Ik weet wel hoe ie heet.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, onder zijn echte naam, maar die ga ik natuurlijk niet posten
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef Skylark. het volgende:
Dit is het sadste topic van FoK!:
FOK!kers met nephyves #3
Die smoes gebruik ik ook altijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een foto van mijzelf op mijn pc
Val dood.quote:Wat zijn de gevolgen voor de dienstregeling vanaf maandag 11 januari
Op de volgende lijnen gaat de frequentie van Intercity’s terug van 4 x per uur naar 2 x per uur:
• Den Haag Centraal – Gouda – Utrecht Centraal
• Rotterdam Centraal– Gouda – Utrecht Centraal – Amersfoort (en in de spits ook Amersfoort – Apeldoorn – Deventer).
Dat kan jij ook wel in de gaten houdenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom dat?
Alertheid voor het moment dat er nummers gepost gaan worden?
Je hebt altijd wel ergens een foto, op hyves/facebook/whatever.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Nee maar ligt het aan mij of hebben jongens gewoon niet zoveel foto's.
Ik weet dat jullie dat weten. Maar wat doen we er aan?quote:
Ligt niet aan jou.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Nee maar ligt het aan mij of hebben jongens gewoon niet zoveel foto's.
Dan maak je die even voor mij. Ben je knap?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een foto van mijzelf op mijn pc
Ik lieg niet!quote:
GEEF ME JE MSN ROTJONG.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie dat weten. Maar wat doen we er aan?
[..]
Ligt niet aan jou.
Je hoeft het niet meer te ontkennen. We kennen je diepe geheim alquote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie dat weten. Maar wat doen we er aan?
[..]
Ligt niet aan jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |