50/50 kans dat het volgende week weer naar beneden dondert qua temperatuurquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef Seven. het volgende:
Vieze kutsneeuw, blij dat dat weer voorbij is.
Doe mij dus echt maar zomer, lekker lang buiten met vrienden of een goed boekquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:39 schreef S_1980 het volgende:
Nou, vroeg naar huis, lekker binnen hangen met een filmpje en vroeg onder de wol dan maar.
Kou is wel knus.
Zooooo druk, dat je het even op Fok! moest meldenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeeel druk.. Té druk! Er is een collega ziek en nu wordt er best veel op mijn bureau gemikt!
Heb ik ook liever. Maar ik vind (deze kant van de jaarwisseling dan) de winter ook wel iets hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe mij dus echt maar zomer, lekker lang buiten met vrienden of een goed boek
Ja, zo druk ja! Af en toe gun ik mezelf dan even een Fok! moment...quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zooooo druk, dat je het even op Fok! moest melden
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ja, zo druk ja! Af en toe gun ik mezelf dan even een Fok! moment...
Gave Bril hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Senk joe.. Ben d'r ook heel blij mee. Lekker nerdie is ie
Thanks!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gave Bril hoor!
Persoonlijk hou ik meer van een smaller glas er in maar hij is erg Stoer! Juist vooral met die donkere dikke randen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:54 schreef S_1980 het volgende:
Dat mag dus niet van de baas he? Beetjeonder werktijd.
Och, veel problemen de laatste tijd. Daardoor gaat het ff wat minder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat is er allemaal met beachje aan de hand??
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Och, veel problemen de laatste tijd. Daardoor gaat het ff wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |