abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76687306
avondeten proberen binnen te houden tussen allemaal kwijlende schranzende en smakkende josti's gotta love my job
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 11 januari 2010 @ 18:17:03 #102
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76687828
succes ldg
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76688418
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
succes ldg
echt royall sadness dit altijd

thnx kztje
  maandag 11 januari 2010 @ 18:35:00 #104
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_76688423
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:06 schreef Guglilminpietro het volgende:
t'is een zware vandaag....
Mijne viel wel mee. Lastig om er uit te komen en wakker worden maar na 2 bakken koffie ging t prima vandaag.

S'avonds allemaal trouwens
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  maandag 11 januari 2010 @ 18:36:04 #105
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_76688462
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
avondeten proberen binnen te houden tussen allemaal kwijlende schranzende en smakkende josti's gotta love my job

Wees maar blij dat ik er niet bij zit.
pi_76688510
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:35 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Mijne viel wel mee. Lastig om er uit te komen en wakker worden maar na 2 bakken koffie ging t prima vandaag.

S'avonds allemaal trouwens
avond.
pi_76689533
Dag allemaal,

Ik las dit topic en ben blij dat het er is. Ben trouwens nieuw hier!

Ik twijfel al enige jaren waartoe ik behoor. Dat klinkt gek maar ik kom er nog altijd niet uit. Na heel wat zware jaren dacht ik eruit te zijn voelde me lesbisch. Zal even wat toelichten over mezelf.

Ik ben een vrouw van 26 jaar en getrouwd met een lieve man. Dit is mijn grote liefde en ik voel nog altijd niks als liefde. Ik heb nog altijd het gevoel dat ik met hem oud wil worden. We zijn bijna 5 jaar getrouwd en hebben ook een kindje van bijna 4 jaar.

Tot ik er 2 jaar geleden achter kwam dat ik jaren lang gevoelens had weg gestopt en alles kwam eruit. Met een fikse depressie tot gevolg.

Mijn man accepteerd alles en neemt het goed op. We hebben wel de nodige problemen gehad maar het gaat nu naar omstandigheden goed.

Echter, ik voel me soms ook aangetrokken tot mannen.. Alleen niet echt lichamelijk. Ik merk dat binnen onze relatie ook erg. Soms ben ik erg afstandelijk en wil niet veel weten van mijn man.. Ik weet inmiddels dat ik die gevoelens heb en heb dat geaccepteerd. Het is wel heel moeilijk, ook voor mijn man. Alleen ben ik zo verward. De ene keer voel ik me lichamelijk erg aangetrokken tot vrouwen. Maar soms zie ik ook hele leuke mannen. Ik neig lichamelijk echt meer naar vrouwen. Dat weet ik zeker.

Dan denk ik weer: "wat ben ik nou toch"? Een lesbische vrouw in een hetero huwelijk of ben ik dan toch BI??

Ik vind het jammer dat ik niet verder kan ontdekken hoe die lesbische kant is. Dat wil mijn man echt niet en dat begrijp ik ook. Ik vind het allemaal behoorlijk eng en verwarrend, moeilijk. Ik wil mijn man ook niet kwijt.

Mijn naaste familie weet wel van dit alles maar mijn man's familie niet!

Zijn hier meer mensen die zoiets herkennen??

Alvast bedankt.
Met vriendelijk groet,
Karin.
pi_76690420
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat schaft de pot vandaag?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76692681
En klaar met werken en nu moe maar wel nog vol energie van 2,5 uur nonstop bewegen. zucht.
I'm not a sinner.
pi_76698432
Wat is het rustig hier..
pi_76700102
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat is het rustig hier..
door de gerelateerde gespreksonderwerpen heen denk ik
  maandag 11 januari 2010 @ 22:27:20 #112
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76700283
Hi y'all. Mijn scharrel is einde verhaal. Als hij mij nog belt, dan zal ik hem wel uitleggen hoe en wat. Maar ik voel me er niet fijn meer bij nadat hij een smoesje ophing over ziek zijn.
Resistance is futile.
  maandag 11 januari 2010 @ 22:29:07 #113
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76700391
Hai Kaat. Vage herkenning wel. Ik ben er ook niet uit of ik lesbisch of bi ben, maar aangezien ik verliefd ben op een vent zal het wel bi zijn. Ik vraag me alleen af, wat ga je doen als je de vrouw van je leven tegenkomt?
Resistance is futile.
pi_76701147
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:27 schreef Seven. het volgende:
Hi y'all. Mijn scharrel is einde verhaal. Als hij mij nog belt, dan zal ik hem wel uitleggen hoe en wat. Maar ik voel me er niet fijn meer bij nadat hij een smoesje ophing over ziek zijn.
Ah, Seven toch..

Zodra mensen smoesjes gaan verzinnen dan is het leuke er idd wel van af..
  dinsdag 12 januari 2010 @ 03:43:59 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76708563
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:42 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Ah, Seven toch..

Zodra mensen smoesjes gaan verzinnen dan is het leuke er idd wel van af..
Geen zorgen. Ik kom d'r wel overheen. Het is nu eventjes... minder, maar over een week ben ik weer OK en over 3 weken ben ik weer terug op volle sterkte.
Resistance is futile.
pi_76708927
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:29 schreef Seven. het volgende:
Hai Kaat. Vage herkenning wel. Ik ben er ook niet uit of ik lesbisch of bi ben, maar aangezien ik verliefd ben op een vent zal het wel bi zijn. Ik vraag me alleen af, wat ga je doen als je de vrouw van je leven tegenkomt?
Zolang je er maar achter bent voor je kinderen krijgt. Beetje lullig als je gaat scheiden omdat je toch lesbisch bent. Kunnen ex-man en kinderen wel gelijk bij Orpheus (ja, heb het van dichtbij meegemaakt )
pi_76709178
'Morning lieve mensen
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2010 @ 07:43:41 #118
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76709296
morgen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76710368
Goedemorgen.
or maybe i'm just another megalomaniac.
pi_76710425
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Kaatje83 het volgende:
Dag allemaal,

Ik las dit topic en ben blij dat het er is. Ben trouwens nieuw hier!

Ik twijfel al enige jaren waartoe ik behoor. Dat klinkt gek maar ik kom er nog altijd niet uit. Na heel wat zware jaren dacht ik eruit te zijn voelde me lesbisch. Zal even wat toelichten over mezelf.

Ik ben een vrouw van 26 jaar en getrouwd met een lieve man. Dit is mijn grote liefde en ik voel nog altijd niks als liefde. Ik heb nog altijd het gevoel dat ik met hem oud wil worden. We zijn bijna 5 jaar getrouwd en hebben ook een kindje van bijna 4 jaar.

Tot ik er 2 jaar geleden achter kwam dat ik jaren lang gevoelens had weg gestopt en alles kwam eruit. Met een fikse depressie tot gevolg.

Mijn man accepteerd alles en neemt het goed op. We hebben wel de nodige problemen gehad maar het gaat nu naar omstandigheden goed.

Echter, ik voel me soms ook aangetrokken tot mannen.. Alleen niet echt lichamelijk. Ik merk dat binnen onze relatie ook erg. Soms ben ik erg afstandelijk en wil niet veel weten van mijn man.. Ik weet inmiddels dat ik die gevoelens heb en heb dat geaccepteerd. Het is wel heel moeilijk, ook voor mijn man. Alleen ben ik zo verward. De ene keer voel ik me lichamelijk erg aangetrokken tot vrouwen. Maar soms zie ik ook hele leuke mannen. Ik neig lichamelijk echt meer naar vrouwen. Dat weet ik zeker.

Dan denk ik weer: "wat ben ik nou toch"? Een lesbische vrouw in een hetero huwelijk of ben ik dan toch BI??

Ik vind het jammer dat ik niet verder kan ontdekken hoe die lesbische kant is. Dat wil mijn man echt niet en dat begrijp ik ook. Ik vind het allemaal behoorlijk eng en verwarrend, moeilijk. Ik wil mijn man ook niet kwijt.

Mijn naaste familie weet wel van dit alles maar mijn man's familie niet!

Zijn hier meer mensen die zoiets herkennen??

Alvast bedankt.
Het is toch lastig want je kan het niet even uitproberen of het met vrouwen natuurlijker voelt. Ik begrijp je man ook wel dat hij niet wil dat je het gaat uitproberen maar aan de andere kant kom je er zo wel sneller achter. Je bent wel jong getrouwd zie ik. Het kan makkeljik zijn dat je bi bent maar daar ga je niet achter komen als je alles maar weg blijft stoppen.
Haters gonna hate.
pi_76710435
Goedemorgen
Haters gonna hate.
pi_76710509
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:18 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Het is toch lastig want je kan het niet even uitproberen of het met vrouwen natuurlijker voelt. Ik begrijp je man ook wel dat hij niet wil dat je het gaat uitproberen maar aan de andere kant kom je er zo wel sneller achter. Je bent wel jong getrouwd zie ik. Het kan makkeljik zijn dat je bi bent maar daar ga je niet achter komen als je alles maar weg blijft stoppen.
En als je monogaam wil blijven, maakt het ook helemaal niks uit of je daar wel of niet achter komt.
pi_76711681
'morgen lekker soppen vandaag

als in mn kamer in de sop zetten, niet mezelf hihih
I'm not a sinner.
pi_76714066
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En als je monogaam wil blijven, maakt het ook helemaal niks uit of je daar wel of niet achter komt.
Dan is het idd een ander verhaal en moet je jezelf er bij neerleggen dat je er niet achter komt. Dit zijn altijd van die moeilijke dingen.
Haters gonna hate.
pi_76714084
Ik zou er iig niet een relatie (met kind) aan wagen om 'zekerheid' te krijgen.
pi_76722381
goeiemiddag y'all!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:36:01 #127
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76722940
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou er iig niet een relatie (met kind) aan wagen om 'zekerheid' te krijgen.
ik wil, als daaruit blijkt dat ik idd wel lesbisch zou zijn en dus gewoon gelukkig (qua seksualiteit) kan leven. Ja dan zou ik dat echt doen. Op een gegeven moment word je gewoon te onrustig (zoals zij aangeeft depressie)
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76740383
Er zit totaal geen leven in de topic nu ...
pi_76740627
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Er zit totaal geen leven in de topic nu ...
Bi's zijn alleen overdag actief
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76741584
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bi's zijn alleen overdag actief
meestal begint het topic rond deze tijd juist wat te leven maar zelfs nu is er amper iemand.
pi_76741808
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

meestal begint het topic rond deze tijd juist wat te leven maar zelfs nu is er amper iemand.
Iedereen heeft een leven
14 SHADES OF GREY
pi_76741890
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Iedereen heeft een leven
behalve wij

ik had een nieuwe datert uitgenodigd, maar die wilde zn maten niet afzeggen voor mij
pi_76741962
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

behalve wij

ik had een nieuwe datert uitgenodigd, maar die wilde zn maten niet afzeggen voor mij
Wat een lul

Die maten kunnen ook wel een avondje wachten.
Andersom zou ik dat ook niet accepteren.
14 SHADES OF GREY
pi_76742397
Dank voor jullie reacties.. Ik hou wel te verstaan heel erg veel van mijn man, en hij is alles voor me. Ik heb bij hem het gevoel dat ik met hem oud wil worden. Het is dus allemaal heel dubbel zeg maar. Ik kan er met hem ook goed over praten en deel ook veel dingen samen. We genieten meer van dingen en ik soms zou ik het ook allemaal willen ontdekken maar dat is in mijn geval gewoon "riskant". Dat doe je niet zomaar.

Ik hoopte hier wat meer mensen te vinden die hun verhaal wilden doen ofzo. Of gewoon iemand die me begrijpt.
Met vriendelijk groet,
Karin.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:32:26 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76743017
Er zijn er maar weinig die in jouw situatie zitten. Ga anders eens naar een holebi-vereniging. Ik ken een werkgroep die speciaal met getrouwde homo's in een heterohuwelijk werkt. Maar ik weet niet of die er voor lesbiennes ook zijn.
Resistance is futile.
pi_76743591
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat een lul

Die maten kunnen ook wel een avondje wachten.
Andersom zou ik dat ook niet accepteren.
tvalt wel mee hoor, hij had al een afspraak met hun en ik kwam spontaan met de vraag of ie hierheen kwam. Ging ie heeeeel lang twijfelen ( was dan wel weer lief ) maar wilde toch dat doen omdat ie t lullig vond om ze af te zeggen. Vind ik niet meer dan normaal vrienden zijn ook belangrijk.
pi_76744422
Ik ben er vanaaf
  woensdag 13 januari 2010 @ 06:43:36 #138
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_76750180
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef Kaatje83 het volgende:
Dank voor jullie reacties.. Ik hou wel te verstaan heel erg veel van mijn man, en hij is alles voor me. Ik heb bij hem het gevoel dat ik met hem oud wil worden. Het is dus allemaal heel dubbel zeg maar. Ik kan er met hem ook goed over praten en deel ook veel dingen samen. We genieten meer van dingen en ik soms zou ik het ook allemaal willen ontdekken maar dat is in mijn geval gewoon "riskant". Dat doe je niet zomaar.

Ik hoopte hier wat meer mensen te vinden die hun verhaal wilden doen ofzo. Of gewoon iemand die me begrijpt.
Tja ik kan wel een heel verhaal schrijven over wat ik allemaal heb mee gemaakt maar dat is niet te vergelijken met jou situatie. Daarbij ben ik niet getrouwd en nooit geweest. Je zit iig in een moeilijk parket.

Ik twijfel wel maar dat is meer omdat mn ex (1e en enige vrouwelijke sex partner) gewoon niet goed was en dus heb ik geen goed vergelijkings materiaal. De mannen waar ik sex mee heb gehad was op zich wel lekker maar vooral spannend (denk aan locatie spanning). Vandaar.
pi_76750802
Ik heb ten tijde van een relatie nooit problemen gehad met mijn biseksualiteit. Zodra ik echt verliefd word, word ik meteen zo monogaam als de paus (ehr...). Bijkomend voordeel, ik word verliefd op een persoon, niet op een geslacht. Dus zolang ik verliefd ben/hou van, zit het bij prima in orde. Als ik geen relatie heb, tsja, dan mag alles he
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:27:29 #140
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76751843
Kaatje, lastige situatie. het hangt er denk ik wel een beetje vanaf hoe je in elkaar steekt ja. Wat babylon hierboven zegt, als je tijdens de relatie die je nu met je man hebt sowieso niet in staat bent verliefd te worden op een ander, dan moet dit wel vol te houden zijn misschien. En zeker als jullie veel van elkaar houden en ook veel begrip voor elkaar kunnen opbrengen (wat ik wel ontzettend knap vind trouwens)
Maar als je wel een keer verliefd wordt op een vrouw, dan kan het lastig worden. Maar, je kan ook ervoor kiezen om ook pas als er dan een probleem komt, het aan te pakken.
Ik denk wel, dat als je er nog een keer depressief van raakt, je wel actie moet gaan ondernemen, want dan heb je echt teveel weggestopt.
Iig sterkte
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:28:51 #141
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76751881
Owh.... en ik ben erg.... t is weer soort van goed met scharrel
Ik snap er niks van. Maar vind hem echt veeeeeeeeel te leuk om niet verder te gaan ofzo. zucht
pi_76751897
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:28 schreef Murmeli het volgende:
Owh.... en ik ben erg.... t is weer soort van goed met scharrel
Ik snap er niks van. Maar vind hem echt veeeeeeeeel te leuk om niet verder te gaan ofzo. zucht
No offence..

*zucht*

woensdag 13 januari 2010 @ 09:33:28 #143
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76751970
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

No offence..

*zucht*

ja schat ik weet hoe je erover denkt. en ik zit er zelf ook een beetje mee. maar ik ben wel echt heul gek op hem enzo, en hij op mij. gewoon lastige situatie..... iets met allebei nog wel wat te leren hebben ofzo
pi_76752161
I knows
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:49:56 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76752297
Murm, waarom zijn jullie geen stelletje?
Resistance is futile.
pi_76752343
Goedemorgen? ;D Alweer. Want meer heb ik tot nu toe nog niet echt gezegd.
Hm.

Oh, een goede vriendin is verliefd op mij en ik vind het nogal lastig. Want ... ja, het is wel een goede vriendin en ik kan er niet zo goed mee omgaan als mensen verliefd op me zijn.
or maybe i'm just another megalomaniac.
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:53:43 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76752394
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:51 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Goedemorgen? ;D Alweer. Want meer heb ik tot nu toe nog niet echt gezegd.
Hm.

Oh, een goede vriendin is verliefd op mij en ik vind het nogal lastig. Want ... ja, het is wel een goede vriendin en ik kan er niet zo goed mee omgaan als mensen verliefd op me zijn.
Waarom overkomt het mij nou nooit dat mensen verliefd zijn? . Praat erover met iemand, dame. Wat vind je er precies zo moeilijk aan?
Resistance is futile.
pi_76752473
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom overkomt het mij nou nooit dat mensen verliefd zijn? . Praat erover met iemand, dame. Wat vind je er precies zo moeilijk aan?
Ik wil ook dat er iemand verliefd op mij is/wordt

Je kan er idd beter wel met iemand over praten, voel je hetzelfde voor haar of ?
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:58:13 #149
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76752497
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:49 schreef Seven. het volgende:
Murm, waarom zijn jullie geen stelletje?
bindingsangst ofzo? we zijn iig beetje bang voor het idee van een relatie. Dus we noemen het gewoon niet zo. denk dat het in feite wel een beetje een relatie is, soort van.
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:06:20 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76752655
Bumsen jullie met anderen?
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')