Vrij vandaagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Goedemorgen allemaal, nog even knallen voor het weekend is?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Precies! En dan vanavond bij vrienden pokeren. Morgen naar Rotjeknor om een maat bij te staan bij de regiofinales van de poker kampioen van nederland. En mogenavond heteroseks (he, bahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:12 schreef CyclingGirl het volgende:
ja... jij bent liefquote:
Wel ontopic blijven hè? Zonder hetero sex (of homo-sex) geen bi-sexquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies! En dan vanavond bij vrienden pokeren. Morgen naar Rotjeknor om een maat bij te staan bij de regiofinales van de poker kampioen van nederland. En mogenavond heteroseks (he, bah)
Was wel een plan dat het wel voldeed, maar dat gaat niet doorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:54 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Wel ontopic blijven hè? Zonder hetero sex (of homo-sex) geen bi-sex
(tenzij trio kan er geen zuiver bi-sex :p)
Dankzij wie ook alweer?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef Seven. het volgende:
We hebben een nieuwe smiley! : | W
Oftewel:
ik heb het wel vaker maar meestal niet zo accuut en niet zo heftig.... ik raakte ook ff in paniek... midden opstraat nog donker e.d.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef S_1980 het volgende:
Sterkte knuffelzacht. Heb je daar wel vaker last van gehad?
(heb wel een keertje een studiegenoot gehad die dat in z'n nekspieren kreeg. Dat wad wel een beetje paniek. Maar uiteidelijk wat spierontspanners en het was voorbij na een paar dagen)
Als ik niet in een relatie had gezeten had ik graag een handje (haha, handjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was wel een plan dat het wel voldeed, maar dat gaat niet door
Oh, er lopen genoeg 'handjes'quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Als ik niet in een relatie had gezeten had ik graag een handje (haha, handje) geholpen.
lekker lang weekend dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Middag....
Ben heerlijk vrij vandaag! Zal dus maar eens uit bed gaan....
grrr, ja die heeft hem gemaakt. Maar ik heb er voor gezorgd dat hij een shortcode kreegquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
grrr, ja die heeft hem gemaakt. Maar ik heb er voor gezorgd dat hij een shortcode kreeg
(wat cerror volgens mij niet eens wilde.. oops)
C. Als jij het ook maar 1x waagt om tussen nu en volgende week vrijdag 17:00 te klagen tegen mij over een vijfdaagse werkweek na de melding dat je er om 12:17 maar eens uitgaat, doe ik wat met je!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
C. Als jij het ook maar 1x waagt om tussen nu en volgende week vrijdag 17:00 te klagen tegen mij over een vijfdaagse werkweek na de melding dat je er om 12:17 maar eens uitgaat, doe ik wat met je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |