abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76667635
Goedemorgen!!

En alweer druk aan het werk...
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
pi_76668476
goeiemorgen allemaal

batserz zijn goed voor mn ritme moest net de deur uit voor werk dus ik helemaal lief eitjes staan bakken. Ben normaal nooit zo vroeg mn bed uit op een half vrije dag
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 11 januari 2010 @ 11:04:12 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76670644
Wanneer zijn we voor het laatst ontopic geweest eigenlijk? Verder: ik heb 12 uur geslapen vannacht, ben van pure ellende om 20.30 ingestort. . Nu werken.

Oh ja! Ik heb een netbook besteld!
Resistance is futile.
pi_76671379
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:04 schreef Seven. het volgende:
Wanneer zijn we voor het laatst ontopic geweest eigenlijk? Verder: ik heb 12 uur geslapen vannacht, ben van pure ellende om 20.30 ingestort. . Nu werken.

lekker is dat hè, af en toe echt zo onwijs lang slapen ik voel me daarna altijd een heel stuk beter.
pi_76671441
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:04 schreef Seven. het volgende:

Ik toen ik het over Micheal en Nikita had
pi_76672910
'Middag iedereen

Net wakker
pi_76673242
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:06 schreef Cyntiaa het volgende:
'Middag iedereen

Net wakker
Net wakker??? Ik wil dat ook.. Morgen lekker vrij, heeeerlijk!!
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
pi_76674021
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:17 schreef nktc het volgende:

[..]

Net wakker??? Ik wil dat ook.. Morgen lekker vrij, heeeerlijk!!
Dat komt omdat ik gister nog met iemand gezellig op msn zat
pi_76674150
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:37 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik gister nog met iemand gezellig op msn zat

Ik had vanmorgen grote moeite om eruit te komen, lag veel te lekker.. Gaan we vaker doen
pi_76674392
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:41 schreef nktc het volgende:

[..]

Ik had vanmorgen grote moeite om eruit te komen, lag veel te lekker.. Gaan we vaker doen
pi_76676152
Ik ben ondertussen met een lurker geworden dan wat anders.

Maar hoi dus, mensen.
or maybe i'm just another megalomaniac.
pi_76676456
Niet alleen lurken
pi_76677295
t'is een zware vandaag....
pi_76678097
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:06 schreef Guglilminpietro het volgende:
Wat is zwaar vandaag?
pi_76682395
Niks uit mijn vingers gekregen vandaag, ik ben niet vooruit te branden. Nog een uurtje en dan naar huis en morgen nog maar een poging doen om te werken.
Haters gonna hate.
pi_76682574
Ben gelukkig niet de enige met een 'blegh'dag zie ik.
Dalijk werken, en ik heb óók nog eens een ontzettend lompe dag, laat alles vallen.
I'm not a sinner.
pi_76682961
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:10 schreef Plums het volgende:
Ben gelukkig niet de enige met een 'blegh'dag zie ik.
Dalijk werken, en ik heb óók nog eens een ontzettend lompe dag, laat alles vallen.
Plums toch
pi_76683134
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:19 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Plums toch
Maandagen
Ben jij op msn vanavond? Moet nu naar werk..
I'm not a sinner.
pi_76683865
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:22 schreef Plums het volgende:

[..]

Maandagen
Ben jij op msn vanavond? Moet nu naar werk..
Heb je al een offline gestuurd, ben naar het sporten en sauna rondje wel online!
pi_76685743
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Niet alleen lurken
Ik wil ook wel meedoen.

maar.
Iedereen is al zo ver vooruit.
pi_76687306
avondeten proberen binnen te houden tussen allemaal kwijlende schranzende en smakkende josti's gotta love my job
  maandag 11 januari 2010 @ 18:17:03 #102
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76687828
succes ldg
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76688418
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
succes ldg
echt royall sadness dit altijd

thnx kztje
  maandag 11 januari 2010 @ 18:35:00 #104
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_76688423
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:06 schreef Guglilminpietro het volgende:
Mijne viel wel mee. Lastig om er uit te komen en wakker worden maar na 2 bakken koffie ging t prima vandaag.

S'avonds allemaal trouwens
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  maandag 11 januari 2010 @ 18:36:04 #105
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_76688462
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
avondeten proberen binnen te houden tussen allemaal kwijlende schranzende en smakkende josti's gotta love my job

Wees maar blij dat ik er niet bij zit.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_76688510
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:35 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Mijne viel wel mee. Lastig om er uit te komen en wakker worden maar na 2 bakken koffie ging t prima vandaag.

S'avonds allemaal trouwens
avond.
pi_76689533
Dag allemaal,

Ik las dit topic en ben blij dat het er is. Ben trouwens nieuw hier!

Ik twijfel al enige jaren waartoe ik behoor. Dat klinkt gek maar ik kom er nog altijd niet uit. Na heel wat zware jaren dacht ik eruit te zijn voelde me lesbisch. Zal even wat toelichten over mezelf.

Ik ben een vrouw van 26 jaar en getrouwd met een lieve man. Dit is mijn grote liefde en ik voel nog altijd niks als liefde. Ik heb nog altijd het gevoel dat ik met hem oud wil worden. We zijn bijna 5 jaar getrouwd en hebben ook een kindje van bijna 4 jaar.

Tot ik er 2 jaar geleden achter kwam dat ik jaren lang gevoelens had weg gestopt en alles kwam eruit. Met een fikse depressie tot gevolg.

Mijn man accepteerd alles en neemt het goed op. We hebben wel de nodige problemen gehad maar het gaat nu naar omstandigheden goed.

Echter, ik voel me soms ook aangetrokken tot mannen.. Alleen niet echt lichamelijk. Ik merk dat binnen onze relatie ook erg. Soms ben ik erg afstandelijk en wil niet veel weten van mijn man.. Ik weet inmiddels dat ik die gevoelens heb en heb dat geaccepteerd. Het is wel heel moeilijk, ook voor mijn man. Alleen ben ik zo verward. De ene keer voel ik me lichamelijk erg aangetrokken tot vrouwen. Maar soms zie ik ook hele leuke mannen. Ik neig lichamelijk echt meer naar vrouwen. Dat weet ik zeker.

Dan denk ik weer: "wat ben ik nou toch"? Een lesbische vrouw in een hetero huwelijk of ben ik dan toch BI??

Ik vind het jammer dat ik niet verder kan ontdekken hoe die lesbische kant is. Dat wil mijn man echt niet en dat begrijp ik ook. Ik vind het allemaal behoorlijk eng en verwarrend, moeilijk. Ik wil mijn man ook niet kwijt.

Mijn naaste familie weet wel van dit alles maar mijn man's familie niet!

Zijn hier meer mensen die zoiets herkennen??

Alvast bedankt.
Met vriendelijk groet,
Karin.
pi_76690420
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat schaft de pot vandaag?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76692681
En klaar met werken en nu moe maar wel nog vol energie van 2,5 uur nonstop bewegen. zucht.
I'm not a sinner.
pi_76698432
Wat is het rustig hier..
pi_76700102
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat is het rustig hier..
door de gerelateerde gespreksonderwerpen heen denk ik
  maandag 11 januari 2010 @ 22:27:20 #112
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76700283
Hi y'all. Mijn scharrel is einde verhaal. Als hij mij nog belt, dan zal ik hem wel uitleggen hoe en wat. Maar ik voel me er niet fijn meer bij nadat hij een smoesje ophing over ziek zijn.
Resistance is futile.
  maandag 11 januari 2010 @ 22:29:07 #113
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76700391
Hai Kaat. Vage herkenning wel. Ik ben er ook niet uit of ik lesbisch of bi ben, maar aangezien ik verliefd ben op een vent zal het wel bi zijn. Ik vraag me alleen af, wat ga je doen als je de vrouw van je leven tegenkomt?
Resistance is futile.
pi_76701147
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:27 schreef Seven. het volgende:
Hi y'all. Mijn scharrel is einde verhaal. Als hij mij nog belt, dan zal ik hem wel uitleggen hoe en wat. Maar ik voel me er niet fijn meer bij nadat hij een smoesje ophing over ziek zijn.
Ah, Seven toch..

Zodra mensen smoesjes gaan verzinnen dan is het leuke er idd wel van af..
  dinsdag 12 januari 2010 @ 03:43:59 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76708563
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:42 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Ah, Seven toch..

Zodra mensen smoesjes gaan verzinnen dan is het leuke er idd wel van af..
Geen zorgen. Ik kom d'r wel overheen. Het is nu eventjes... minder, maar over een week ben ik weer OK en over 3 weken ben ik weer terug op volle sterkte.
Resistance is futile.
pi_76708927
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:29 schreef Seven. het volgende:
Hai Kaat. Vage herkenning wel. Ik ben er ook niet uit of ik lesbisch of bi ben, maar aangezien ik verliefd ben op een vent zal het wel bi zijn. Ik vraag me alleen af, wat ga je doen als je de vrouw van je leven tegenkomt?
Zolang je er maar achter bent voor je kinderen krijgt. Beetje lullig als je gaat scheiden omdat je toch lesbisch bent. Kunnen ex-man en kinderen wel gelijk bij Orpheus (ja, heb het van dichtbij meegemaakt )
pi_76709178
'Morning lieve mensen
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2010 @ 07:43:41 #118
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76709296
morgen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76710368
Goedemorgen.
pi_76710425
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Kaatje83 het volgende:
Dag allemaal,

Ik las dit topic en ben blij dat het er is. Ben trouwens nieuw hier!

Ik twijfel al enige jaren waartoe ik behoor. Dat klinkt gek maar ik kom er nog altijd niet uit. Na heel wat zware jaren dacht ik eruit te zijn voelde me lesbisch. Zal even wat toelichten over mezelf.

Ik ben een vrouw van 26 jaar en getrouwd met een lieve man. Dit is mijn grote liefde en ik voel nog altijd niks als liefde. Ik heb nog altijd het gevoel dat ik met hem oud wil worden. We zijn bijna 5 jaar getrouwd en hebben ook een kindje van bijna 4 jaar.

Tot ik er 2 jaar geleden achter kwam dat ik jaren lang gevoelens had weg gestopt en alles kwam eruit. Met een fikse depressie tot gevolg.

Mijn man accepteerd alles en neemt het goed op. We hebben wel de nodige problemen gehad maar het gaat nu naar omstandigheden goed.

Echter, ik voel me soms ook aangetrokken tot mannen.. Alleen niet echt lichamelijk. Ik merk dat binnen onze relatie ook erg. Soms ben ik erg afstandelijk en wil niet veel weten van mijn man.. Ik weet inmiddels dat ik die gevoelens heb en heb dat geaccepteerd. Het is wel heel moeilijk, ook voor mijn man. Alleen ben ik zo verward. De ene keer voel ik me lichamelijk erg aangetrokken tot vrouwen. Maar soms zie ik ook hele leuke mannen. Ik neig lichamelijk echt meer naar vrouwen. Dat weet ik zeker.

Dan denk ik weer: "wat ben ik nou toch"? Een lesbische vrouw in een hetero huwelijk of ben ik dan toch BI??

Ik vind het jammer dat ik niet verder kan ontdekken hoe die lesbische kant is. Dat wil mijn man echt niet en dat begrijp ik ook. Ik vind het allemaal behoorlijk eng en verwarrend, moeilijk. Ik wil mijn man ook niet kwijt.

Mijn naaste familie weet wel van dit alles maar mijn man's familie niet!

Zijn hier meer mensen die zoiets herkennen??

Alvast bedankt.
Het is toch lastig want je kan het niet even uitproberen of het met vrouwen natuurlijker voelt. Ik begrijp je man ook wel dat hij niet wil dat je het gaat uitproberen maar aan de andere kant kom je er zo wel sneller achter. Je bent wel jong getrouwd zie ik. Het kan makkeljik zijn dat je bi bent maar daar ga je niet achter komen als je alles maar weg blijft stoppen.
Haters gonna hate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')