Niet te direct, maar vind het te gezellig zo, en ondertussen fokken kan best toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en ik zit hier maar te wachten op een reactie en die 2 zitten gezellig te meuten op msn.
Voeg mij ook eens toe dan? Of ben ik dan te direct?
Geen punt. Ik vond t wel leuk om ff te vragen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:00 schreef nktc het volgende:
[..]
Niet te direct, maar vind het te gezellig zo, en ondertussen fokken kan best toch?
ff vragen in t fb topic of een rapportje sturenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Me 2!
Kan iemand de OP aanpassen?Nr vergeten!
Is wel heel erg sneu hoor!!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen punt. Ik vond t wel leuk om ff te vragen.Ik zei net toch al veel plezier dames.
![]()
Ik had echt een kansloos mokkel aan mn fiets hangen door mn fobo lurk post. Ze heeft zelfs een topic over me geopend.
Sukkels die huilen in je fobo
Zekers.quote:
Ja erg hequote:
Viel best mee toch..? Het is je gelukt gelukkig..quote:Op zondag 10 januari 2010 23:12 schreef Cyntiaa het volgende:de laatste post moet hem openen toch? Net zo eerlijk..
Alleen jammer dat ik dan weer van die blonde acties uit ga halen, haha
Tja dat wel maar ik was maar aan t reloaden en er gebeurde maar niets dus dacht ik, dan open ik m welquote:Op zondag 10 januari 2010 23:12 schreef Cyntiaa het volgende:
de laatste post moet hem openen toch? Net zo eerlijk..
Alleen jammer dat ik dan weer van die blonde acties uit ga halen, haha
Als hetero of gay heb je hier niet veel te zoeken dus wat kom je dan doen?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef JoeyJ het volgende:
Valt me op dat het vooral vrouwen zijn
Nee, ben geen bi of homo maar ik weet gewoon waar ik bi meiden moet zoeken![]()
Zat! Tenminste vanavond niet maar ze zijn er wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef Guglilminpietro het volgende:
misschien iets voor mij als bi-man hier? zijn er meerdere bi-mannen in deze reeks dan?
Ah vandaar!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef Cyntiaa het volgende:
True, haha. Moest eerst wel ff denken, mijn eerste geopende topic
Nounou, iedereen is gewoon welkom hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hetero of gay heb je hier niet veel te zoeken dus wat kom je dan doen?
Jammerquote:
Ow sorry. Dat staat anders niet in de OPquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Nounou, iedereen is gewoon welkom hoor
hehehehe ik merk t.quote:
Zo "eng" zijn we niet toch?quote:
Je bent welkom hoor!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Guglilminpietro het volgende:
Hmm ja, als jullie zo beginnen kom ik natuurlijk niet in deze reeks he
hey welkom!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Guglilminpietro het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Guglilminpietro het volgende:
Vertel eens wat over jezelf? Das wel zo netjes toch als je nieuw binnen komt in een sc?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Guglilminpietro het volgende:
Haha oeh...nou gelukkig welkom!
Gammaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |