Ga jij maar lekker met een nazivlag wapperen in een voetbalstadion danquote:
je leest het weer niet goed ezelquote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met een nazivlag wapperen in een voetbalstadion danVrij zeker dat je dan in een politiecel of onder de schoen van een voetbalsupporter komt.
Primaquote:Op zondag 10 januari 2010 21:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
als je zo doorgaat kun je eersdaags je moeder terug vinden in je kofferbak
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
op wat basseer jij dat ik een jongen ben? onderontwikkeldequote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Een eckte eckte Italiaan merk ik hoorGevaarlijke jongen
.
en waarom mochten we Italianen ook alweer niet vergelijken met....quote:Op zondag 10 januari 2010 21:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:59 schreef dagdag het volgende:
GELUKKIG ZIJN ZE IN NEDERLAND HELEMAAL NIET RACISTISCHE, KOM VOORAL NIET OP FOK EN KIJK NA HET GEMIDDELDE TOPIC OVER BUITENLANDERS
TEVENS WORDEN IN NEDERLANDSE STADIONS OOK NIET DINGEN GEZONGEN ZOALS
'HAMAS HAMAS JODEN ENZ...' EN IN DE LENTE GOOIEN WIJ BOMMEN OP ROTTERDAM
ECHT NIET
nee, hypocrieten zijn degene die altijd maar lopen te janken dat het in andere landen beter is dan in Nederland en hoe raar Nederlanders wel niet zijn. Wat doe je hier dan? Waarom zit je dan op een forum vol met Nederlanders?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:59 schreef dagdag het volgende:
GELUKKIG ZIJN ZE IN NEDERLAND HELEMAAL NIET RACISTISCHE, KOM VOORAL NIET OP FOK EN KIJK NA HET GEMIDDELDE TOPIC OVER BUITENLANDERS
ECHT NIET
hypocriete kneuzen
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
en waarom mochten we Italianen ook alweer niet vergelijken met....
Nog 3 maanden en dan ben ik van onder ander jou zeikkop afquote:Op zondag 10 januari 2010 22:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
nee, hypocrieten zijn degene die altijd maar lopen te janken dat het in andere landen beter is dan in Nederland en hoe raar Nederlanders wel niet zijn. Wat doe je hier dan? Waarom zit je dan op een forum vol met Nederlanders?
wij liggen niet te janken dat het in andere landen beter is, lees terug danquote:Op zondag 10 januari 2010 22:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
nee, hypocrieten zijn degene die altijd maar lopen te janken dat het in andere landen beter is dan in Nederland en hoe raar Nederlanders wel niet zijn. Wat doe je hier dan? Waarom zit je dan op een forum vol met Nederlanders?
Racisten heb je wel degelijk overal, maar Italianen scoren mogelijk nog slechter dan menig Oost-Europees land.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:59 schreef dagdag het volgende:
ECHT NIET
hypocriete kneuzen
waar basseer jij dat op, heb je dat wetenschappelijk onderzocht professor Barabasquote:Op zondag 10 januari 2010 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Racisten heb je wel degelijk overal, maar Italianen scoren mogelijk nog slechter dan menig Oost-Europees land.
ook al zou het zijn wij zijn trots op Italië en laten het niet verkutten door buitenstaanders.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Racisten heb je wel degelijk overal, maar Italianen scoren mogelijk nog slechter dan menig Oost-Europees land.
Maar dat zegt meer iets over het niveau van doorsnee voetbalfans.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:58 schreef dagdag het volgende:
nee daar horen we in de lente gooien wuh bommen op rotterdam en hamas hamas joden ....
Dat zou alleen zo zijn als je dan ook je account laat shredderen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nog 3 maanden en dan ben ik van onder ander jou zeikkop af
Dat is meer politieke onkunde, vooral van de PvdA.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:11 schreef dagdag het volgende:
[..]
ook al zou het zijn wij zijn trots op Italië en laten het niet verkutten door buitenstaanders.
Als je naar italie komt gedraag je je of ga weg
dat jullie het accepteren dat nederland ( ooit een mooi land) kapot wordt gemaakt door marokkanen enz best
Precies, pauperafrikanen verneuken alles daar. Italianenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:11 schreef dagdag het volgende:
[..]
ook al zou het zijn wij zijn trots op Italië en laten het niet verkutten door buitenstaanders.
Als je naar italie komt gedraag je je of ga weg
dat jullie het accepteren dat nederland ( ooit een mooi land) kapot wordt gemaakt door marokkanen enz best
Oh dus in Nederland mogen fans racistisch zijn want ja ' ze zijn jaloers'quote:Op zondag 10 januari 2010 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat zegt meer iets over het niveau van doorsnee voetbalfans.
De meesten zijn jaloers dat de meeste voetballers goed terecht zijn gekomen en dan krijg je inderdaad dit soort spreekkoren.
Zelf ben ik niet voor het stilleggen van voetbalwedstrijden als de supporters racistisch tekeer gaan, want dan hebben zij namelijk hun zin.
Dat is wat jij er zelf van maakt.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef dagdag het volgende:
[..]
Oh dus in Nederland mogen fans racistisch zijn want ja ' ze zijn jaloers'
en als het in italie gebeurd, dan zijn het de grootste nazi's van heel de wereld ?
In Italië is het zo goed, dat zelfs het afval geweldig is en ze het niet weg willen doen!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Inderdaad, in Italië is alles namelijk geweldig geregeld en loopt alles van een leien dakje. Hebben ze goed voor elkaar daar!.
En toch komen er per jaar duizenden van die tokkies naar ons landquote:Op zondag 10 januari 2010 22:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
In Italië is het zo goed, dat zelfs het afval geweldig is en ze het niet weg willen doen!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Inderdaad, in Italië is alles namelijk geweldig geregeld en loopt alles van een leien dakje. Hebben ze goed voor elkaar daar!.
Ja, wat moeten we anders met al dat geld? Wij hebben tenminste geld om comfortabel in andermans zonnetje te zitten.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:22 schreef dagdag het volgende:
[..]
En toch komen er per jaar duizenden van die tokkies naar ons land
Nee sorry. En nee ik heb ook geen bleke reet.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
jullie kunnen lullen wat julle willen, zomer 2010 liggen jullie weer met jullie bleke nederlandse reet aan het strand daar in Italie en liggen jullie je af te rukken op de italiaanse vrouwen
Italië, nee hoor, heb wel wat beters te doen. Daarnaast ruk ik me doorgaans niet op vrouwen met snorren.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
jullie kunnen lullen wat julle willen, zomer 2010 liggen jullie weer met jullie bleke nederlandse reet aan het strand daar in Italie en liggen jullie je af te rukken op de italiaanse vrouwen
Hiermee ontkracht je al je kritiek, waarom zou je geld uitgeven om naar zo 'kut ' land te gaanquote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja, wat moeten we anders met al dat geld? Wij hebben tenminste geld om comfortabel in andermans zonnetje te zitten.
Dat heeft ook met de politieke onkunde van de Italiaanse burger te maken. Ze willen wel dat problemen opgelost worden, maar de oplossing keuren ze af.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
In Italië is het zo goed, dat zelfs het afval geweldig is en ze het niet weg willen doen!
[ afbeelding ]
Nee beter die hollandse uitgezakte wijvenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Italië, nee hoor, heb wel wat beters te doen. Daarnaast ruk ik me doorgaans niet op vrouwen met snorren.
je lultquote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Italië, nee hoor, heb wel wat beters te doen. Daarnaast ruk ik me doorgaans niet op vrouwen met snorren.
Sommige Nederlanders kunnen Italianen wel verdragen en wellicht komen ze wel voor de cheap ass spullen en het mooie landschap en niet voor jullie. Net zoals ik alleen in Egypte kom voor de zon, cultuur en duiken en niet voor het etenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
Hiermee ontkracht je al je kritiek, waarom zou je geld uitgeven om naar zo 'kut ' land te gaan
De zon schijnt in meer landen
Klopt.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
Hiermee ontkracht je al je kritiek, waarom zou je geld uitgeven om naar zo 'kut ' land te gaan
De zon schijnt in meer landen
ik ben heel goed te verdragenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Sommige Nederlanders kunnen Italianen wel verdragen en wellicht komen ze wel voor de cheap ass spullen en het mooie landschap en niet voor jullie. Net zoals ik alleen in Egypte kom voor de zon, cultuur en duiken en niet voor het eten
ik denk dat wij meer jullie nederlanders moeten verdragen, en goedkope spullen krijg je ook in turkije.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Sommige Nederlanders kunnen Italianen wel verdragen en wellicht komen ze wel voor de cheap ass spullen en het mooie landschap en niet voor jullie. Net zoals ik alleen in Egypte kom voor de zon, cultuur en duiken en niet voor het eten
Ik ga er wel op vakantie? Dat is eerder, ik was er ooit op vakantie. Wellicht weet ik wel daarom beter dat Italianen zo zijn. Spiegelen is lastig als je tot een bepaalde etnische minderheid hoort, dat kennen we.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik denk dat wij meer jullie nederlanders moeten verdragen, en goedkope spullen krijg je ook in turkije.
Tevens wat wil je nou eerst het hele land afkraken maar je gaat er wel op vakantie, dan ben je of gewoon dom of je loopt hier een beetje debiel te ouwehoeren.
Niet alleen een imagoprobleem, het is zo dat toen links nog regeerde ze een wet hebben ingediend wat het gemakkelijk maakte om personen uit de georganiseerde misdaad uit de gevangenis te houden, je moet niet denken dat Silvio verantwoordelijk is voor sommige puinhoop, hij doet er alleen aan mee, anders zit je niet in de politiek.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is meer politieke onkunde, vooral van de PvdA.
Zelf vind ik Silvio Berlusconi af en toe een klootzak, maar ook daar hebben de linkse partijen een fors imagoprobleem.
Maar goed: Italië moet er eerst voor zorgen dat een regering gevormd door iemand anders dan ome Silvio langer dan twee jaar overeind blijft.
'wij'? Heb ik iets gemist? Je woont toch gewoon in Nederland? Dan hoef je Nederlanders die naar Italië gaan toch niet te 'verdragen'?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik denk dat wij meer jullie nederlanders moeten verdragen, en goedkope spullen krijg je ook in turkije.
Tevens wat wil je nou eerst het hele land afkraken maar je gaat er wel op vakantie, dan ben je of gewoon dom of je loopt hier een beetje debiel te ouwehoeren.
vooral omdat het Italië isquote:Op zondag 10 januari 2010 22:43 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Niet alleen een imagoprobleem, het is zo dat toen links nog regeerde ze een wet hebben ingediend wat het gemakkelijk maakte om personen uit de georganiseerde misdaad uit de gevangenis te houden, je moet niet denken dat Silvio verantwoordelijk is voor sommige puinhoop, hij doet er alleen aan mee, anders zit je niet in de politiek.
Overigens ligt die puinhoop wel wat genuanceerder dan veel mensen denken, sommige mensen denken dat het hele land vol ligt met vuilnis bijv. Italia is een stuk groter dan Nederland en er is een groot verschil tussen noord en zuid. Niet erg makkelijk om over 1 Italia te spreken.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, het alternatief is net zo verrot, het heeft in feite dus geen zin om op iemand anders te stemmen. Hetzelfde idee als in Nederland wat betreft privacywetgevingen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Leonidas82 het volgende:
Het probleem ligt ook bij het Italiaanse volk
Merendeel van het volk steunt Berlusconi en verdient dus die corrupte smeerlap ook. Het Italiaanse volk in zijn meerderheid geilt op sensatie, uiterlijke schijn, stijl, is zo pathetisch en passief als het maar kan en reageert onbewuste frustraties makkelijk af op hardwerkende illegale immigranten die voor 20 euro per dag met een werkdag van 14 uur, tomaten staan te plukken in de brandende zon. Werk wat die grote zonnebrildragers niet willen doen.
Weet wel, dat het merendeel van het Europese volk de laars vandaag nog liever kwijt is dan rijk
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef wilders_baas het volgende:
Alle mensen die hier Italie lopen af te kraken_! Probleem ligt nog altijd bij die rifbewoners met hun inferieure religie en cultuur. Loop dan niet een van de grondstichters van het huidige Europa af te kraken.
het woord ''hip''quote:Op maandag 11 januari 2010 15:56 schreef VeX- het volgende:
Italie verheerlijking is sinds '45 al niet meer hip.
De Italianen gaven in '43 al op.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:56 schreef VeX- het volgende:
Italie verheerlijking is sinds '45 al niet meer hip.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |