nja ooit dacht ik 100% zeker te weten dat ik hetero wasquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik weet 100% zeker dat ik Bi ben maar ben blij dat ik geen relatie heb nu, tijd genoeg om verder te ontdekken.
Sex met een man kan heel lekker zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja ooit dacht ik 100% zeker te weten dat ik hetero was
ik merk dat qua fantasien wel een man voor komt enzo maar als ik daadwerkelijk de kans krijg om het weer met een man te doen dan zoek ik excusen om het niet te doen
ja maar begin steeds meer mijn twijfels te krijgen daaroverquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:49 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Sex met een man kan heel lekker zijn
Ik wou dat ik de kans had om alles te ontdekken, maar ben bang dat ik dan eerst met hem moet gaan praten.. Dus ga nu eerst heel erg veel nadenken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik weet 100% zeker dat ik Bi ben maar ben blij dat ik geen relatie heb nu, tijd genoeg om verder te ontdekken.
onthoud dat jou geluk ook belangrijk!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:08 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de kans had om alles te ontdekken, maar ben bang dat ik dan eerst met hem moet gaan praten.. Dus ga nu eerst heel erg veel nadenken..
Komt goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
onthoud dat jou geluk ook belangrijk!
denk eerst aan jezelf, een ander doet dat niet!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:24 schreef Cyntiaa het volgende:Leuk!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe brilLet niet op de gare foto, hehe.. Was lekker wezen zonnebanken en sauna-en
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
Knuffelquote:
Blijdorp!quote:
Hahah sexyquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Plums!
Ik zat net met Marvin op msn
Wat ben ik toch altijd weer blij dat ik maar 3 min. lopen van een station af woonquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:54 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Blijdorp!
(jammer dat mijn stoep er dus ook zo lekker winters bijligt en ik iedere ochtend blij ben veilig het station te bereiken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |