Handsfee toch. Handen vrij.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef Siniti het volgende:
ik heb twee telefoons zodat ik telefoonseks met mezelf kan hebben
Ik moest grinniken.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef Siniti het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had eerst van bijna iedereen in de sc het nummerNu alleen nog van d_a en sanna
Kom je sws tegelijk klaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef Siniti het volgende:
Waarom dat?quote:
quote:
Wie wie wie.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb van 1 fokster het telefoon nummer
Heb je 'm als reetveter in je mobiel gezet?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, het nummer van ene reetveter heb ik ook nog. Waar de fuck hangt die gast uit joh
Jij was niet geil en ik kijk liever, dan dat ik alleen luister.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij hebben nooit telefoonsex WAAA
Bij mij.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, het nummer van ene reetveter heb ik ook nog. Waar de fuck hangt die gast uit joh
Nee, onder zijn echte naam, maar die ga ik natuurlijk niet postenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb je 'm als reetveter in je mobiel gezet?
Nooit mijn gezicht, nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Of had jij nou ooit eens een pic gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |