abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 januari 2010 @ 22:21:25 #126
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76657367
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Inderdaad, in Italië is alles namelijk geweldig geregeld en loopt alles van een leien dakje. Hebben ze goed voor elkaar daar!

.
In Italië is het zo goed, dat zelfs het afval geweldig is en ze het niet weg willen doen!
pi_76657447
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:21 schreef Bob-B het volgende:

[..]

In Italië is het zo goed, dat zelfs het afval geweldig is en ze het niet weg willen doen!
[ afbeelding ]
En toch komen er per jaar duizenden van die tokkies naar ons land
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_76657527
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Inderdaad, in Italië is alles namelijk geweldig geregeld en loopt alles van een leien dakje. Hebben ze goed voor elkaar daar!

.

jullie kunnen lullen wat julle willen, zomer 2010 liggen jullie weer met jullie bleke nederlandse reet aan het strand daar in Italie en liggen jullie je af te rukken op de italiaanse vrouwen
  zondag 10 januari 2010 @ 22:24:00 #129
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76657570
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:22 schreef dagdag het volgende:

[..]

En toch komen er per jaar duizenden van die tokkies naar ons land
Ja, wat moeten we anders met al dat geld? Wij hebben tenminste geld om comfortabel in andermans zonnetje te zitten.
pi_76657585
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef sherezade het volgende:

[..]

jullie kunnen lullen wat julle willen, zomer 2010 liggen jullie weer met jullie bleke nederlandse reet aan het strand daar in Italie en liggen jullie je af te rukken op de italiaanse vrouwen
Nee sorry. En nee ik heb ook geen bleke reet.
-
  zondag 10 januari 2010 @ 22:24:43 #131
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76657624
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef sherezade het volgende:

[..]

Italië, nee hoor, heb wel wat beters te doen. Daarnaast ruk ik me doorgaans niet op vrouwen met snorren.
pi_76657703
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Ja, wat moeten we anders met al dat geld? Wij hebben tenminste geld om comfortabel in andermans zonnetje te zitten.
Hiermee ontkracht je al je kritiek, waarom zou je geld uitgeven om naar zo 'kut ' land te gaan

De zon schijnt in meer landen
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  zondag 10 januari 2010 @ 22:26:46 #133
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76657772
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:21 schreef Bob-B het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat heeft ook met de politieke onkunde van de Italiaanse burger te maken. Ze willen wel dat problemen opgelost worden, maar de oplossing keuren ze af.

En over Italiaanse vakbonden wil ik niet beginnen, die leven ergens aan het begin van de Middeleeuwen.
pi_76657774
quote:

[..]

Italië, nee hoor, heb wel wat beters te doen. Daarnaast ruk ik me doorgaans niet op vrouwen met snorren.
Nee beter die hollandse uitgezakte wijven .
[..]
pi_76657827
quote:

[..]

je lult
  zondag 10 januari 2010 @ 22:28:32 #136
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76657897
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef dagdag het volgende:

[..]

Hiermee ontkracht je al je kritiek, waarom zou je geld uitgeven om naar zo 'kut ' land te gaan

Sommige Nederlanders kunnen Italianen wel verdragen en wellicht komen ze wel voor de cheap ass spullen en het mooie landschap en niet voor jullie. Net zoals ik alleen in Egypte kom voor de zon, cultuur en duiken en niet voor het eten
  zondag 10 januari 2010 @ 22:29:16 #137
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76657952
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef dagdag het volgende:

[..]

Klopt.

Bovendien durf ik Italië te beschouwen als het IJsland van de Europese Unie, aangezien het de multinationals loodzwaar wordt gemaakt investeringen te doen. Hoe willen jullie anders hogerop komen?
pi_76658041
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:28 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Sommige Nederlanders kunnen Italianen wel verdragen en wellicht komen ze wel voor de cheap ass spullen en het mooie landschap en niet voor jullie. Net zoals ik alleen in Egypte kom voor de zon, cultuur en duiken en niet voor het eten
ik ben heel goed te verdragen
pi_76658324
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:28 schreef Bob-B het volgende:

[..]

ik denk dat wij meer jullie nederlanders moeten verdragen, en goedkope spullen krijg je ook in turkije.

Tevens wat wil je nou eerst het hele land afkraken maar je gaat er wel op vakantie, dan ben je of gewoon dom of je loopt hier een beetje debiel te ouwehoeren.
[..]
  zondag 10 januari 2010 @ 22:42:18 #140
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76658839
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef dagdag het volgende:

[..]

ik denk dat wij meer jullie nederlanders moeten verdragen, en goedkope spullen krijg je ook in turkije.

Tevens wat wil je nou eerst het hele land afkraken maar je gaat er wel op vakantie, dan ben je of gewoon dom of je loopt hier een beetje debiel te ouwehoeren.
Ik ga er wel op vakantie? Dat is eerder, ik was er ooit op vakantie. Wellicht weet ik wel daarom beter dat Italianen zo zijn. Spiegelen is lastig als je tot een bepaalde etnische minderheid hoort, dat kennen we.
  zondag 10 januari 2010 @ 22:43:55 #141
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_76658939
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Dat is meer politieke onkunde, vooral van de PvdA.

Zelf vind ik Silvio Berlusconi af en toe een klootzak, maar ook daar hebben de linkse partijen een fors imagoprobleem.

Maar goed: Italië moet er eerst voor zorgen dat een regering gevormd door iemand anders dan ome Silvio langer dan twee jaar overeind blijft.
Niet alleen een imagoprobleem, het is zo dat toen links nog regeerde ze een wet hebben ingediend wat het gemakkelijk maakte om personen uit de georganiseerde misdaad uit de gevangenis te houden, je moet niet denken dat Silvio verantwoordelijk is voor sommige puinhoop, hij doet er alleen aan mee, anders zit je niet in de politiek.

Overigens ligt die puinhoop wel wat genuanceerder dan veel mensen denken, sommige mensen denken dat het hele land vol ligt met vuilnis bijv. Italia is een stuk groter dan Nederland en er is een groot verschil tussen noord en zuid. Niet erg makkelijk om over 1 Italia te spreken.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_76659021
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef dagdag het volgende:

[..]

'wij'? Heb ik iets gemist? Je woont toch gewoon in Nederland? Dan hoef je Nederlanders die naar Italië gaan toch niet te 'verdragen'?
-
  zondag 10 januari 2010 @ 22:45:44 #143
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76659034
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:43 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Niet alleen een imagoprobleem, het is zo dat toen links nog regeerde ze een wet hebben ingediend wat het gemakkelijk maakte om personen uit de georganiseerde misdaad uit de gevangenis te houden, je moet niet denken dat Silvio verantwoordelijk is voor sommige puinhoop, hij doet er alleen aan mee, anders zit je niet in de politiek.

Overigens ligt die puinhoop wel wat genuanceerder dan veel mensen denken, sommige mensen denken dat het hele land vol ligt met vuilnis bijv. Italia is een stuk groter dan Nederland en er is een groot verschil tussen noord en zuid. Niet erg makkelijk om over 1 Italia te spreken.
vooral omdat het Italië is
pi_76659699
Alle mensen die hier Italie lopen af te kraken _! Probleem ligt nog altijd bij die rifbewoners met hun inferieure religie en cultuur. Loop dan niet een van de grondstichters van het huidige Europa af te kraken.
pi_76660452
Het probleem ligt ook bij het Italiaanse volk

Merendeel van het volk steunt Berlusconi en verdient dus die corrupte smeerlap ook. Het Italiaanse volk in zijn meerderheid geilt op sensatie, uiterlijke schijn, stijl, is zo pathetisch en passief als het maar kan en reageert onbewuste frustraties makkelijk af op hardwerkende illegale immigranten die voor 20 euro per dag met een werkdag van 14 uur, tomaten staan te plukken in de brandende zon. Werk wat die grote zonnebrildragers niet willen doen.

Weet wel, dat het merendeel van het Europese volk de laars vandaag nog liever kwijt is dan rijk
  zondag 10 januari 2010 @ 23:18:02 #146
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_76660862
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Leonidas82 het volgende:
Het probleem ligt ook bij het Italiaanse volk

Merendeel van het volk steunt Berlusconi en verdient dus die corrupte smeerlap ook. Het Italiaanse volk in zijn meerderheid geilt op sensatie, uiterlijke schijn, stijl, is zo pathetisch en passief als het maar kan en reageert onbewuste frustraties makkelijk af op hardwerkende illegale immigranten die voor 20 euro per dag met een werkdag van 14 uur, tomaten staan te plukken in de brandende zon. Werk wat die grote zonnebrildragers niet willen doen.

Weet wel, dat het merendeel van het Europese volk de laars vandaag nog liever kwijt is dan rijk
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, het alternatief is net zo verrot, het heeft in feite dus geen zin om op iemand anders te stemmen. Hetzelfde idee als in Nederland wat betreft privacywetgevingen.

Is het onze eigen schuld dat de privacy wordt afgepakt? Ja, omdat "we" op het CDA/PVDA/CU hebben gestemd? Zou het schelen als we op een andere partij hadden gestemt? Nee. Het is gewoon niet zo zwart/wit.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_76660945
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef wilders_baas het volgende:
Alle mensen die hier Italie lopen af te kraken _! Probleem ligt nog altijd bij die rifbewoners met hun inferieure religie en cultuur. Loop dan niet een van de grondstichters van het huidige Europa af te kraken.

Weer zon Wilders/ extreem rechtse pauper die denkt dat Europa 'superieur' DNA ofzo heeft en dat Afrikanen holbewoners zijn
  maandag 11 januari 2010 @ 15:56:31 #148
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_76681840
Italie verheerlijking is sinds '45 al niet meer hip.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_76682840
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:56 schreef VeX- het volgende:
het woord ''hip''
pi_76697998
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:56 schreef VeX- het volgende:
De Italianen gaven in '43 al op.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')