hey lieviequote:
Ik maak hem met een stopwatch ernaast.quote:
Ik die van you en Otis idd.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet sowieso die van Seagal, Otis en Chuck nog een keer krijgen.
Die van mij hoef je niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet sowieso die van Seagal, Otis en Chuck nog een keer krijgen.
Nee, want jij bent zo anoniem dat je misschien wel Lamon of zo bent en daar wil je het nummer natuurlijk niet van.quote:
Mensen die anoniem blijvenquote:
Oeps.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Omdat je met een fokker sms contact hebt.
Handsfee toch. Handen vrij.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef Siniti het volgende:
ik heb twee telefoons zodat ik telefoonseks met mezelf kan hebben
Ik moest grinniken.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef Siniti het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had eerst van bijna iedereen in de sc het nummerNu alleen nog van d_a en sanna
Kom je sws tegelijk klaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef Siniti het volgende:
Waarom dat?quote:
quote:
Wie wie wie.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb van 1 fokster het telefoon nummer
Heb je 'm als reetveter in je mobiel gezet?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, het nummer van ene reetveter heb ik ook nog. Waar de fuck hangt die gast uit joh
Jij was niet geil en ik kijk liever, dan dat ik alleen luister.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij hebben nooit telefoonsex WAAA
Bij mij.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, het nummer van ene reetveter heb ik ook nog. Waar de fuck hangt die gast uit joh
Nee, onder zijn echte naam, maar die ga ik natuurlijk niet postenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb je 'm als reetveter in je mobiel gezet?
Nooit mijn gezicht, nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Of had jij nou ooit eens een pic gepost?
Ik weet wel hoe ie heet.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, onder zijn echte naam, maar die ga ik natuurlijk niet posten
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef Skylark. het volgende:
Dit is het sadste topic van FoK!:
FOK!kers met nephyves #3
Die smoes gebruik ik ook altijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een foto van mijzelf op mijn pc
Val dood.quote:Wat zijn de gevolgen voor de dienstregeling vanaf maandag 11 januari
Op de volgende lijnen gaat de frequentie van Intercity’s terug van 4 x per uur naar 2 x per uur:
• Den Haag Centraal – Gouda – Utrecht Centraal
• Rotterdam Centraal– Gouda – Utrecht Centraal – Amersfoort (en in de spits ook Amersfoort – Apeldoorn – Deventer).
Dat kan jij ook wel in de gaten houdenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom dat?
Alertheid voor het moment dat er nummers gepost gaan worden?
Je hebt altijd wel ergens een foto, op hyves/facebook/whatever.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Nee maar ligt het aan mij of hebben jongens gewoon niet zoveel foto's.
Ik weet dat jullie dat weten. Maar wat doen we er aan?quote:
Ligt niet aan jou.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Nee maar ligt het aan mij of hebben jongens gewoon niet zoveel foto's.
Dan maak je die even voor mij. Ben je knap?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een foto van mijzelf op mijn pc
Ik lieg niet!quote:
GEEF ME JE MSN ROTJONG.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie dat weten. Maar wat doen we er aan?
[..]
Ligt niet aan jou.
Je hoeft het niet meer te ontkennen. We kennen je diepe geheim alquote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie dat weten. Maar wat doen we er aan?
[..]
Ligt niet aan jou.
Ik ben kankerspang. Maar mijn mobieltje maakt kutkwaliteitfoto's en ik heb geen camera en geen webcamquote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan maak je die even voor mij. Ben je knap?
laterquote:
Er zijn ook mensen zónder een profielpagina op internet.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel ergens een foto, op hyves/facebook/whatever.
Toch?
Altijd vage of webcamfoto's en nooit goeie en nooit veel.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel ergens een foto, op hyves/facebook/whatever.
Toch?
Die werkt alleen in Nijmegen?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Als ik weer in Nijmegen ben PM ik je trouwens ja?
Ja, daarom snapte ik je TVP nietquote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan jij ook wel in de gaten houden
Jij hebt toch wel eens foto's naar mij gestuurd?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben kankerspang. Maar mijn mobieltje maakt kutkwaliteitfoto's en ik heb geen camera en geen webcam
Ik wist niet dat ik een geheim had.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hoeft het niet meer te ontkennen. We kennen je diepe geheim al.
Ik sta door die zaaltoernooi op het internet met een foto jongequote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Altijd vage of webcamfoto's en nooit goeie en nooit veel.
Echt? Herkende jij hem van die vage foto in z'n fobo dan? Was ie knap?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik lieg niet!
Ik ken ook geeneen fokker irl
Al heb ik wel misschien Biels gezien bij bussahalte 21 omdat hij op de 22 wacht naast mijn halte!!! Onbewust gezien dus.
Het weer en dat ze niet genoeg werkende IC's hebben.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Als ik weer in Nijmegen ben PM ik je trouwens ja?
Nope.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel eens foto's naar mij gestuurd?
Nope.quote:
Ik heb hier geen foto's.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die werkt alleen in Nijmegen?
[..]
Ja, daarom snapte ik je TVP niet![]()
Die geef je vaak als voorwaarschuwing af hier
Nee ik weet niet hoe hij eruit ziet. Het is alleen goed mogelijk dat ik hem gezien heb maar niet wist dat het Biels wasquote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt? Herkende jij hem van die vage foto in z'n fobo dan? Was ie knap?
Ik dacht altijd dat jij wel een foto had gepost.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben kankerspang. Maar mijn mobieltje maakt kutkwaliteitfoto's en ik heb geen camera en geen webcam
Ahquote:
En dan zeggen vanaf?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het weer en dat ze niet genoeg werkende IC's hebben.
Dit is mijn eerste en enige Fok!-accountquote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hallo, da's vet lang geleden. Maar toen had je ook nog een andere Fok! naam?
Echt? Aparte achternaam.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Siniti het volgende:
Vincent. Achternaam Thasing. Succes met googlen
Ja, ze dekken zich goed in.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan zeggen vanaf?
Verwachten ze dat het weer altijd zo blijft ofzo
Ik heb info over jou jonge.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste en enige Fok!-account
Das een grapje toch he?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef Skylark. het volgende:
Ladies en gentlemen, I present you: Lakitu.
-edit-
watquote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef Skylark. het volgende:
-edit-
Oke, dan heb ik inderdaad geen foto's van je gezienquote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste en enige Fok!-account
17 jaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef Skylark. het volgende:
-edit-
Ja, echt.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt? Aparte achternaam.
Ben jij blond?
PM eensquote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb info over jou jonge.![]()
Maar ik hou het voor mezelf omdat ik je een chille dude vind.
Ik vind hem ook wel een chille dude, vertel het mij eens.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb info over jou jonge.![]()
Maar ik hou het voor mezelf omdat ik je een chille dude vind.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef PhifeDawg het volgende:
Jo seagal. I lost, ik flip door internet
![]()
![]()
quote:
quote:
Babyfoto staat in het "schattige pics van vroeger"-topic jaquote:Op zondag 10 januari 2010 22:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hebt wel een keer een babyfoto gepost volgens mij.![]()
Als ik eerlijk ben kan ik daar zelf niet over oordelenquote:Ben je knap?
De hoi.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een chille dude, vertel het mij eens.
Je kan altijd een TR indienen he.quote:
Ik ben 1 dag gewoon niet weggeweest en heb gevraagd hoe ik voor die dag geld terug kan krijgen, maar geen reaktie gehadquote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze dekken zich goed in.
Je mag nu ook geen geld terug vragen, wegens de omstandigheden doen ze daar niet aan.
Ik heb info over jou. Je woont in Eindhoven en je studeert industrieel design aan de TU? In ieder geval íets aan de TU. Verder weet ik dat je goed kunt photoshoppen en painten. Dat was het.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:40 schreef Maisnon het volgende:
heeft iemand nog info over mij, PM eens
Tuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:41 schreef Lakitu het volgende:
Kun je iig het hyveslinkje weghalen, Sky?
Kun je best. Zou je jezelf doen als je een meisje was?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Babyfoto staat in het "schattige pics van vroeger"-topic ja![]()
[..]
Als ik eerlijk ben kan ik daar zelf niet over oordelen
Jonge rustig. We zijn cool toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja nu wil ik weleens weten welke info jij over mij denkt te hebben
Mag ik 'm ook zien?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
![]()
Dan zal ik speciaal voor je een nieuwe foto maken
Als ik lenig genoeg was zou ik autofellatio frequent benuttigen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kun je best. Zou je jezelf doen als je een meisje was?
Indo's hebben altijd gekke namen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:44 schreef Maisnon het volgende:
Wie heet er nou boet
Lakitu is gewoon die Martijn die de Lakitu hyves heeft gemaakt
Ik vind het ook niet kunnen, de trein is duur genoeg.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben 1 dag gewoon niet weggeweest en heb gevraagd hoe ik voor die dag geld terug kan krijgen, maar geen reaktie gehad
Dat vind ik dus niet netjes, ik had een kaartje gekocht, een half uur op t station gezeten en ben weer terug gegaanDaarvoor wil ik dus WEL mn geld terug.
Ik zoek 'm op limewire, maar hij vindt niks. Eerste hit op youtube:quote:
Hindoe's ook.quote:
Gewoon lekker hakken wd.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zoek 'm op limewire, maar hij vindt niks. Eerste hit op youtube:
Nee, ik heb er geen zak aan iddquote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet kunnen, de trein is duur genoeg.
Ze hebben nu wel het zoutkaartje in werking gesteld, maar iedereen die wat vaker met de trein reist heeft zo'n 40% kaart, dus degene die al gedupeerd waren help je er niet mee.
Ha-ha. Ik wil gewoon een feuteu. Ik stuur 'm niet door oke!!!!1 Ik beloof het!!1quote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als ik lenig genoeg was zou ik autofellatio frequent benuttigen.
rustigejongen.hyves.nl ?quote:
Ik heb het gemist, PM.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik geloof nu niet meer dat het Lakitu echt is.
Ja die ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar sommige dingen maken hem wel gek heb ik gehoord. Maar hij blijft rustig.
PM, want ik heb hem geblokt op MSN met z'n fake account.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef Allure_ het volgende:
Laki en Sky zijn nu verwikkeld in een heftige discussie op MSN hoe het toch kan dat Sky de Hyves heeft gevonden van deze indo boy.
Waarom ontkennen? Dit is gewoon harde waarheid.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef S.Seagal het volgende:
Waarom gelooft iedereen dat het Laki is.![]()
Denk na zou hij ooit zo reageren als hij het was. Hij zou keihard ontkennen.
Hou me op de hoogtequote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
PM, want ik heb hem geblokt op MSN met z'n fake account.
Hij zou dan echt niet zo reageren. Denk na.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom ontkennen? Dit is gewoon harde waarheid.
Ik prefereer ook anoniem te blijven. En heb zelfs geen foto'squote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ha-ha. Ik wil gewoon een feuteu. Ik stuur 'm niet door oke!!!!1 Ik beloof het!!1
Ik weet wel dat jij een naief meisje bent die alles gelooft.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef Allure_ het volgende:
Tazz, stelletje ongelovigen. Jullie weten niks.
Geloof dit meisje nou maar een keer.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jij een naief meisje bent die alles gelooft.
watquote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Volgens mij zijn we een SC'er kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
: Fotoboek van Lakitu
![]()
.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Volgens mij zijn we een SC'er kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
: Fotoboek van Lakitu
![]()
.
Prima. Ik hoop dat je gelijk hebt. Anders is mijn vertrouwen in je afgenomen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geloof dit meisje nou maar een keer.
Nee, suck my pussyquote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef PhifeDawg het volgende:
Zijn er ook serieus meiden die er niet van houden om gebeft te worden
Ja, ik vond het eerst ook helemaal niksquote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef PhifeDawg het volgende:
Zijn er ook serieus meiden die er niet van houden om gebeft te worden
I'm glad you like it.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEEEEE, jij geloofde het niet, weg jij!
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Prima. Ik hoop dat je gelijk hebt. Anders is mijn vertrouwen in je afgenomen.
Hij schrijft dit een krabbel naar iemand en maakt daarin de "me" fout. Dat zou Lakitu nooit doen.quote:ik krijg net een ingeving: je kan die foto's van mij ook gewoon uploeden op je hyves en dan pik ik ze daar vandaan hoef ik niet me hele inbox leeg te halen, ya dig? daarna kan je ze er weer afhalen.
kusjes en liefde
Hoe kan het dat je het niks vondquote:Op zondag 10 januari 2010 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vond het eerst ook helemaal niks
Nu alweer een tijdje wel btw
Ik schrijf heel anders op fok dan irl.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij schrijft dit een krabbel naar iemand en maakt daarin de "me" fout. Dat zou Lakitu nooit doen.
HAHAHA, yeszur.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef ynuhh het volgende:
Let op, straks komt Lamon. vertellen dat hyves en msn van alles kapot maakt.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef ynuhh het volgende:
Let op, straks komt Lamon. vertellen dat hyves en msn van alles kapot maakt.
Waarom zou je iets fout gaan schrijven terwijl je wel weet hoe het moet? Nee, hier trap ik niet in. Bovendien klopt z'n leeftijd niet en ik geloof er niets van dat hij zoveel aan basketbal doet.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik schrijf heel anders op fok dan irl.
In de toughest in town, ik kan niet anders.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat jij een keer niet zo stoer doet dame
Wat versta jij onder irl in deze context?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik schrijf heel anders op fok dan irl.
Omgekeerde psychologie.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef PhifeDawg het volgende:
Waarom heb ik nou altijd dat als iets niet mag, ik het nog grager wil.
Nee dit heeft niks met beffen te maken trouwens
Ik ben ook nog steeds sceptisch. Maar dit is wel een keer waarvan ik het meeste gevoel heb dat we dichtbij zitten.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou je iets fout gaan schrijven terwijl je wel weet hoe het moet? Nee, hier trap ik niet in. Bovendien klopt z'n leeftijd niet en ik geloof er niets van dat hij zoveel aan basketbal doet.
Ik vond het te intiem en ik kon me niet genoeg ontspannen om er echt van te kunnen genieten, bovendien wilde ik liever ook iets doen dan alleen maar liggen en niet bewegen of niks, dan voelde ik me zo nutteloosquote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je het niks vond?
Niet zo bijdehand he. Gewoon hyves/msn.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat versta jij onder irl in deze context?
Waarom verdedig je jezelf altijd. Is niet nodig toch. Ben je onzeker?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In de toughest in town, ik kan niet anders.
Ow ja, dat is jouw irlquote:Op zondag 10 januari 2010 22:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he. Gewoon hyves/msn.
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom verdedig je jezelf altijd. Is niet nodig toch. Ben je onzeker?
Ware het niet dat Lakitu totaal anders heetquote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds sceptisch. Maar dit is wel een keer waarvan ik het meeste gevoel heb dat we dichtbij zitten.
Mijn lees- en schrijfcapabiliteiten overtreffen die van menig ander.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je dyslectisch bent dan wordt het lastig, ja.
Moet je die van een ander subforum maar gaan volgenquote:
Ja. Ik denk dat hij ons gewoon trollt nu. Maar we wachten rustig af.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ware het niet dat Lakitu totaal anders heet!
True.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn lees- en schrijfcapabiliteiten overtreffen die van menig ander.
Ben je er al uit wat je met je PH wilquote:
HEE!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:01 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Moet je die van een ander subforum maar gaan volgen
Capsones!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn lees- en schrijfcapabiliteiten overtreffen die van menig ander.
PUB!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:01 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Moet je die van een ander subforum maar gaan volgen
IK VIND DAT LAKITU HET WEL IS IK BUY HET!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:02 schreef Skylark. het volgende:
Op 10 januari 2010 22:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik neuk je moeder!
Als je nu eerst eens een foto van jezelf stuurt, helpt dat misschien wel mee in mijn beslissingquote:Op zondag 10 januari 2010 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben je er al uit wat je met je PH wil
quote:
Niet an public, ik laat anderen graag in de overtuiging dat ze de lekkerste zijn hierquote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je nu eerst eens een foto van jezelf stuurt, helpt dat misschien wel mee in mijn beslissing.
Nevertheless, mijn PM inbox is voor je geopend.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet an public, ik laat anderen graag in de overtuiging dat ze de lekkerste zijn hier
We zijn gvd eens een keer 1 weekend niet bij elkaar en we lopen elkaar alleen maar op te geilen en komen tot de conclusie dat we het verdomd moeilijk krijgen als we 1 weekend niet bij elkaar zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
What the fuck. Nou Ado, doe je ding.
hij heeft blauwe ogenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je nu eerst eens een foto van jezelf stuurt, helpt dat misschien wel mee in mijn beslissing.
Er zit momenteel 145 km oid tussen ons in, dus dat gaat niet werken helaasquote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
What the fuck. Nou Ado, doe je ding.
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
DUDE
DAT WIJF BIJ SPUITEN EN SLIKKEN, IS DAT DAT WIJF VAN SPANGAS?!
Dit is ook gewoon een cocktease wat ze nu doet he. Dat weet je.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
We zijn gvd eens een keer 1 weekend niet bij elkaar en we lopen elkaar alleen maar op te geilen en komen tot de conclusie dat we het verdomd moeilijk krijgen als we 1 weekend niet bij elkaar zijn
Het is maar goed dat het binnenkort voorbij is
Oh, god, dan moet ik kijken.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
DUDE
DAT WIJF BIJ SPUITEN EN SLIKKEN, IS DAT DAT WIJF VAN SPANGAS?!
Grijs-blauw, een van de dingen waar ik zelfs van mannen complimentjes over krijgtquote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij heeft blauwe ogenDat vond jij niks toch ?
[..]
Er zit momenteel 145 km oid tussen ons in, dus dat gaat niet werken helaas
Jawel hoor. Maar mijn droomman heeft toevallig geen blauwe ogenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij heeft blauwe ogenDat vond jij niks toch ?
[..]
Er zit momenteel 145 km oid tussen ons in, dus dat gaat niet werken helaas
Er wordt anders meer geclitteased dan gecockteased hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een cocktease wat ze nu doet he. Dat weet je.
Die in je UI?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Grijs-blauw, een van de dingen waar ik zelfs van mannen complimentjes over krijgt
Jij snapt het.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er wordt anders meer geclitteased dan gecockteased hoor
Dat ben ik jaquote:
Je hebt ook heel mooie ogenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Grijs-blauw, een van de dingen waar ik zelfs van mannen complimentjes over krijgt
O, dan had ik je verkeerd begrepenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar mijn droomman heeft toevallig geen blauwe ogen.
Het is toch algemeen bekend dat het makkelijk is?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
Tering, ik vind het bijna eng hoe makkelijk internetdaten is, het mag dan wel zielig zijn, maar je kan 5 dates dates per maand regelen en je hoeft de deur niet eens uit.
En alle klb-users gaan dan zeggen "Maar 5 dates per maand?? Loser!!! Maar ik ben ouder en ik lieg niet, dus die opmerkingen zijn juist ten nadele van de mensen die dat zeggen.
Maar serieus, wat zijn vrouwen wanhopig op zoek naar normale eerlijke mannen.
Bedankt, hosselaar-losers!Jullie zijn van wat ik hoor een hele grote hulp geweest.
Ik wil een foto van jouquote:Op zondag 10 januari 2010 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt ook heel mooie ogen
[..]
O, dan had ik je verkeerd begrepen
Een beetje generaliseren is je ook niet vreemd, hé?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
Tering, ik vind het bijna eng hoe makkelijk internetdaten is, het mag dan wel zielig zijn, maar je kan 5 dates per maand regelen en je hoeft de deur niet eens uit.
En alle klb-users gaan dan zeggen "Maar 5 dates per maand?? Loser!!! Maar ik ben ouder en ik lieg niet, dus die opmerkingen zijn juist ten nadele van de mensen die dat zeggen.
Bedankt, hosselaar-losers!Jullie zijn van wat ik hoor een hele grote hulp geweest.
Oke.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
Tering, ik vind het bijna eng hoe makkelijk internetdaten is, het mag dan wel zielig zijn, maar je kan 5 dates per maand regelen en je hoeft de deur niet eens uit.
Ik heb een groter libido dan de meeste mannenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
Hoe oud was je nou? 28? 36? 37? Wat was het nou?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
Inderdaad, ik neuk ook gewoon klb'erts hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat het makkelijk is?
Zal Ado niet echt veel problemen mee hebben.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een groter libido dan de meeste mannen![]()
Die kerel is vet oud. Kijk naar dat grijze nest op z'n hoofd.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe oud was je nou? 28? 36? 37? Wat was het nou?
Nee, die nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zal Ado niet echt veel problemen mee hebben.
Sexyquote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Inderdaad, ik neuk ook gewoon klb'erts hoor
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die kerel is vet oud. Kijk naar dat grijze nest op z'n hoofd.
Wie dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Inderdaad, ik neuk ook gewoon klb'erts hoor
Uiteraardquote:
Dit gaat wel af van je PH he. Ik zal eens kijkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil een foto van jou. En van Ado
.
Klopt. Daar is ze o.a. op uitgezochtquote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zal Ado niet echt veel problemen mee hebben.
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die kerel is vet oud. Kijk naar dat grijze nest op z'n hoofd.
Nou ik wil belachelijk veel en m'n vriendje wil zo mogelijk nog meerquote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die niet
Maar niet elke man vindt dat prettig hoor
Dacht ik tochquote:
Die met dat leren jasje?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:15 schreef S.Seagal het volgende:
Ze lijkt wel op de mooiere versie van Lieke.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |