Vanalles, bi-zakenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:15 schreef stbabylon het volgende:
Waar moest je over nadenken?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:35 schreef nktc het volgende:
[..]
Vanalles, bi-zakenAltijd gezellig....
Klopt, maar om dat nou openbaar te doen.....quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:40 schreef stbabylon het volgende:
Nou, heb jij even geluk. Dit is HET topic om je hart uit te storten
Mja, dat is je eigen keuze. Maar het zal het topic zeker ten goede komen als we het over bi-gerelateerde problemen hebben ipv goedemorgen postsquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:46 schreef nktc het volgende:
[..]
Klopt, maar om dat nou openbaar te doen.....
Dat lijkt mij inderdaad ook best lastig.. Hoe staat jouw man er tegenover?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:55 schreef nktc het volgende:
Ok, heb gister een gesprek gehad met een goede vriendin, ik zit ongeveer in het zelfde schuitje als Kaatje83. Maar ik weet het dus niet, of ik bi ben of lesbisch.. En het nadeel is dat ik er niet met veel mensen over kan hebben, familie weet het niet, vrienden wel, maar die zien me toch anders.. Hoe anders, die zien me met me mannetje lopen en zien toch dat ik gelukkig ben.. Dus lastig..
Ik hou wel van hem, heel erg veel. Ben niet meer verliefd.. Weet niet of het raar voelt.. Ben me altijd bewust geweest dat ik ook op vrouwen val, maar of ik nou alleen op vrouwen val weet ik niet.. De spanning is anders..quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Maar je bent wel gek van je mannetje? Of voelt dat raar?
Die weet het niet, wordt hij niet vrolijk van als ie het weet... Eerst zelf proberen uit te vinden..quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook best lastig.. Hoe staat jouw man er tegenover?
Voor de partner is het altijd lastig als de de andere begint te twijfelen (of er al uit is). Je kunt (en vaak: wilt) er niks tegen doen. Je moet er gewoon in mee gaan. Je wil (als het goed is) het beste voor de andere, zelfs al betekent dat dat je haar/hem kwijt raakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook best lastig.. Hoe staat jouw man er tegenover?
Ik weet dat als ik met hem ga praten dat ik hem dan kwets.. Ik ga er eerst zelf proberen uit te komen en als het echt niet wil dan vertel ik het hem.. Maar ik ga er vanuit dat hij wel iets gaat merken.. Zal in ieder geval niet de meest gezellige periode worden.. Maar ja...quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de partner is het altijd lastig als de de andere begint te twijfelen (of er al uit is). Je kunt (en vaak: wilt) er niks tegen doen. Je moet er gewoon in mee gaan. Je wil (als het goed is) het beste voor de andere, zelfs al betekent dat dat je haar/hem kwijt raakt.
Je moet doen wat voor jou het beste is. Iedereen is voor zichzelf de belangrijkste.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik weet dat als ik met hem ga praten dat ik hem dan kwets.. Ik ga er eerst zelf proberen uit te komen en als het echt niet wil dan vertel ik het hem.. Maar ik ga er vanuit dat hij wel iets gaat merken.. Zal in ieder geval niet de meest gezellige periode worden.. Maar ja...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:25 schreef stbabylon het volgende:
Die laatste zin
Ik val op een persoon. Niet op een persoon van een bepaald geslacht.
bi betekent niet automatisch poli-amoreus
ik begin me ook steeds meer af te vragen of ik niet gewoon lesbisch ben ipv bi...... mja ik zit iig niet in een relatie dus dat scheeltquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:55 schreef nktc het volgende:
Ok, heb gister een gesprek gehad met een goede vriendin, ik zit ongeveer in het zelfde schuitje als Kaatje83. Maar ik weet het dus niet, of ik bi ben of lesbisch.. En het nadeel is dat ik er niet met veel mensen over kan hebben, familie weet het niet, vrienden wel, maar die zien me toch anders.. Hoe anders, die zien me met me mannetje lopen en zien toch dat ik gelukkig ben.. Dus lastig..
Hij weet dat ik bi ben, dat vind ie ook wel goed.. Alleen dat mijn vriendin mij aan het denken heeft gezet, of ik bi ben of lesbisch.. Ik denk dat ik gewoon bi ben, maar daar ga ik proberen achter te komen... Al is het best frusterend zo..quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:22 schreef CyclingGirl het volgende:
Als je hem gaat kwetsen als je erover praat is het wel moeilijk, probeer er eerst zelf uit te komen maar als dat niet lukt zou je het hem toch voorzichtig kunnen vertellen. Je hoeft niet gelijk met iemand van jouw geslacht van bil, maar ik zou het wel eerlijk vinden als je partner wel weet heeft dat jij bi bent.
Mijn vorige partner wist het hij vond het raar. Ik heb nooit gezegd dat ik tijdens de relatie die ik met mijn vorige partner had ook met meisjes op stap wilde. Dat wilde ik ook niet maar ik wilde wel dat hij wist dat ik in het verleden een meisje als partner hebt gehad.
Mijn huidige partner heb ik het ook verteld en die zegt dat als ik het met een meisje wil doen dat ik dat mag maar daar heb ik geen zin in. Ik ben nu met mijn huidige partner en hij is een hij en ik dan geen behoefte aan een zij zeg maar. 1 tegelijk.
nja ooit dacht ik 100% zeker te weten dat ik hetero wasquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik weet 100% zeker dat ik Bi ben maar ben blij dat ik geen relatie heb nu, tijd genoeg om verder te ontdekken.
Sex met een man kan heel lekker zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja ooit dacht ik 100% zeker te weten dat ik hetero was
ik merk dat qua fantasien wel een man voor komt enzo maar als ik daadwerkelijk de kans krijg om het weer met een man te doen dan zoek ik excusen om het niet te doen
ja maar begin steeds meer mijn twijfels te krijgen daaroverquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:49 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Sex met een man kan heel lekker zijn
Ik wou dat ik de kans had om alles te ontdekken, maar ben bang dat ik dan eerst met hem moet gaan praten.. Dus ga nu eerst heel erg veel nadenken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik weet 100% zeker dat ik Bi ben maar ben blij dat ik geen relatie heb nu, tijd genoeg om verder te ontdekken.
onthoud dat jou geluk ook belangrijk!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:08 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de kans had om alles te ontdekken, maar ben bang dat ik dan eerst met hem moet gaan praten.. Dus ga nu eerst heel erg veel nadenken..
Komt goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
onthoud dat jou geluk ook belangrijk!
denk eerst aan jezelf, een ander doet dat niet!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:24 schreef Cyntiaa het volgende:Leuk!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe brilLet niet op de gare foto, hehe.. Was lekker wezen zonnebanken en sauna-en
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |