Ik wil een foto van jouquote:Op zondag 10 januari 2010 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt ook heel mooie ogen
[..]
O, dan had ik je verkeerd begrepen
Een beetje generaliseren is je ook niet vreemd, hé?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
Tering, ik vind het bijna eng hoe makkelijk internetdaten is, het mag dan wel zielig zijn, maar je kan 5 dates per maand regelen en je hoeft de deur niet eens uit.
En alle klb-users gaan dan zeggen "Maar 5 dates per maand?? Loser!!! Maar ik ben ouder en ik lieg niet, dus die opmerkingen zijn juist ten nadele van de mensen die dat zeggen.
Maar serieus, wat zijn vrouwen wanhopig op zoek naar normale eerlijke mannen.
Bedankt, hosselaar-losers!Jullie zijn van wat ik hoor een hele grote hulp geweest.
Oke.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
Tering, ik vind het bijna eng hoe makkelijk internetdaten is, het mag dan wel zielig zijn, maar je kan 5 dates per maand regelen en je hoeft de deur niet eens uit.
En alle klb-users gaan dan zeggen "Maar 5 dates per maand?? Loser!!! Maar ik ben ouder en ik lieg niet, dus die opmerkingen zijn juist ten nadele van de mensen die dat zeggen.
Bedankt, hosselaar-losers!Jullie zijn van wat ik hoor een hele grote hulp geweest.
Ik heb een groter libido dan de meeste mannenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
Hoe oud was je nou? 28? 36? 37? Wat was het nou?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
Inderdaad, ik neuk ook gewoon klb'erts hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat het makkelijk is?
Zal Ado niet echt veel problemen mee hebben.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een groter libido dan de meeste mannen![]()
Die kerel is vet oud. Kijk naar dat grijze nest op z'n hoofd.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe oud was je nou? 28? 36? 37? Wat was het nou?
Nee, die nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zal Ado niet echt veel problemen mee hebben.
Sexyquote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Inderdaad, ik neuk ook gewoon klb'erts hoor
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die kerel is vet oud. Kijk naar dat grijze nest op z'n hoofd.
Wie dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Inderdaad, ik neuk ook gewoon klb'erts hoor
Uiteraardquote:
Dit gaat wel af van je PH he. Ik zal eens kijkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil een foto van jou. En van Ado
.
Klopt. Daar is ze o.a. op uitgezochtquote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zal Ado niet echt veel problemen mee hebben.
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die kerel is vet oud. Kijk naar dat grijze nest op z'n hoofd.
Nou ik wil belachelijk veel en m'n vriendje wil zo mogelijk nog meerquote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die niet
Maar niet elke man vindt dat prettig hoor
Dacht ik tochquote:
Die met dat leren jasje?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:15 schreef S.Seagal het volgende:
Ze lijkt wel op de mooiere versie van Lieke.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |