Juist nietquote:Op maandag 11 januari 2010 00:05 schreef Guglilminpietro het volgende:
[..]
probeer je me buitengesloten te voelen
hyves is voor pubers. Niet voor een vent als jijquote:Op maandag 11 januari 2010 00:11 schreef Guglilminpietro het volgende:
Hoewel het zwaar tegen mijn principes in is om zoiets aan te maken zal ik er over denken.
Vrienden hebben mij ook gedwongen om eeen hyves aan te maken, dus wie weet lukt het jou ook
Al zet je er maar 1 foto inquote:Op maandag 11 januari 2010 00:11 schreef Guglilminpietro het volgende:
Hoewel het zwaar tegen mijn principes in is om zoiets aan te maken zal ik er over denken.
Vrienden hebben mij ook gedwongen om eeen hyves aan te maken, dus wie weet lukt het jou ook
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Hehe.. had ik maar 2 vriendjes in mijn bed!
trek je er maar niets van aan hoor, ik heb ook geen foboquote:Op maandag 11 januari 2010 00:11 schreef Guglilminpietro het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 05:40 schreef stbabylon het volgende:
Goedemorgen
Vanochtend maar een minuut nodig gehad om te bepalen waar ik was, wat voor een dag het was en waarom de wekker ging
babyquote:Op maandag 11 januari 2010 05:40 schreef stbabylon het volgende:
Goedemorgen
Vanochtend maar een minuut nodig gehad om te bepalen waar ik was, wat voor een dag het was en waarom de wekker ging
Maandnetkaart. Onbeperkt met de trein in heel Nederland. 1ste klas uiteraardquote:Op maandag 11 januari 2010 06:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
is dat een maand abo van groningen naar parijs ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |