Ik weet wel hoe ie heet.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, onder zijn echte naam, maar die ga ik natuurlijk niet posten
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef Skylark. het volgende:
Dit is het sadste topic van FoK!:
FOK!kers met nephyves #3
Die smoes gebruik ik ook altijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een foto van mijzelf op mijn pc
Val dood.quote:Wat zijn de gevolgen voor de dienstregeling vanaf maandag 11 januari
Op de volgende lijnen gaat de frequentie van Intercity’s terug van 4 x per uur naar 2 x per uur:
• Den Haag Centraal – Gouda – Utrecht Centraal
• Rotterdam Centraal– Gouda – Utrecht Centraal – Amersfoort (en in de spits ook Amersfoort – Apeldoorn – Deventer).
Dat kan jij ook wel in de gaten houdenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom dat?
Alertheid voor het moment dat er nummers gepost gaan worden?
Je hebt altijd wel ergens een foto, op hyves/facebook/whatever.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Nee maar ligt het aan mij of hebben jongens gewoon niet zoveel foto's.
Ik weet dat jullie dat weten. Maar wat doen we er aan?quote:
Ligt niet aan jou.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Nee maar ligt het aan mij of hebben jongens gewoon niet zoveel foto's.
Dan maak je die even voor mij. Ben je knap?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een foto van mijzelf op mijn pc
Ik lieg niet!quote:
GEEF ME JE MSN ROTJONG.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie dat weten. Maar wat doen we er aan?
[..]
Ligt niet aan jou.
Je hoeft het niet meer te ontkennen. We kennen je diepe geheim alquote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie dat weten. Maar wat doen we er aan?
[..]
Ligt niet aan jou.
Ik ben kankerspang. Maar mijn mobieltje maakt kutkwaliteitfoto's en ik heb geen camera en geen webcamquote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan maak je die even voor mij. Ben je knap?
laterquote:
Er zijn ook mensen zónder een profielpagina op internet.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel ergens een foto, op hyves/facebook/whatever.
Toch?
Altijd vage of webcamfoto's en nooit goeie en nooit veel.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel ergens een foto, op hyves/facebook/whatever.
Toch?
Die werkt alleen in Nijmegen?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Als ik weer in Nijmegen ben PM ik je trouwens ja?
Ja, daarom snapte ik je TVP nietquote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan jij ook wel in de gaten houden
Jij hebt toch wel eens foto's naar mij gestuurd?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben kankerspang. Maar mijn mobieltje maakt kutkwaliteitfoto's en ik heb geen camera en geen webcam
Ik wist niet dat ik een geheim had.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hoeft het niet meer te ontkennen. We kennen je diepe geheim al.
Ik sta door die zaaltoernooi op het internet met een foto jongequote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Altijd vage of webcamfoto's en nooit goeie en nooit veel.
Echt? Herkende jij hem van die vage foto in z'n fobo dan? Was ie knap?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik lieg niet!
Ik ken ook geeneen fokker irl
Al heb ik wel misschien Biels gezien bij bussahalte 21 omdat hij op de 22 wacht naast mijn halte!!! Onbewust gezien dus.
Het weer en dat ze niet genoeg werkende IC's hebben.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Als ik weer in Nijmegen ben PM ik je trouwens ja?
Nope.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel eens foto's naar mij gestuurd?
Nope.quote:
Ik heb hier geen foto's.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die werkt alleen in Nijmegen?
[..]
Ja, daarom snapte ik je TVP niet![]()
Die geef je vaak als voorwaarschuwing af hier
Nee ik weet niet hoe hij eruit ziet. Het is alleen goed mogelijk dat ik hem gezien heb maar niet wist dat het Biels wasquote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt? Herkende jij hem van die vage foto in z'n fobo dan? Was ie knap?
Ik dacht altijd dat jij wel een foto had gepost.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben kankerspang. Maar mijn mobieltje maakt kutkwaliteitfoto's en ik heb geen camera en geen webcam
Ahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |