hey lieviequote:
Ik maak hem met een stopwatch ernaast.quote:
Ik die van you en Otis idd.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet sowieso die van Seagal, Otis en Chuck nog een keer krijgen.
Die van mij hoef je niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet sowieso die van Seagal, Otis en Chuck nog een keer krijgen.
Nee, want jij bent zo anoniem dat je misschien wel Lamon of zo bent en daar wil je het nummer natuurlijk niet van.quote:
Mensen die anoniem blijvenquote:
Oeps.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Omdat je met een fokker sms contact hebt.
Handsfee toch. Handen vrij.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef Siniti het volgende:
ik heb twee telefoons zodat ik telefoonseks met mezelf kan hebben
Ik moest grinniken.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef Siniti het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had eerst van bijna iedereen in de sc het nummerNu alleen nog van d_a en sanna
Kom je sws tegelijk klaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef Siniti het volgende:
Waarom dat?quote:
quote:
Wie wie wie.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb van 1 fokster het telefoon nummer
Heb je 'm als reetveter in je mobiel gezet?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, het nummer van ene reetveter heb ik ook nog. Waar de fuck hangt die gast uit joh
Jij was niet geil en ik kijk liever, dan dat ik alleen luister.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij hebben nooit telefoonsex WAAA
Bij mij.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, het nummer van ene reetveter heb ik ook nog. Waar de fuck hangt die gast uit joh
Nee, onder zijn echte naam, maar die ga ik natuurlijk niet postenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb je 'm als reetveter in je mobiel gezet?
Nooit mijn gezicht, nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Of had jij nou ooit eens een pic gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |