En dan zeggen vanaf?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het weer en dat ze niet genoeg werkende IC's hebben.
Dit is mijn eerste en enige Fok!-accountquote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hallo, da's vet lang geleden. Maar toen had je ook nog een andere Fok! naam?
Echt? Aparte achternaam.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Siniti het volgende:
Vincent. Achternaam Thasing. Succes met googlen
Ja, ze dekken zich goed in.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan zeggen vanaf?
Verwachten ze dat het weer altijd zo blijft ofzo
Ik heb info over jou jonge.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste en enige Fok!-account
Das een grapje toch he?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef Skylark. het volgende:
Ladies en gentlemen, I present you: Lakitu.
-edit-
watquote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef Skylark. het volgende:
-edit-
Oke, dan heb ik inderdaad geen foto's van je gezienquote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste en enige Fok!-account
17 jaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef Skylark. het volgende:
-edit-
Ja, echt.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt? Aparte achternaam.
Ben jij blond?
PM eensquote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb info over jou jonge.![]()
Maar ik hou het voor mezelf omdat ik je een chille dude vind.
Ik vind hem ook wel een chille dude, vertel het mij eens.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb info over jou jonge.![]()
Maar ik hou het voor mezelf omdat ik je een chille dude vind.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef PhifeDawg het volgende:
Jo seagal. I lost, ik flip door internet
![]()
![]()
quote:
quote:
Babyfoto staat in het "schattige pics van vroeger"-topic jaquote:Op zondag 10 januari 2010 22:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hebt wel een keer een babyfoto gepost volgens mij.![]()
Als ik eerlijk ben kan ik daar zelf niet over oordelenquote:Ben je knap?
De hoi.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een chille dude, vertel het mij eens.
Je kan altijd een TR indienen he.quote:
Ik ben 1 dag gewoon niet weggeweest en heb gevraagd hoe ik voor die dag geld terug kan krijgen, maar geen reaktie gehadquote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze dekken zich goed in.
Je mag nu ook geen geld terug vragen, wegens de omstandigheden doen ze daar niet aan.
Ik heb info over jou. Je woont in Eindhoven en je studeert industrieel design aan de TU? In ieder geval íets aan de TU. Verder weet ik dat je goed kunt photoshoppen en painten. Dat was het.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:40 schreef Maisnon het volgende:
heeft iemand nog info over mij, PM eens
Tuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:41 schreef Lakitu het volgende:
Kun je iig het hyveslinkje weghalen, Sky?
Kun je best. Zou je jezelf doen als je een meisje was?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Babyfoto staat in het "schattige pics van vroeger"-topic ja![]()
[..]
Als ik eerlijk ben kan ik daar zelf niet over oordelen
Jonge rustig. We zijn cool toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja nu wil ik weleens weten welke info jij over mij denkt te hebben
Mag ik 'm ook zien?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
![]()
Dan zal ik speciaal voor je een nieuwe foto maken
Als ik lenig genoeg was zou ik autofellatio frequent benuttigen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kun je best. Zou je jezelf doen als je een meisje was?
Indo's hebben altijd gekke namen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:44 schreef Maisnon het volgende:
Wie heet er nou boet
Lakitu is gewoon die Martijn die de Lakitu hyves heeft gemaakt
Ik vind het ook niet kunnen, de trein is duur genoeg.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben 1 dag gewoon niet weggeweest en heb gevraagd hoe ik voor die dag geld terug kan krijgen, maar geen reaktie gehad
Dat vind ik dus niet netjes, ik had een kaartje gekocht, een half uur op t station gezeten en ben weer terug gegaanDaarvoor wil ik dus WEL mn geld terug.
Ik zoek 'm op limewire, maar hij vindt niks. Eerste hit op youtube:quote:
Hindoe's ook.quote:
Gewoon lekker hakken wd.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zoek 'm op limewire, maar hij vindt niks. Eerste hit op youtube:
Nee, ik heb er geen zak aan iddquote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet kunnen, de trein is duur genoeg.
Ze hebben nu wel het zoutkaartje in werking gesteld, maar iedereen die wat vaker met de trein reist heeft zo'n 40% kaart, dus degene die al gedupeerd waren help je er niet mee.
Ha-ha. Ik wil gewoon een feuteu. Ik stuur 'm niet door oke!!!!1 Ik beloof het!!1quote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als ik lenig genoeg was zou ik autofellatio frequent benuttigen.
rustigejongen.hyves.nl ?quote:
Ik heb het gemist, PM.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik geloof nu niet meer dat het Lakitu echt is.
Ja die ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar sommige dingen maken hem wel gek heb ik gehoord. Maar hij blijft rustig.
PM, want ik heb hem geblokt op MSN met z'n fake account.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef Allure_ het volgende:
Laki en Sky zijn nu verwikkeld in een heftige discussie op MSN hoe het toch kan dat Sky de Hyves heeft gevonden van deze indo boy.
Waarom ontkennen? Dit is gewoon harde waarheid.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef S.Seagal het volgende:
Waarom gelooft iedereen dat het Laki is.![]()
Denk na zou hij ooit zo reageren als hij het was. Hij zou keihard ontkennen.
Hou me op de hoogtequote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
PM, want ik heb hem geblokt op MSN met z'n fake account.
Hij zou dan echt niet zo reageren. Denk na.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom ontkennen? Dit is gewoon harde waarheid.
Ik prefereer ook anoniem te blijven. En heb zelfs geen foto'squote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ha-ha. Ik wil gewoon een feuteu. Ik stuur 'm niet door oke!!!!1 Ik beloof het!!1
Ik weet wel dat jij een naief meisje bent die alles gelooft.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef Allure_ het volgende:
Tazz, stelletje ongelovigen. Jullie weten niks.
Geloof dit meisje nou maar een keer.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jij een naief meisje bent die alles gelooft.
watquote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Volgens mij zijn we een SC'er kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
: Fotoboek van Lakitu
![]()
.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Volgens mij zijn we een SC'er kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
: Fotoboek van Lakitu
![]()
.
Prima. Ik hoop dat je gelijk hebt. Anders is mijn vertrouwen in je afgenomen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geloof dit meisje nou maar een keer.
Nee, suck my pussyquote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef PhifeDawg het volgende:
Zijn er ook serieus meiden die er niet van houden om gebeft te worden
Ja, ik vond het eerst ook helemaal niksquote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef PhifeDawg het volgende:
Zijn er ook serieus meiden die er niet van houden om gebeft te worden
I'm glad you like it.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEEEEE, jij geloofde het niet, weg jij!
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Prima. Ik hoop dat je gelijk hebt. Anders is mijn vertrouwen in je afgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |