jaar af te sluiten?? dan hoef je baas 2 maanden lang geen abo te betallenquote:Op maandag 11 januari 2010 06:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maandnetkaart. Onbeperkt met de trein in heel Nederland. 1ste klas uiteraard
(baas betaald)
Baas hoopt nog steeds mij in de auto te krijgen. En ik moet het zelf voorschieten.quote:Op maandag 11 januari 2010 06:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar het is toch goedkoper om jaar af te sluiten?? dan hoef je baas 2 maanden lang geen abo te betallen
lekker is dat hè, af en toe echt zo onwijs lang slapenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:04 schreef Seven. het volgende:
Wanneer zijn we voor het laatst ontopic geweest eigenlijk? Verder: ik heb 12 uur geslapen vannacht, ben van pure ellende om 20.30 ingestort.. Nu werken.
Oh ja! Ik heb een netbook besteld!
Ik toen ik het over Micheal en Nikita hadquote:Op maandag 11 januari 2010 11:04 schreef Seven. het volgende:
Wanneer zijn we voor het laatst ontopic geweest eigenlijk? Verder: ik heb 12 uur geslapen vannacht, ben van pure ellende om 20.30 ingestort.. Nu werken.
Oh ja! Ik heb een netbook besteld!
Net wakker???quote:
Dat komt omdat ik gister nog met iemand gezellig op msn zatquote:Op maandag 11 januari 2010 12:17 schreef nktc het volgende:
[..]
Net wakker???Ik wil dat ook.. Morgen lekker vrij, heeeerlijk!!
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik gister nog met iemand gezellig op msn zat
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:41 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen grote moeite om eruit te komen, lag veel te lekker.. Gaan we vaker doen
Wat is zwaar vandaag?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:06 schreef Guglilminpietro het volgende:
t'is een zware vandaag....
Plums tochquote:Op maandag 11 januari 2010 16:10 schreef Plums het volgende:
Ben gelukkig niet de enige met een 'blegh'dag zie ik.
Dalijk werken, en ik heb óók nog eens een ontzettend lompe dag, laat alles vallen.
Heb je al een offline gestuurd, ben naar het sporten en sauna rondje wel online!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:22 schreef Plums het volgende:
[..]
Maandagen![]()
Ben jij op msn vanavond? Moet nu naar werk..
Ik wil ook wel meedoen.quote:
quote:
Mijne viel wel mee.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
avondeten proberen binnen te houden tussen allemaal kwijlende schranzende en smakkende josti'sgotta love my job
avond.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijne viel wel mee.Lastig om er uit te komen en wakker worden maar na 2 bakken koffie ging t prima vandaag.
S'avonds allemaal trouwens
Wat schaft de pot vandaag?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
avondeten proberen binnen te houden tussen allemaal kwijlende schranzende en smakkende josti'sgotta love my job
door de gerelateerde gespreksonderwerpen heen denk ikquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:27 schreef Seven. het volgende:
Hi y'all. Mijn scharrel is einde verhaal. Als hij mij nog belt, dan zal ik hem wel uitleggen hoe en wat. Maar ik voel me er niet fijn meer bij nadat hij een smoesje ophing over ziek zijn.
Geen zorgen. Ik kom d'r wel overheen. Het is nu eventjes... minder, maar over een week ben ik weer OK en over 3 weken ben ik weer terug op volle sterkte.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:42 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ah, Seven toch..
Zodra mensen smoesjes gaan verzinnen dan is het leuke er idd wel van af..
Zolang je er maar achter bent voor je kinderen krijgt. Beetje lullig als je gaat scheiden omdat je toch lesbisch bent. Kunnen ex-man en kinderen wel gelijk bij Orpheus (ja, heb het van dichtbij meegemaaktquote:Op maandag 11 januari 2010 22:29 schreef Seven. het volgende:
Hai Kaat. Vage herkenning wel. Ik ben er ook niet uit of ik lesbisch of bi ben, maar aangezien ik verliefd ben op een vent zal het wel bi zijn. Ik vraag me alleen af, wat ga je doen als je de vrouw van je leven tegenkomt?
Het is toch lastig want je kan het niet even uitproberen of het met vrouwen natuurlijker voelt. Ik begrijp je man ook wel dat hij niet wil dat je het gaat uitproberen maar aan de andere kant kom je er zo wel sneller achter. Je bent wel jong getrouwd zie ik. Het kan makkeljik zijn dat je bi bent maar daar ga je niet achter komen als je alles maar weg blijft stoppen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Kaatje83 het volgende:
Dag allemaal,
Ik las dit topic en ben blij dat het er is. Ben trouwens nieuw hier!
Ik twijfel al enige jaren waartoe ik behoor. Dat klinkt gek maar ik kom er nog altijd niet uit. Na heel wat zware jaren dacht ik eruit te zijn voelde me lesbisch. Zal even wat toelichten over mezelf.
Ik ben een vrouw van 26 jaar en getrouwd met een lieve man. Dit is mijn grote liefde en ik voel nog altijd niks als liefde. Ik heb nog altijd het gevoel dat ik met hem oud wil worden. We zijn bijna 5 jaar getrouwd en hebben ook een kindje van bijna 4 jaar.
Tot ik er 2 jaar geleden achter kwam dat ik jaren lang gevoelens had weg gestopt en alles kwam eruit. Met een fikse depressie tot gevolg.
Mijn man accepteerd alles en neemt het goed op. We hebben wel de nodige problemen gehad maar het gaat nu naar omstandigheden goed.
Echter, ik voel me soms ook aangetrokken tot mannen.. Alleen niet echt lichamelijk. Ik merk dat binnen onze relatie ook erg. Soms ben ik erg afstandelijk en wil niet veel weten van mijn man.. Ik weet inmiddels dat ik die gevoelens heb en heb dat geaccepteerd. Het is wel heel moeilijk, ook voor mijn man. Alleen ben ik zo verward. De ene keer voel ik me lichamelijk erg aangetrokken tot vrouwen. Maar soms zie ik ook hele leuke mannen. Ik neig lichamelijk echt meer naar vrouwen. Dat weet ik zeker.
Dan denk ik weer: "wat ben ik nou toch"? Een lesbische vrouw in een hetero huwelijk of ben ik dan toch BI??
Ik vind het jammer dat ik niet verder kan ontdekken hoe die lesbische kant is. Dat wil mijn man echt niet en dat begrijp ik ook. Ik vind het allemaal behoorlijk eng en verwarrend, moeilijk. Ik wil mijn man ook niet kwijt.
Mijn naaste familie weet wel van dit alles maar mijn man's familie niet!
Zijn hier meer mensen die zoiets herkennen??
Alvast bedankt.
En als je monogaam wil blijven, maakt het ook helemaal niks uit of je daar wel of niet achter komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:18 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Het is toch lastig want je kan het niet even uitproberen of het met vrouwen natuurlijker voelt. Ik begrijp je man ook wel dat hij niet wil dat je het gaat uitproberen maar aan de andere kant kom je er zo wel sneller achter. Je bent wel jong getrouwd zie ik. Het kan makkeljik zijn dat je bi bent maar daar ga je niet achter komen als je alles maar weg blijft stoppen.
Dan is het idd een ander verhaal en moet je jezelf er bij neerleggen dat je er niet achter komt. Dit zijn altijd van die moeilijke dingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als je monogaam wil blijven, maakt het ook helemaal niks uit of je daar wel of niet achter komt.
ik wil, als daaruit blijkt dat ik idd wel lesbisch zou zijn en dus gewoon gelukkig (qua seksualiteit) kan leven. Ja dan zou ik dat echt doen. Op een gegeven moment word je gewoon te onrustig (zoals zij aangeeft depressie)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou er iig niet een relatie (met kind) aan wagen om 'zekerheid' te krijgen.
Bi's zijn alleen overdag actiefquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef Cyntiaa het volgende:Er zit totaal geen leven in de topic nu ...
meestal begint het topic rond deze tijd juist wat te levenquote:
Iedereen heeft een levenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
meestal begint het topic rond deze tijd juist wat te levenmaar zelfs nu is er amper iemand.
behalve wijquote:
Wat een lulquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
behalve wij
ik had een nieuwe datert uitgenodigd, maar die wilde zn maten niet afzeggen voor mij
tvalt wel mee hoor, hij had al een afspraak met hun en ik kwam spontaan met de vraag of ie hierheen kwam. Ging ie heeeeel lang twijfelen ( was dan wel weer lief ) maar wilde toch dat doen omdat ie t lullig vond om ze af te zeggen. Vind ik niet meer dan normaalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een lul![]()
![]()
Die maten kunnen ook wel een avondje wachten.
Andersom zou ik dat ook niet accepteren.
Tja ik kan wel een heel verhaal schrijven over wat ik allemaal heb mee gemaakt maar dat is niet te vergelijken met jou situatie. Daarbij ben ik niet getrouwd en nooit geweest. Je zit iig in een moeilijk parket.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef Kaatje83 het volgende:
Dank voor jullie reacties.. Ik hou wel te verstaan heel erg veel van mijn man, en hij is alles voor me. Ik heb bij hem het gevoel dat ik met hem oud wil worden. Het is dus allemaal heel dubbel zeg maar. Ik kan er met hem ook goed over praten en deel ook veel dingen samen. We genieten meer van dingen en ik soms zou ik het ook allemaal willen ontdekken maar dat is in mijn geval gewoon "riskant". Dat doe je niet zomaar.
Ik hoopte hier wat meer mensen te vinden die hun verhaal wilden doen ofzo. Of gewoon iemand die me begrijpt.
No offence..quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:28 schreef Murmeli het volgende:
Owh.... en ik ben erg.... t is weer soort van goed met scharrel
Ik snap er niks van. Maar vind hem echt veeeeeeeeel te leuk om niet verder te gaan ofzo. zucht
ja schat ik weet hoe je erover denkt. en ik zit er zelf ook een beetje mee. maar ik ben wel echt heul gek op hem enzo, en hij op mij. gewoon lastige situatie..... iets met allebei nog wel wat te leren hebben ofzoquote:
Waarom overkomt het mij nou nooit dat mensen verliefd zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:51 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Goedemorgen? ;D Alweer. Want meer heb ik tot nu toe nog niet echt gezegd.
Hm.
Oh, een goede vriendin is verliefd op mij en ik vind het nogal lastig. Want ... ja, het is wel een goede vriendin en ik kan er niet zo goed mee omgaan als mensen verliefd op me zijn.
Ik wil ook dat er iemand verliefd op mij is/wordtquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom overkomt het mij nou nooit dat mensen verliefd zijn?. Praat erover met iemand, dame. Wat vind je er precies zo moeilijk aan?
bindingsangst ofzo? we zijn iig beetje bang voor het idee van een relatie. Dus we noemen het gewoon niet zo. denk dat het in feite wel een beetje een relatie is, soort van.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:49 schreef Seven. het volgende:
Murm, waarom zijn jullie geen stelletje?
ik niet meer, in het begin wel.quote:
eens! heb eeen hekel aan dat twijfelachtige gedraai, gewoon ja of nee graagquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:36 schreef Plums het volgende:
Mensen die niet even op tijd laten weten of ze vandaag nou langskomen of niet en moeten blijven slapen of niet zijn echt![]()
deze meneer krijgt t ook voor elkaar om n kwartier van te voren te smsen: ben over 15 min. bij je en ik blijf slapen jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eens! heb eeen hekel aan dat twijfelachtige gedraai, gewoon ja of nee graag
Ik kan daar ook heeeel slecht tegen. Of, erger nog, mensen die er gewoon vanuit gaan dat ze blijven slapen. Zonder even te vragen/overleggen zodat je er rekening mee kan houden..quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:43 schreef Plums het volgende:
[..]
deze meneer krijgt t ook voor elkaar om n kwartier van te voren te smsen: ben over 15 min. bij je en ik blijf slapen ja
alsof ik niks beters te doen heb ofzoverdorie. én ik heb hier ouderlijk gezag die dat óók graag even op tijd wil weten.
frustraties. zul je zien dat ie morgen smst dat ie helemaal niet meer komt deze week. Grmbl!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:49 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Mijn nieuwe bril is fijn
Ben weer helemaal nerdie nu!
Ja hou opquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:49 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik kan daar ook heeeel slecht tegen. Of, erger nog, mensen die er gewoon vanuit gaan dat ze blijven slapen. Zonder even te vragen/overleggen zodat je er rekening mee kan houden..
Mijn nieuwe bril is fijn
Ben weer helemaal nerdie nu!
Ik vind het moeilijk omdat ik een vriend heb. ;pquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom overkomt het mij nou nooit dat mensen verliefd zijn?. Praat erover met iemand, dame. Wat vind je er precies zo moeilijk aan?
Nerdie's verzamelen! Krijg ook allemaal leuke opmerkingen erover, dat is zooo leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja hou opVan mijn beste vriendinnetje kan ik dat hebben, maar verder
Zo'n zin om even eeh.. iets te slaan ofzo
![]()
Bril is leuk ja
ik heb ook echt een nerd brilquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:10 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nerdie's verzamelen! Krijg ook allemaal leuke opmerkingen erover, dat is zooo leuk.
hahaha omg dat is wel écht schattigquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Nimrod, de Jackrussel van mijn ouders, is echt een fotomodel wanneer mijn vader haar op de foto zet. Blijft gerust zitten![]()
Mijn vader heeft haar ooit eens op de foto gezet terwijl ze op een krat bier zit, mijn vader gaat weer naar binnen om de foto op de pc te zetten. Na een klein half uur vraagt hij zich af waar de hond is...... Zit ze nog op datzelfde krat te wachten tot mijn vader gaat zeggen dat ze er af magZooo cute!
Ow ja dat maakt t erg lastig ja. Dan zit er niets anders op dan haar teleur te moeten stellen en hopen dat je vrienden blijven kan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:10 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk omdat ik een vriend heb. ;p
Ben benieuwd! Hou wel van dames met bril!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Plaats er vanavond wel even eenHeb ze op mijn telefoon en laptop staan.
GAAF!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:09 schreef Plums het volgende:
Nou zeg, halve sneeuwstorm hier, en ik wou nog wel de stad in
Ik hou juist wel van sneeuw. Helaas valt er hier bijna niets. Dan heb ik liever niks. Verdikke mij een beetje blij maken met een dooie mus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:05 schreef littledrummergirl het volgende:
hier ook weer sneeuw.. ben et echt onwijs zatdan nog liever regen ofzo
maak er biseksueel rollebollen in de sneeuw van en je zit veiligquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
GAAF!!![]()
[..]
Ik hou juist wel van sneeuw. Helaas valt er hier bijna niets. Dan heb ik liever niks. Verdikke mij een beetje blij maken met een dooie mus.Minimaal 10 cm of helemaal niets. Zeker niet zo een laagje wat niet dikker is dan 2 mm oid.
![]()
Of is dat meer een onderwerp op KLB?
V rolt door de sneeuw, VM rollen door de sneeuw, MVM rollen door de sneeuw, MVMMV rollen door de sneeuw, MMVVMMVVMMVV sneeuwbal rolt door de sneeuw.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maak er biseksueel rollebollen in de sneeuw van en je zit veilig
Maarmaarmaar. Ja nee dat is zo, hahaha, was ik zelf ook al achter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow ja dat maakt t erg lastig ja. Dan zit er niets anders op dan haar teleur te moeten stellen en hopen dat je vrienden blijven kan.
LOLquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:04 schreef S_1980 het volgende:
[..]
V rolt door de sneeuw, VM rollen door de sneeuw, MVM rollen door de sneeuw, MVMMV rollen door de sneeuw, MMVVMMVVMMVV sneeuwbal rolt door de sneeuw.
Het bi-sneeuwbaleffect.
Goeie avondquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maak er biseksueel rollebollen in de sneeuw van en je zit veilig
Waarom is die kans dan groter dat je er ook verlieft op word?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:41 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Maarmaarmaar. Ja nee dat is zo, hahaha, was ik zelf ook al achter.
Maar ik val meer op meisjes dan op jongens en als iemand verliefd op je is is de kans zo veel groter dat je daar dan ook verliefd op word. En dat is vervelend want dan zal ik haar moeten vermijden om niet verliefd te worden. Snap je.
We wachten allemaal in stilte af op de foto van Cyntiaa.quote:
Gewoon hier in t topic posten joh. Dan hoef je m niet te verkleinen ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Die foto gaat vandaag niet lukken, morgen wel! Moet hem nmlk verkleinen voor ik hem in mijn FoBo kan zetten! En ik zet hem ook even op hyves
Hoe is het met jullie?
Hoiquote:
quote:
Ik houdt morgen hyves in de gatenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Die foto gaat vandaag niet lukken, morgen wel! Moet hem nmlk verkleinen voor ik hem in mijn FoBo kan zetten! En ik zet hem ook even op hyves
Hoe is het met jullie?
Ik ben jaloers!!! Vooral die zonnebankquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Alles prima hier meis, lekker naar de sportschool geweest. Lekker sauna'tje gedaan en heerlijke scrubgel mee gehad onder de douche. Toen een zonnebankje gepakt!
Wees blij dat jij het niet nodig bentquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!!! Vooral die zonnebankHeb ik alleen niet echt nodig haha..
Das balen.. Slaap lekker in ieder geval. Werk ze morgenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wees blij dat jij het niet nodig bentVond het heerlijk weer even te gaan. Volgende keer lekker 16 minuten. Ga even op zoek naar een studio in Zwolle die wat goedkoper is dan mijn sportschool.
Ga nu lekker afsluiten hier zodat ik geen verleidingen meer hebLekker chillen en op tijd naar bed.. Mijn eet-wijn afspraak van vrijdag is verzet naar een week later
Super!! Vandaag gemaakt?quote:
bij hangbrug naar de gierenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
gave foto! waar is dat ding dan in blijdorp? bij de beren?
isse samsung jetquote:
ik weet helemaal geen gieren in blijdorpquote:
vlakbij de olifanten en vleermuizen verblijfquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet helemaal geen gieren in blijdorp![]()
* littledrummergirl voelt zich een slechte rotterdammer
Vanalles, bi-zakenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:15 schreef stbabylon het volgende:
Waar moest je over nadenken?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:35 schreef nktc het volgende:
[..]
Vanalles, bi-zakenAltijd gezellig....
Klopt, maar om dat nou openbaar te doen.....quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:40 schreef stbabylon het volgende:
Nou, heb jij even geluk. Dit is HET topic om je hart uit te storten
Mja, dat is je eigen keuze. Maar het zal het topic zeker ten goede komen als we het over bi-gerelateerde problemen hebben ipv goedemorgen postsquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:46 schreef nktc het volgende:
[..]
Klopt, maar om dat nou openbaar te doen.....
Dat lijkt mij inderdaad ook best lastig.. Hoe staat jouw man er tegenover?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:55 schreef nktc het volgende:
Ok, heb gister een gesprek gehad met een goede vriendin, ik zit ongeveer in het zelfde schuitje als Kaatje83. Maar ik weet het dus niet, of ik bi ben of lesbisch.. En het nadeel is dat ik er niet met veel mensen over kan hebben, familie weet het niet, vrienden wel, maar die zien me toch anders.. Hoe anders, die zien me met me mannetje lopen en zien toch dat ik gelukkig ben.. Dus lastig..
Ik hou wel van hem, heel erg veel. Ben niet meer verliefd.. Weet niet of het raar voelt.. Ben me altijd bewust geweest dat ik ook op vrouwen val, maar of ik nou alleen op vrouwen val weet ik niet.. De spanning is anders..quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Maar je bent wel gek van je mannetje? Of voelt dat raar?
Die weet het niet, wordt hij niet vrolijk van als ie het weet... Eerst zelf proberen uit te vinden..quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook best lastig.. Hoe staat jouw man er tegenover?
Voor de partner is het altijd lastig als de de andere begint te twijfelen (of er al uit is). Je kunt (en vaak: wilt) er niks tegen doen. Je moet er gewoon in mee gaan. Je wil (als het goed is) het beste voor de andere, zelfs al betekent dat dat je haar/hem kwijt raakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook best lastig.. Hoe staat jouw man er tegenover?
Ik weet dat als ik met hem ga praten dat ik hem dan kwets.. Ik ga er eerst zelf proberen uit te komen en als het echt niet wil dan vertel ik het hem.. Maar ik ga er vanuit dat hij wel iets gaat merken.. Zal in ieder geval niet de meest gezellige periode worden.. Maar ja...quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de partner is het altijd lastig als de de andere begint te twijfelen (of er al uit is). Je kunt (en vaak: wilt) er niks tegen doen. Je moet er gewoon in mee gaan. Je wil (als het goed is) het beste voor de andere, zelfs al betekent dat dat je haar/hem kwijt raakt.
Je moet doen wat voor jou het beste is. Iedereen is voor zichzelf de belangrijkste.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik weet dat als ik met hem ga praten dat ik hem dan kwets.. Ik ga er eerst zelf proberen uit te komen en als het echt niet wil dan vertel ik het hem.. Maar ik ga er vanuit dat hij wel iets gaat merken.. Zal in ieder geval niet de meest gezellige periode worden.. Maar ja...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:25 schreef stbabylon het volgende:
Die laatste zin
Ik val op een persoon. Niet op een persoon van een bepaald geslacht.
bi betekent niet automatisch poli-amoreus
ik begin me ook steeds meer af te vragen of ik niet gewoon lesbisch ben ipv bi...... mja ik zit iig niet in een relatie dus dat scheeltquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:55 schreef nktc het volgende:
Ok, heb gister een gesprek gehad met een goede vriendin, ik zit ongeveer in het zelfde schuitje als Kaatje83. Maar ik weet het dus niet, of ik bi ben of lesbisch.. En het nadeel is dat ik er niet met veel mensen over kan hebben, familie weet het niet, vrienden wel, maar die zien me toch anders.. Hoe anders, die zien me met me mannetje lopen en zien toch dat ik gelukkig ben.. Dus lastig..
Hij weet dat ik bi ben, dat vind ie ook wel goed.. Alleen dat mijn vriendin mij aan het denken heeft gezet, of ik bi ben of lesbisch.. Ik denk dat ik gewoon bi ben, maar daar ga ik proberen achter te komen... Al is het best frusterend zo..quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:22 schreef CyclingGirl het volgende:
Als je hem gaat kwetsen als je erover praat is het wel moeilijk, probeer er eerst zelf uit te komen maar als dat niet lukt zou je het hem toch voorzichtig kunnen vertellen. Je hoeft niet gelijk met iemand van jouw geslacht van bil, maar ik zou het wel eerlijk vinden als je partner wel weet heeft dat jij bi bent.
Mijn vorige partner wist het hij vond het raar. Ik heb nooit gezegd dat ik tijdens de relatie die ik met mijn vorige partner had ook met meisjes op stap wilde. Dat wilde ik ook niet maar ik wilde wel dat hij wist dat ik in het verleden een meisje als partner hebt gehad.
Mijn huidige partner heb ik het ook verteld en die zegt dat als ik het met een meisje wil doen dat ik dat mag maar daar heb ik geen zin in. Ik ben nu met mijn huidige partner en hij is een hij en ik dan geen behoefte aan een zij zeg maar. 1 tegelijk.
nja ooit dacht ik 100% zeker te weten dat ik hetero wasquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik weet 100% zeker dat ik Bi ben maar ben blij dat ik geen relatie heb nu, tijd genoeg om verder te ontdekken.
Sex met een man kan heel lekker zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja ooit dacht ik 100% zeker te weten dat ik hetero was
ik merk dat qua fantasien wel een man voor komt enzo maar als ik daadwerkelijk de kans krijg om het weer met een man te doen dan zoek ik excusen om het niet te doen
ja maar begin steeds meer mijn twijfels te krijgen daaroverquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:49 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Sex met een man kan heel lekker zijn
Ik wou dat ik de kans had om alles te ontdekken, maar ben bang dat ik dan eerst met hem moet gaan praten.. Dus ga nu eerst heel erg veel nadenken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik weet 100% zeker dat ik Bi ben maar ben blij dat ik geen relatie heb nu, tijd genoeg om verder te ontdekken.
onthoud dat jou geluk ook belangrijk!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:08 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de kans had om alles te ontdekken, maar ben bang dat ik dan eerst met hem moet gaan praten.. Dus ga nu eerst heel erg veel nadenken..
Komt goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
onthoud dat jou geluk ook belangrijk!
denk eerst aan jezelf, een ander doet dat niet!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:24 schreef Cyntiaa het volgende:Leuk!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe brilLet niet op de gare foto, hehe.. Was lekker wezen zonnebanken en sauna-en
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
Knuffelquote:
Blijdorp!quote:
Hahah sexyquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Plums!
Ik zat net met Marvin op msn
Wat ben ik toch altijd weer blij dat ik maar 3 min. lopen van een station af woonquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:54 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Blijdorp!
(jammer dat mijn stoep er dus ook zo lekker winters bijligt en ik iedere ochtend blij ben veilig het station te bereiken)
50/50 kans dat het volgende week weer naar beneden dondert qua temperatuurquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef Seven. het volgende:
Vieze kutsneeuw, blij dat dat weer voorbij is.
Doe mij dus echt maar zomer, lekker lang buiten met vrienden of een goed boekquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:39 schreef S_1980 het volgende:
Nou, vroeg naar huis, lekker binnen hangen met een filmpje en vroeg onder de wol dan maar.
Kou is wel knus.
Zooooo druk, dat je het even op Fok! moest meldenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeeel druk.. Té druk! Er is een collega ziek en nu wordt er best veel op mijn bureau gemikt!
Heb ik ook liever. Maar ik vind (deze kant van de jaarwisseling dan) de winter ook wel iets hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe mij dus echt maar zomer, lekker lang buiten met vrienden of een goed boek
Ja, zo druk ja! Af en toe gun ik mezelf dan even een Fok! moment...quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zooooo druk, dat je het even op Fok! moest melden
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ja, zo druk ja! Af en toe gun ik mezelf dan even een Fok! moment...
Gave Bril hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Senk joe.. Ben d'r ook heel blij mee. Lekker nerdie is ie
Thanks!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gave Bril hoor!
Persoonlijk hou ik meer van een smaller glas er in maar hij is erg Stoer! Juist vooral met die donkere dikke randen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:54 schreef S_1980 het volgende:
Dat mag dus niet van de baas he? Beetjeonder werktijd.
Och, veel problemen de laatste tijd. Daardoor gaat het ff wat minder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat is er allemaal met beachje aan de hand??
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Och, veel problemen de laatste tijd. Daardoor gaat het ff wat minder.
Vrij vandaagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Goedemorgen allemaal, nog even knallen voor het weekend is?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Precies! En dan vanavond bij vrienden pokeren. Morgen naar Rotjeknor om een maat bij te staan bij de regiofinales van de poker kampioen van nederland. En mogenavond heteroseks (he, bahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:12 schreef CyclingGirl het volgende:
ja... jij bent liefquote:
Wel ontopic blijven hè? Zonder hetero sex (of homo-sex) geen bi-sexquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies! En dan vanavond bij vrienden pokeren. Morgen naar Rotjeknor om een maat bij te staan bij de regiofinales van de poker kampioen van nederland. En mogenavond heteroseks (he, bah)
Was wel een plan dat het wel voldeed, maar dat gaat niet doorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:54 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Wel ontopic blijven hè? Zonder hetero sex (of homo-sex) geen bi-sex
(tenzij trio kan er geen zuiver bi-sex :p)
Dankzij wie ook alweer?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef Seven. het volgende:
We hebben een nieuwe smiley! : | W
Oftewel:
ik heb het wel vaker maar meestal niet zo accuut en niet zo heftig.... ik raakte ook ff in paniek... midden opstraat nog donker e.d.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef S_1980 het volgende:
Sterkte knuffelzacht. Heb je daar wel vaker last van gehad?
(heb wel een keertje een studiegenoot gehad die dat in z'n nekspieren kreeg. Dat wad wel een beetje paniek. Maar uiteidelijk wat spierontspanners en het was voorbij na een paar dagen)
Als ik niet in een relatie had gezeten had ik graag een handje (haha, handjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was wel een plan dat het wel voldeed, maar dat gaat niet door
Oh, er lopen genoeg 'handjes'quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Als ik niet in een relatie had gezeten had ik graag een handje (haha, handje) geholpen.
lekker lang weekend dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Middag....
Ben heerlijk vrij vandaag! Zal dus maar eens uit bed gaan....
grrr, ja die heeft hem gemaakt. Maar ik heb er voor gezorgd dat hij een shortcode kreegquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
grrr, ja die heeft hem gemaakt. Maar ik heb er voor gezorgd dat hij een shortcode kreeg
(wat cerror volgens mij niet eens wilde.. oops)
C. Als jij het ook maar 1x waagt om tussen nu en volgende week vrijdag 17:00 te klagen tegen mij over een vijfdaagse werkweek na de melding dat je er om 12:17 maar eens uitgaat, doe ik wat met je!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
C. Als jij het ook maar 1x waagt om tussen nu en volgende week vrijdag 17:00 te klagen tegen mij over een vijfdaagse werkweek na de melding dat je er om 12:17 maar eens uitgaat, doe ik wat met je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |