quote:Op zondag 10 januari 2010 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh.Eline? Of heb je daar nu nog mee?
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh.Eline? Of heb je daar nu nog mee?
Zelf weten. Maar 1 naam stelt toch niks voor.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toch niet zo heel gek, dacht ik zo?
whehe ik zag wat er eerst stondquote:Op zondag 10 januari 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij laat mij al je chiks zien. E. of zo?
Ik ken 6 Elines dus het is ook geen zeldzame naam of zo.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zelf weten. Maar 1 naam stelt toch niks voor.
Ik fuck niet met gegevens, maar waarom zeg je dat het van mij sad is dat ik dingen niet op FoK! wil.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Mocht iemand iets flikken, ik pwn 10 keer harder terug.
De meeste dingen van mij mogen gewoon op fok, alleen sommige dingen (bekenden, vrienden ,ex'en en familie) is een nonoquote:Op zondag 10 januari 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik fuck niet met gegevens, maar waarom zeg je dat het van mij sad is dat ik dingen niet op FoK! wil.
Okay.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De meeste dingen van mij mogen gewoon op fok, alleen sommige dingen (bekenden, vrienden ,ex'en en familie) is een nono
kom we gaan haar klappenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet waar ze woont. Amersfoort, Kruiskamp 12.
Dan hadden de sims het van Citizen Kanequote:Op zondag 10 januari 2010 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heee dat was een code van de sims!!11
Klappenquote:
Ook. Maar ik denk dat hij de film Citizen Kane bedoeld.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heee dat was een code van de sims!!11
Ben je gebeld?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
k heb zelfs m'n 06 een keer in de sc gepost, dat boeit me ook totaal niet
Prepaid en ik heb toch bijna nooit btgquote:Op zondag 10 januari 2010 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je gebeld?
Ik denk trouwens dat het je wel boeit als iemand het dan ergens gaat invullen op een jambasite.
Ik ken een vet lekkere elinequote:Op zondag 10 januari 2010 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken 6 Elines dus het is ook geen zeldzame naam of zo.
Quote voor toekomst.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De meeste dingen van mij mogen gewoon op fok, alleen sommige dingen (bekenden, vrienden ,ex'en en familie) is een nono
Ik ook boeiequote:Op zondag 10 januari 2010 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
k heb zelfs m'n 06 een keer in de sc gepost, dat boeit me ook totaal niet
Ik ook.quote:
Ik heb alleen die van BT.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:19 schreef S.Seagal het volgende:
Hebben jullie serieus elkaar tellie nummers? En dat dan ook echt gebruiken om contact te maken met elkaar.
Dit zal Mozy niet leuk vinden.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik maar met eentje.Ik ben zelfs op internet autistisch blijkbaar!
Ja maar jij ging chillen met hun.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik alleen van Jos, BT en dat was het volgens mij wel.
Nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:19 schreef S.Seagal het volgende:
Hebben jullie serieus elkaar tellie nummers? En dat dan ook echt gebruiken om contact te maken met elkaar.
Ja, telefoonseks.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:19 schreef S.Seagal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |