abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76417973
Hmm het klopt dat het misschien zo 2009 is jongedame. Maar de vikingers werden terug tot leven geroepen van hun dood om de grote ragnarok strijd de bevechten. Svart is geen uitzondering !
pi_76418053
yeah bitches
Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
pi_76418120
Waarom nu de hyves linkjes wel weer in de op?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_76418134
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef Argo het volgende:
Hmm het klopt dat het misschien zo 2009 is jongedame. Maar de vikingers werden terug tot leven geroepen van hun dood om de grote ragnarok strijd de bevechten. Svart is geen uitzondering !
Dat maakt het nog niet minder kansloos..
Je moet niet te veel anderen proberen na te doen..
Niets mis met jou hoor (behalve dat je een noob bent).
Je probeert gezellig mee te doen, alleen je faalt er een klein beetje heel hard in
Probeer een iets normaler karakter dat ook wat geloofwaardiger is (neemt ook de kans weg dat je genietokeed wordt) en laat Svart lekker dood

xx
pi_76418207
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:13 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom nu de hyves linkjes wel weer in de op?
Omdat het geen zin heeft die weg te halen..
Die antifakershyves mensen zijn te dom om te poepen, dus vast ook te dom om dit op te zoeken.
En anders doen ze het maar lekker. Famke, Barry, Karel en anderen zijn al door de keuring heen.
Nu is het gewoon de kunst om een zo geloofwaardig mogelijk profiel te houden. Want ze kunnen wel vrolijk ons niet-okeeën, er gebeurd toch niets zolang we de HQ achter ons hebben
Obvious nepprofielen zullen niet door de keuring komen, maar die waren dan toch niet leuk
  maandag 4 januari 2010 @ 22:16:09 #8
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76418259
Ah hier dus.
Famke ligt morgen niet ziek op bed, je hoeft je niet in te checken op hyves hoor om mee te mogen!
Iedereen is morgen present en op tijd op het schip!
Het eerstvolgende belangrijke ding is de bonte avond op woensdagavond
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_76418296
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:13 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Dat maakt het nog niet minder kansloos..
Je moet niet te veel anderen proberen na te doen..
Niets mis met jou hoor (behalve dat je een noob bent).
Je probeert gezellig mee te doen, alleen je faalt er een klein beetje heel hard in
Probeer een iets normaler karakter dat ook wat geloofwaardiger is (neemt ook de kans weg dat je genietokeed wordt) en laat Svart lekker dood

xx
Naah maar ik vind Jenz ook niet realistisch. En ik aap niemand na Svart is nu een einharjer ofzoiets. (viking geloof)

Maar Svart, Achmed, ? zijn gewoon experimenten. Ik hoef niet serieus te doen. Ik heb hem eigenlijk aan gemaakt om over de top te gaan. Als ik het serieus wil houden ga ik wel op mijn eigen (dode) hyves.. =p
pi_76418299
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:16 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ah hier dus.
Famke ligt morgen niet ziek op bed, je hoeft je niet in te checken op hyves hoor om mee te mogen!
Iedereen is morgen present en op tijd op het schip!
Het eerstvolgende belangrijke ding is de bonte avond op woensdagavond
Nee weet ik, maar Famke wil bij iedere gebeurtenis zijn
En als daar geen excuus voor is is Famke verdrietig, dus Famke ligt t/m een uur of 9 ziek op bed
pi_76418313
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:15 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Omdat het geen zin heeft die weg te halen..
Die antifakershyves mensen zijn te dom om te poepen, dus vast ook te dom om dit op te zoeken.
En anders doen ze het maar lekker. Famke, Barry, Karel en anderen zijn al door de keuring heen.
Nu is het gewoon de kunst om een zo geloofwaardig mogelijk profiel te houden. Want ze kunnen wel vrolijk ons niet-okeeën, er gebeurd toch niets zolang we de HQ achter ons hebben
Obvious nepprofielen zullen niet door de keuring komen, maar die waren dan toch niet leuk
Hehe ok.
Veel plezier morgen allemaal op de boot
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 4 januari 2010 @ 22:18:27 #12
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76418382
Dat klopt helemaal, wij zijn niet te obvious. Karel ziet er wellicht een beetje excentriek uit, maar hij heeft een normale naam. Famke net andersom. Het klopt gewoon.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  maandag 4 januari 2010 @ 22:19:38 #13
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76418456
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:17 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Hehe ok.
Veel plezier morgen allemaal op de boot
Sorry, maar je kent de reden! Barry zou alleen maar ziek worden, en vooral na zijn ernstige ziekte waar hij nog niet helemaal bovenop is gekomen!
pi_76418495
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:16 schreef Argo het volgende:

[..]

Naah maar ik vind Jenz ook niet realistisch. En ik aap niemand na Svart is nu een einharjer ofzoiets. (viking geloof)

Maar Svart, Achmed, ? zijn gewoon experimenten. Ik hoef niet serieus te doen. Ik heb hem eigenlijk aan gemaakt om over de top te gaan. Als ik het serieus wil houden ga ik wel op mijn eigen (dode) hyves.. =p
Jenz is idd ook niet realistisch, maar wel cool
Het gaat er niet om of het gewoon experimentjes zijn of dat het serieus bedoeld is.
Het gaat erom of je hyve niet 1, 2, 3 verwijderd wordt, want dat is voor de rest niet leuk.
Is Famke bijv. net gewend aan Achmed. Verdwijnt hij ineens in een 'bomaanslag'. En dan verschijnt Svart opeens uit het niets en doet alsof hij Famke's beste vriend is. Dan moet Famke daar eerst weer aan wennen, en als dat gelukt is pleegt hij ineens (ondanks haar goede raad) uit het niets zelfmoord om na een tijdje te doen of hij zijn dood gefaked heeft (zoals iedereen) en weer vrolijk mee te doen met de rest.
Dat is gewoon niet leuk. En zo geldt het niet alleen voor 'Famke', maar wel voor meerderen denk ik...

Het is de bedoeling inderdaad om lol te hebben, maar de leukste lol kun je krijgen als 2 'persoontjes' elkaar goed leren kennen. Dat gaat niet lukken als iemand elke 2/3 dagen dood gaat en de dag erna weer vrolijk uit de dood opstaat.
Afgezien van mensen die 1/2 dagen op 'niet oké' staan dan, want die kunnen daar niets aan doen
pi_76418509
Je hebt gelijk hoor, Barry is niet zo'n held als hij zich voordoet.
pi_76418532
Welke mensen weten we nog niet wie het zijn?
pi_76418569
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
Dat klopt helemaal, wij zijn niet te obvious. Karel ziet er wellicht een beetje excentriek uit, maar hij heeft een normale naam. Famke net andersom. Het klopt gewoon.
Paalhaar is overigens wel een veelvoorkomende achternaam
Ik kwam het tegen en heb het serieus opgezocht, toen kwam ik het nog vaker tegen
Famke is gewoon een bekende Friese naam, vond 't leuker bij Paalhaar passen dan Femke

En @ Barry: Famke neemt sowieso haar laptop mee, zodat ze vrolijk kan blijven hyven! En Karel denk ik ook wel
pi_76418594
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef fredhaak het volgende:
Welke mensen weten we nog niet wie het zijn?
Een aantal mensen zijn niet eens van FOK!, maar vrienden van FOK!kers.
Van Hans (en zijn dochter) en Rick (Astley) wil ik het nog weten, want daar is het nog niet duidelijk van
  maandag 4 januari 2010 @ 22:22:32 #19
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76418603
quote:
laura (1128)
vandaag, 12:40
Ja
ik draag een kind van karel maar hij zegt dat het niet zo is, en nu heeft hij het uitgemaakt.. wat mo et ik nu doen het is te laat voor abortus, ik word een alleen staande moeder ik kan dit niet aan
Een krabbel van Laura naar onze vriend Antonio. Te laat? Haar zwangerschap kan ze niet eerder ontdekt hebben dan gisteren!
pi_76418642
Ik ga eens een Facebook-pagina moeten maken van één van jullie FOK!ers.

Wie zou ik doen?
  maandag 4 januari 2010 @ 22:23:52 #21
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76418687
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Paalhaar is overigens wel een veelvoorkomende achternaam
Ik kwam het tegen en heb het serieus opgezocht, toen kwam ik het nog vaker tegen
Famke is gewoon een bekende Friese naam, vond 't leuker bij Paalhaar passen dan Femke

En @ Barry: Famke neemt sowieso haar laptop mee, zodat ze vrolijk kan blijven hyven! En Karel denk ik ook wel
Spullen hoeven niet mee. Iedereen krijgt een eigen laptop in de hut. Sowieso zal de meeste communicatie tussen bemanningsleden zich virtueel afspelen, aangezien we heel veel verlegen mensen hebben. Dat leek me wel het beste dan!
pi_76418712
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:23 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik ga eens een Facebook-pagina moeten maken van één van jullie FOK!ers.

Wie zou ik doen?
Wtf Waarom?
Facebook is nog niet bepaald populair in Nederland, niet zoals Hyves iig.
Tenzij je vrienden in het buitenland hebt met Facebook (ik heb wel een account voor een vriendin uit Canada).
  maandag 4 januari 2010 @ 22:25:36 #23
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76418782
Facebook > Hyves
batman!
pi_76418930
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:24 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Wtf Waarom?
Facebook is nog niet bepaald populair in Nederland, niet zoals Hyves iig.
Tenzij je vrienden in het buitenland hebt met Facebook (ik heb wel een account voor een vriendin uit Canada).
Facebook is makkelijker vind ik.
pi_76419215
gelukkig is Jozef nog niet verwijderd
De Republiek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')