Niet an public, ik laat anderen graag in de overtuiging dat ze de lekkerste zijn hierquote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je nu eerst eens een foto van jezelf stuurt, helpt dat misschien wel mee in mijn beslissing.
Nevertheless, mijn PM inbox is voor je geopend.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet an public, ik laat anderen graag in de overtuiging dat ze de lekkerste zijn hier
We zijn gvd eens een keer 1 weekend niet bij elkaar en we lopen elkaar alleen maar op te geilen en komen tot de conclusie dat we het verdomd moeilijk krijgen als we 1 weekend niet bij elkaar zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
What the fuck. Nou Ado, doe je ding.
hij heeft blauwe ogenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je nu eerst eens een foto van jezelf stuurt, helpt dat misschien wel mee in mijn beslissing.
Er zit momenteel 145 km oid tussen ons in, dus dat gaat niet werken helaasquote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
What the fuck. Nou Ado, doe je ding.
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
DUDE
DAT WIJF BIJ SPUITEN EN SLIKKEN, IS DAT DAT WIJF VAN SPANGAS?!
Dit is ook gewoon een cocktease wat ze nu doet he. Dat weet je.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
We zijn gvd eens een keer 1 weekend niet bij elkaar en we lopen elkaar alleen maar op te geilen en komen tot de conclusie dat we het verdomd moeilijk krijgen als we 1 weekend niet bij elkaar zijn
Het is maar goed dat het binnenkort voorbij is
Oh, god, dan moet ik kijken.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
DUDE
DAT WIJF BIJ SPUITEN EN SLIKKEN, IS DAT DAT WIJF VAN SPANGAS?!
Grijs-blauw, een van de dingen waar ik zelfs van mannen complimentjes over krijgtquote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij heeft blauwe ogenDat vond jij niks toch ?
[..]
Er zit momenteel 145 km oid tussen ons in, dus dat gaat niet werken helaas
Jawel hoor. Maar mijn droomman heeft toevallig geen blauwe ogenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij heeft blauwe ogenDat vond jij niks toch ?
[..]
Er zit momenteel 145 km oid tussen ons in, dus dat gaat niet werken helaas
Er wordt anders meer geclitteased dan gecockteased hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een cocktease wat ze nu doet he. Dat weet je.
Die in je UI?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Grijs-blauw, een van de dingen waar ik zelfs van mannen complimentjes over krijgt
Jij snapt het.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er wordt anders meer geclitteased dan gecockteased hoor
Dat ben ik jaquote:
Je hebt ook heel mooie ogenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Grijs-blauw, een van de dingen waar ik zelfs van mannen complimentjes over krijgt
O, dan had ik je verkeerd begrepenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar mijn droomman heeft toevallig geen blauwe ogen.
Het is toch algemeen bekend dat het makkelijk is?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
Tering, ik vind het bijna eng hoe makkelijk internetdaten is, het mag dan wel zielig zijn, maar je kan 5 dates dates per maand regelen en je hoeft de deur niet eens uit.
En alle klb-users gaan dan zeggen "Maar 5 dates per maand?? Loser!!! Maar ik ben ouder en ik lieg niet, dus die opmerkingen zijn juist ten nadele van de mensen die dat zeggen.
Maar serieus, wat zijn vrouwen wanhopig op zoek naar normale eerlijke mannen.
Bedankt, hosselaar-losers!Jullie zijn van wat ik hoor een hele grote hulp geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |