Jammerquote:
Ow sorry. Dat staat anders niet in de OPquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Nounou, iedereen is gewoon welkom hoor
hehehehe ik merk t.quote:
Zo "eng" zijn we niet toch?quote:
Je bent welkom hoor!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Guglilminpietro het volgende:
Hmm ja, als jullie zo beginnen kom ik natuurlijk niet in deze reeks he
hey welkom!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Guglilminpietro het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Guglilminpietro het volgende:
Vertel eens wat over jezelf? Das wel zo netjes toch als je nieuw binnen komt in een sc?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Guglilminpietro het volgende:
Haha oeh...nou gelukkig welkom!
Gammaquote:
Ok ik zal dan ook even wat posten. Ik heb me al voorgesteld in t vorige topic maar dat was niet zo uitgebreid.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef Guglilminpietro het volgende:
Ok vooruit, wat steekwoordjes:
- Breda
- Verschrikkelijk bi
- 25
- 195
- Werkzaam bij Nederlands meest betrouwbare bank
- en ongelooflijk brak van het weekend!
fobo is geen breezertaal maar Fok! taal.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:54 schreef Guglilminpietro het volgende:
Nog geen FoBo (breezertaal ofwa) nee
Morgen 7.00 die heerlijke wekker weer!
dronken, zondagavond...quote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok ik zal dan ook even wat posten. Ik heb me al voorgesteld in t vorige topic maar dat was niet zo uitgebreid.
Pijnacker
twijfel bi (wel goede seksuele ervaringen met beide geslachten)
33
187
Werkzaam bij een aannemersbedrijf
Nu weer dronken en dus morgen waarschijnlijk zwaar brak.
nouja dronken..... Ik denk vaak dat ik t niet ben net als nu dus dan zal ik t wel weer zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:58 schreef Guglilminpietro het volgende:
[..]
dronken, zondagavond...
dat wordt een zware morgen
Eigenlijk wel ja. Maar ja we kunnen m er niet toe dwingen.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:01 schreef Cyntiaa het volgende:
En een fobo is wel een must eigenlijk.. Weten we ook met wie we te doen hebben
probeer je me buitengesloten te voelenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:01 schreef Cyntiaa het volgende:
En een fobo is wel een must eigenlijk.. Weten we ook met wie we te doen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |