ik wil, als daaruit blijkt dat ik idd wel lesbisch zou zijn en dus gewoon gelukkig (qua seksualiteit) kan leven. Ja dan zou ik dat echt doen. Op een gegeven moment word je gewoon te onrustig (zoals zij aangeeft depressie)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou er iig niet een relatie (met kind) aan wagen om 'zekerheid' te krijgen.
Bi's zijn alleen overdag actiefquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef Cyntiaa het volgende:Er zit totaal geen leven in de topic nu ...
meestal begint het topic rond deze tijd juist wat te levenquote:
Iedereen heeft een levenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
meestal begint het topic rond deze tijd juist wat te levenmaar zelfs nu is er amper iemand.
behalve wijquote:
Wat een lulquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
behalve wij
ik had een nieuwe datert uitgenodigd, maar die wilde zn maten niet afzeggen voor mij
tvalt wel mee hoor, hij had al een afspraak met hun en ik kwam spontaan met de vraag of ie hierheen kwam. Ging ie heeeeel lang twijfelen ( was dan wel weer lief ) maar wilde toch dat doen omdat ie t lullig vond om ze af te zeggen. Vind ik niet meer dan normaalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een lul![]()
![]()
Die maten kunnen ook wel een avondje wachten.
Andersom zou ik dat ook niet accepteren.
Tja ik kan wel een heel verhaal schrijven over wat ik allemaal heb mee gemaakt maar dat is niet te vergelijken met jou situatie. Daarbij ben ik niet getrouwd en nooit geweest. Je zit iig in een moeilijk parket.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef Kaatje83 het volgende:
Dank voor jullie reacties.. Ik hou wel te verstaan heel erg veel van mijn man, en hij is alles voor me. Ik heb bij hem het gevoel dat ik met hem oud wil worden. Het is dus allemaal heel dubbel zeg maar. Ik kan er met hem ook goed over praten en deel ook veel dingen samen. We genieten meer van dingen en ik soms zou ik het ook allemaal willen ontdekken maar dat is in mijn geval gewoon "riskant". Dat doe je niet zomaar.
Ik hoopte hier wat meer mensen te vinden die hun verhaal wilden doen ofzo. Of gewoon iemand die me begrijpt.
No offence..quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:28 schreef Murmeli het volgende:
Owh.... en ik ben erg.... t is weer soort van goed met scharrel
Ik snap er niks van. Maar vind hem echt veeeeeeeeel te leuk om niet verder te gaan ofzo. zucht
ja schat ik weet hoe je erover denkt. en ik zit er zelf ook een beetje mee. maar ik ben wel echt heul gek op hem enzo, en hij op mij. gewoon lastige situatie..... iets met allebei nog wel wat te leren hebben ofzoquote:
Waarom overkomt het mij nou nooit dat mensen verliefd zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:51 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Goedemorgen? ;D Alweer. Want meer heb ik tot nu toe nog niet echt gezegd.
Hm.
Oh, een goede vriendin is verliefd op mij en ik vind het nogal lastig. Want ... ja, het is wel een goede vriendin en ik kan er niet zo goed mee omgaan als mensen verliefd op me zijn.
Ik wil ook dat er iemand verliefd op mij is/wordtquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom overkomt het mij nou nooit dat mensen verliefd zijn?. Praat erover met iemand, dame. Wat vind je er precies zo moeilijk aan?
bindingsangst ofzo? we zijn iig beetje bang voor het idee van een relatie. Dus we noemen het gewoon niet zo. denk dat het in feite wel een beetje een relatie is, soort van.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:49 schreef Seven. het volgende:
Murm, waarom zijn jullie geen stelletje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |