dan zou ik wat anders in je fobo zettenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Genoeg reacties maar dan zit je weer met het punt dat ik het niks aan vind met een vreemde
Daar kan aan gewerkt worden in een slowchat.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Genoeg reacties maar dan zit je weer met het punt dat ik het niks aan vind met een vreemde
Jij hebt ook niet gepost toen je bij mij lurktequote:Op zondag 10 januari 2010 18:26 schreef Cyntiaa het volgende:
True, lurken is posten![]()
Ik zit ook met een aantal van Fok! op msn, heeel gezellig.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef Cyntiaa het volgende:
En vanwege de reactie die je dan krijgt post ik niet
Onzin. Ik kijk regelmatig in FoBo's om een beter beeld te krijgen van iemand. Niet om iets te zeggen.quote:
Ok ja logies.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Jij zegt net zelf dat je fobo dan vol komt te staan met reacties op het lurken.. Daarom dus
Is ook zo. Al vind ik t soms wel leuk om eens wel wat te posten. (Zoals gister dusquote:Op zondag 10 januari 2010 18:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onzin. Ik kijk regelmatig in FoBo's om een beter beeld te krijgen van iemand. Niet om iets te zeggen.
Moet ik ook nodig doen maar ik heb geen leuke up 2 date foto'squote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb wel mijn FoBo wel even ge-update. Gewoon wat minor details
Ow ja zulke heb ik ook welquote:Op zondag 10 januari 2010 18:57 schreef stbabylon het volgende:
Enige recente foto's (naast de foto die ik er net op heb gezet van O&N) die ik heb, mag ik niet in mijn FoBo zetten volgens de regels
De foto's die je er nu hebt staan zeggen me al genoeg hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef Plums het volgende:
Ik moet nog altijd foto's krijgen van een vriend waar ik op sta, van weeeeken terug.
quote:Seksualiteit Aanwezig, maar niet in gebruik
Ja maar ik wil nieuwequote:Op zondag 10 januari 2010 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De foto's die je er nu hebt staan zeggen me al genoeg hoor.
[..]
![]()
Ik moest hard lachen toen ik dat las. Niet uit leedvermaak maar puur uit begrip van je humor.
Tja ik wil ook wel eens wat maar 9 van de 10x stel ik t maar niet voor.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja maar ik wil nieuweheheheh
[ afbeelding ]
Die van mij is nog zo goed als nieuw. Nooit gebruikt altijd in de garage gestaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja maar ik wil nieuweheheheh
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo opweg naar huis.... ben kapot..... was wel gezellig
voor???quote:
De sneeuw en kouquote:
En de gladheid....quote:
En voor enge mannenquote:
En enge vrouwenquote:
Dat hangt van je voorkeur af. En wat is eng?quote:
Nou ja, uhm.. Jij begint over enge mannen.. Dus dan horen daar ook enge vrouwen bij toch? Kunnen best eng zijn..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hangt van je voorkeur af. En wat is eng?
Me tooquote:
Ja alleen ik denk dat vrouwen toch mannen eerder eng vinden dan een vrouw. Maar vrouwen kunnen ook eng zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef nktc het volgende:
[..]
Nou ja, uhm.. Jij begint over enge mannen.. Dus dan horen daar ook enge vrouwen bij toch? Kunnen best eng zijn..
Klopt, mannen zijn eerder eng.. Vrouwen kunnen zich eerst nog heel erg lief voor doen en dan eng worden.......quote:Op zondag 10 januari 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja alleen ik denk dat vrouwen toch mannen eerder eng vinden dan een vrouw. Maar vrouwen kunnen ook eng zijn.
Heb ze toch liever gewoon normaal hoorquote:
quote:
Dat is ook het enge aan vrouwen. Eerst doen ze lief en daarna steken ze een mes in je rug. En man steekt eerst een mes in je rug en doet daarna lief.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef nktc het volgende:
[..]
Klopt, mannen zijn eerder eng.. Vrouwen kunnen zich eerst nog heel erg lief voor doen en dan eng worden.......
Wat is normaal?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef nktc het volgende:
[..]
Heb ze toch liever gewoon normaal hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |