Dat ze niet na een tijd een mes in je rug steken.. Gewoon eerlijk en oprecht..quote:
Goeie omschrijvingquote:Op zondag 10 januari 2010 22:07 schreef nktc het volgende:
[..]
Dat ze niet na een tijd een mes in je rug steken.. Gewoon eerlijk en oprecht..
Kloptquote:
Dat dacht ik. Ma flodder vind ik best een enge vrouw en die sla ik echt over Al zouden we de laatste zijn op aarde....quote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef nktc het volgende:
[..]
Nou ja, uhm.. Jij begint over enge mannen.. Dus dan horen daar ook enge vrouwen bij toch? Kunnen best eng zijn..
Dank je haha..quote:
Dan zou je nog sterven aangezien dat eventuele kind nog steeds alleen is.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Ma flodder vind ik best een enge vrouw en die sla ik echt over Al zouden we de laatste zijn op aarde....
Dan maar uitsterven
Graag gedaanquote:
Als we de laatste op aarde zijn en ik sla haar over komt er geen kind.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou je nog sterven aangezien dat eventuele kind nog steeds alleen is.
Ja wrijf t er maar weer in.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Wij zijn vrouwen, we kunnen meerdere dingen tegelijk hoor
quote:
(Sorry) Hahaha.. Zeg het tegen haar..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
OMFG had ik gister nou maar niet een lurk post plaatsen bui.
Ik heb nou 1 of ander kansloos wijf wat reageert alsof t erg is dat iemand lurkt. Ok mijn reacties zijn ook niet echt normaal meer maar ik kan daar zo slecht tegen. Rot op joh!
Haha, beetje to muchquote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow nog ff na wrijven ook?
Liever dat je dan ergens anders over heen wrijft
en ik zit hier maar te wachten op een reactie en die 2 zitten gezellig te meuten op msn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |