Hij schrijft dit een krabbel naar iemand en maakt daarin de "me" fout. Dat zou Lakitu nooit doen.quote:ik krijg net een ingeving: je kan die foto's van mij ook gewoon uploeden op je hyves en dan pik ik ze daar vandaan hoef ik niet me hele inbox leeg te halen, ya dig? daarna kan je ze er weer afhalen.
kusjes en liefde
Hoe kan het dat je het niks vondquote:Op zondag 10 januari 2010 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vond het eerst ook helemaal niks
Nu alweer een tijdje wel btw
Ik schrijf heel anders op fok dan irl.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij schrijft dit een krabbel naar iemand en maakt daarin de "me" fout. Dat zou Lakitu nooit doen.
HAHAHA, yeszur.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef ynuhh het volgende:
Let op, straks komt Lamon. vertellen dat hyves en msn van alles kapot maakt.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef ynuhh het volgende:
Let op, straks komt Lamon. vertellen dat hyves en msn van alles kapot maakt.
Waarom zou je iets fout gaan schrijven terwijl je wel weet hoe het moet? Nee, hier trap ik niet in. Bovendien klopt z'n leeftijd niet en ik geloof er niets van dat hij zoveel aan basketbal doet.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik schrijf heel anders op fok dan irl.
In de toughest in town, ik kan niet anders.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat jij een keer niet zo stoer doet dame
Wat versta jij onder irl in deze context?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik schrijf heel anders op fok dan irl.
Omgekeerde psychologie.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef PhifeDawg het volgende:
Waarom heb ik nou altijd dat als iets niet mag, ik het nog grager wil.
Nee dit heeft niks met beffen te maken trouwens
Ik ben ook nog steeds sceptisch. Maar dit is wel een keer waarvan ik het meeste gevoel heb dat we dichtbij zitten.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou je iets fout gaan schrijven terwijl je wel weet hoe het moet? Nee, hier trap ik niet in. Bovendien klopt z'n leeftijd niet en ik geloof er niets van dat hij zoveel aan basketbal doet.
Ik vond het te intiem en ik kon me niet genoeg ontspannen om er echt van te kunnen genieten, bovendien wilde ik liever ook iets doen dan alleen maar liggen en niet bewegen of niks, dan voelde ik me zo nutteloosquote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je het niks vond?
Niet zo bijdehand he. Gewoon hyves/msn.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat versta jij onder irl in deze context?
Waarom verdedig je jezelf altijd. Is niet nodig toch. Ben je onzeker?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In de toughest in town, ik kan niet anders.
Ow ja, dat is jouw irlquote:Op zondag 10 januari 2010 22:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he. Gewoon hyves/msn.
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom verdedig je jezelf altijd. Is niet nodig toch. Ben je onzeker?
Ware het niet dat Lakitu totaal anders heetquote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds sceptisch. Maar dit is wel een keer waarvan ik het meeste gevoel heb dat we dichtbij zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |