Nerdie's verzamelen! Krijg ook allemaal leuke opmerkingen erover, dat is zooo leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja hou opVan mijn beste vriendinnetje kan ik dat hebben, maar verder
Zo'n zin om even eeh.. iets te slaan ofzo
![]()
Bril is leuk ja
ik heb ook echt een nerd brilquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:10 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nerdie's verzamelen! Krijg ook allemaal leuke opmerkingen erover, dat is zooo leuk.
hahaha omg dat is wel écht schattigquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Nimrod, de Jackrussel van mijn ouders, is echt een fotomodel wanneer mijn vader haar op de foto zet. Blijft gerust zitten![]()
Mijn vader heeft haar ooit eens op de foto gezet terwijl ze op een krat bier zit, mijn vader gaat weer naar binnen om de foto op de pc te zetten. Na een klein half uur vraagt hij zich af waar de hond is...... Zit ze nog op datzelfde krat te wachten tot mijn vader gaat zeggen dat ze er af magZooo cute!
Ow ja dat maakt t erg lastig ja. Dan zit er niets anders op dan haar teleur te moeten stellen en hopen dat je vrienden blijven kan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:10 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk omdat ik een vriend heb. ;p
Ben benieuwd! Hou wel van dames met bril!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Plaats er vanavond wel even eenHeb ze op mijn telefoon en laptop staan.
GAAF!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:09 schreef Plums het volgende:
Nou zeg, halve sneeuwstorm hier, en ik wou nog wel de stad in
Ik hou juist wel van sneeuw. Helaas valt er hier bijna niets. Dan heb ik liever niks. Verdikke mij een beetje blij maken met een dooie mus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:05 schreef littledrummergirl het volgende:
hier ook weer sneeuw.. ben et echt onwijs zatdan nog liever regen ofzo
maak er biseksueel rollebollen in de sneeuw van en je zit veiligquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
GAAF!!![]()
[..]
Ik hou juist wel van sneeuw. Helaas valt er hier bijna niets. Dan heb ik liever niks. Verdikke mij een beetje blij maken met een dooie mus.Minimaal 10 cm of helemaal niets. Zeker niet zo een laagje wat niet dikker is dan 2 mm oid.
![]()
Of is dat meer een onderwerp op KLB?
V rolt door de sneeuw, VM rollen door de sneeuw, MVM rollen door de sneeuw, MVMMV rollen door de sneeuw, MMVVMMVVMMVV sneeuwbal rolt door de sneeuw.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maak er biseksueel rollebollen in de sneeuw van en je zit veilig
Maarmaarmaar. Ja nee dat is zo, hahaha, was ik zelf ook al achter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow ja dat maakt t erg lastig ja. Dan zit er niets anders op dan haar teleur te moeten stellen en hopen dat je vrienden blijven kan.
LOLquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:04 schreef S_1980 het volgende:
[..]
V rolt door de sneeuw, VM rollen door de sneeuw, MVM rollen door de sneeuw, MVMMV rollen door de sneeuw, MMVVMMVVMMVV sneeuwbal rolt door de sneeuw.
Het bi-sneeuwbaleffect.
Goeie avondquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maak er biseksueel rollebollen in de sneeuw van en je zit veilig
Waarom is die kans dan groter dat je er ook verlieft op word?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:41 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Maarmaarmaar. Ja nee dat is zo, hahaha, was ik zelf ook al achter.
Maar ik val meer op meisjes dan op jongens en als iemand verliefd op je is is de kans zo veel groter dat je daar dan ook verliefd op word. En dat is vervelend want dan zal ik haar moeten vermijden om niet verliefd te worden. Snap je.
We wachten allemaal in stilte af op de foto van Cyntiaa.quote:
Gewoon hier in t topic posten joh. Dan hoef je m niet te verkleinen ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Die foto gaat vandaag niet lukken, morgen wel! Moet hem nmlk verkleinen voor ik hem in mijn FoBo kan zetten! En ik zet hem ook even op hyves
Hoe is het met jullie?
Hoiquote:
quote:
Ik houdt morgen hyves in de gatenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Die foto gaat vandaag niet lukken, morgen wel! Moet hem nmlk verkleinen voor ik hem in mijn FoBo kan zetten! En ik zet hem ook even op hyves
Hoe is het met jullie?
Ik ben jaloers!!! Vooral die zonnebankquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Alles prima hier meis, lekker naar de sportschool geweest. Lekker sauna'tje gedaan en heerlijke scrubgel mee gehad onder de douche. Toen een zonnebankje gepakt!
Wees blij dat jij het niet nodig bentquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!!! Vooral die zonnebankHeb ik alleen niet echt nodig haha..
Das balen.. Slaap lekker in ieder geval. Werk ze morgenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wees blij dat jij het niet nodig bentVond het heerlijk weer even te gaan. Volgende keer lekker 16 minuten. Ga even op zoek naar een studio in Zwolle die wat goedkoper is dan mijn sportschool.
Ga nu lekker afsluiten hier zodat ik geen verleidingen meer hebLekker chillen en op tijd naar bed.. Mijn eet-wijn afspraak van vrijdag is verzet naar een week later
Super!! Vandaag gemaakt?quote:
bij hangbrug naar de gierenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
gave foto! waar is dat ding dan in blijdorp? bij de beren?
isse samsung jetquote:
ik weet helemaal geen gieren in blijdorpquote:
vlakbij de olifanten en vleermuizen verblijfquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet helemaal geen gieren in blijdorp![]()
* littledrummergirl voelt zich een slechte rotterdammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |