quote:Op zondag 3 januari 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
Nee, dat had ik vannacht gedaan...bijna 5 topics...
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:34 schreef trovey het volgende:
Oh en en op 1 meter afstand zie ik momenteel dit
[ afbeelding ]
2 heren die op een extra maaltijd wachten
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk of Tombolalala en de Fiets gebatst hebben of niet
Wat een rotkoppen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:34 schreef trovey het volgende:
Oh en en op 1 meter afstand zie ik momenteel dit
[ afbeelding ]
2 heren die op een extra maaltijd wachten
Maar de hammosselvraag is natuurlijk of Tombolalala en de Fiets gebatst hebben of niet
quote:
Maar de hamvraag is natuurlijk of Tombolalala en de Fiets gebatst hebben of niet
nee natuurlijk niet joh... hap hapquote:
Je kunt het hier vragen, maar binnen 5 minuten zijn we weer en pagina of 3 verder.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Hai! Kan ik in deze speedchat een ervaringsvraag stellen mbt. krabpalen voor katten, of kan ik dan beter een apart topic openen?
ja, ik dacht zo van, hier zitten veul mensen. Maar dan open ik wel ff een nijequote:Op zondag 3 januari 2010 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt het hier vragen, maar binnen 5 minuten zijn we weer en pagina of 3 verder.Dus wat dat betreft is het handiger er een apart topic over te openen. Of misschien vind je al info via de zoekfunctie.
volgens mij is daar wel een topic over.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Hai! Kan ik in deze speedchat een ervaringsvraag stellen mbt. krabpalen voor katten, of kan ik dan beter een apart topic openen?
Er zijn hier wel diverse mensen met krabpalen, ik weet niet of die je kunnen helpen met je vraag.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Palle lijkt heel wat zoquote:
Tja ls je net wilt gaan "praten"quote:Op zondag 3 januari 2010 14:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat een rotkoppen.![]()
Ik werd net in mijn typbewegingen belemmerd door iets groots en roods wat zich op zijn rug in mijn armen had genesteld en al snorrend mij vertederend aankeek.
Hier zitten meestal weinig mensen die veel kletsen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik dacht zo van, hier zitten veul mensen. Maar dan open ik wel ff een nije
De topictitel valt me weer 100% mee trouwens...quote:Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee natuurlijk niet joh... hap hap
Watskebeurt?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
tieviepie, al ziet het er naar uit dat Blijdorp er weer niet van gaat komen![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Trovey.
Hoe is het op deze zonnige sneeuwige dag met jou?
Kom je daarna even bij mij storten?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga me nog even vol overgave op mn huishouden storten![]()
ja, ik heb al e.e.a. gevonden... maar ik ben op zoek naar degelijke custom-made palen die heel smal en heel hoog zijn. De goedkope korte palen die ik nu gebruik hebben mijn schatjes binnen een half jaar aan puin gekrabt, en aangezien we toch aan het verbouwen zijn hebben we een hoek over waar we best een fatsoenlijke unit in kunnen monteren. Ik wil een plafondhoge, maar al die palen gaan tot max 270 cm, laat ons plafond nou 280 hoog zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 14:39 schreef Ole het volgende:
[..]
volgens mij is daar wel een topic over.
Maar wat wil je weten?
Mijn bejaarde schatjes:quote:Op zondag 3 januari 2010 14:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Palle lijkt heel wat zo,,,,met die immense kraag....helaas zit er niets onder dat vachtje
...trouwens hij trekt hier een rare kop....wilde net gaan miaauwen
, Palle de oudste kater met nu 12 jaar en 2 maanden en Solvfaks de jongste van het hele stel met 10 jaar en bijna 10 maanden.
[..]
ja, ik ben teleurgesteld, had wel iets meer batserigs verwachtquote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De topictitel valt me weer 100% mee trouwens...
Zeg het maar...hier krabpaalervaringsdeskundigequote:Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
nee, nog geen topic geopend, ik heb idd via de search al wel een paar dingen gevonden, tnxquote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier zitten meestal weinig mensen die veel kletsen.![]()
Ik ga eens naar je topic kijken.
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
tieviepie, al ziet het er naar uit dat Blijdorp er weer niet van gaat komen![]()
Why not?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga speciaal voor jou LOGgen zodat je meer kans hebt op de OP van het volgende topic.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ik ben teleurgesteld, had wel iets meer batserigs verwacht
heb net wat linkjes gepostquote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, nog geen topic geopend, ik heb idd via de search al wel een paar dingen gevonden, tnx
ik ook!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ik ben teleurgesteld, had wel iets meer batserigs verwacht
maar dan wordt het dus "waar cat22 batst met..."quote:Op zondag 3 januari 2010 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou LOGgen zodat je meer kans hebt op de OP van het volgende topic.
Laat je luie buurman inderdaad maar eens een keer zwoegen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Weer aardig goed...armpje weer bijgetrokken na het ijshakfestijn van vorige week zondag...allleen weer hoofdpijn (alweer een paar dagen) door de nekartrose...ach het wisselt elkaar leuk af zo. Hier ligt trouwens weer een immense laag sneeuw....maar ik vertik het om te schuiven.....eens zien of mijn buurman nou met zijn luie reet in actie komt en zich aan de belofte houdt
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mijn bejaarde schatjes:
[ afbeelding ]
Fuzzie, de poes van bijna 14 jaar.
[ afbeelding ]
Sproet, de katert van bijna 12 jaar.
Ik zag het.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, nog geen topic geopend, ik heb idd via de search al wel een paar dingen gevonden, tnx
*gaat LAPO hunten*quote:Op zondag 3 januari 2010 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dan wordt het dus "waar cat22 batst met..."
quote:
Ze zijn nog fit, fief en actief.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Je ziet ze hun leeftijd niet af....Emily is hier de oudste...die wordt op 12 april 15 jaar
...eens even zien of ze wil poseren
Tja, je had mazzel dat ik de lapo had denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De topictitel valt me weer 100% mee trouwens...
Ja, jij houdt het alllltijd netjes.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, je had mazzel dat ik de lapo had denk ik
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:51 schreef Cat22 het volgende:
Dan gooi ik mijn team hier ook nog even erin.
[ afbeelding ]
vlnr: Yoko, Satsu, Naartjie.
Dit komt ook niet vaak voor. Ze verdragen elkaar goed maar hebben meestal ieder hun eigen plekje nodig. Yoko en Satsu (moeder en zoon) kunnen het nog het beste met elkaar vinden.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lief zo met zijn 3en bij elkaar.
Dat gaat hier niet lukken.
quote:
Mooi stel samen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dan post ik mijn triple entente met duivelsklauwen ook maar even
[ afbeelding ]
Ja, ze haten elkaar![]()
over economische total-loss gesproken...quote:Op zondag 3 januari 2010 14:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Nu wel weer fit ja.....nadat ik voor meer dan 1500 euro onderhoud heb gepleegd aan ze in 2009
Zit daar wat Brit in....of zijn ze gewoon een beetje dikquote:Op zondag 3 januari 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dan post ik mijn triple entente met duivelsklauwen ook maar even
[ afbeelding ]
Ja, ze haten elkaar![]()
Het was geen solo actie.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geamputeerd door loveless en de andere mensen die gisternacht in de SC waren.
mensen vonden em te lang
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi stel samen.Zitten er twee britjes bij?
2 volbloed britten, moeder en zoon, en voor britjes aan de lichte kantquote:Op zondag 3 januari 2010 15:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Zit daar wat Brit in....of zijn ze gewoon een beetje dik
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over economische total-loss gesproken...
we worden wel steeds luier hequote:Op zondag 3 januari 2010 15:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was geen solo actie.
Die plaatjes waren leuk, maar de grap was er denk ik wel zo'n beetje af. Nu hoef je niet meer dat end te scrollen voor je bij de posts bent.
Die 2 plaatjes maakten dan niet veel uit hoor. Had dan ook die smileys eruit gehaald. Geen hond die die dingen daadwerkelijk gebruiktquote:Op zondag 3 januari 2010 15:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was geen solo actie.
Die plaatjes waren leuk, maar de grap was er denk ik wel zo'n beetje af. Nu hoef je niet meer dat end te scrollen voor je bij de posts bent.
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
2 volbloed britten, moeder en zoon, en voor britjes aan de lichte kant
Derde is een wegwerpkatje die ik als ieniemieniebaby thuis heb gekregen
Lekker geslapen?quote:
ow, da's wel matigquote:Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef Cat22 het volgende:
Q? Huil effe met me mee.![]()
Ik zit hier aan de B&J Phish Food.
Zuinig bewaard omdat ik hem maar zelden in de winkel vind en nu istie over de datum en smaakt hij maar half zo lekker.
quote:
aggos!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Dacht al dat die twee blauwe Britten waren en aan de lichte kant....ik heb hier geen enkele Noor die maar in de buurt komt van het gewenste gewicht(iets met achterstand opgelopen als kitten door ziekte)
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef Cat22 het volgende:
Zuinig bewaard omdat ik hem maar zelden in de winkel vind en nu istie over de datum en smaakt hij maar half zo lekker.
Heer-lijkquote:
Jij kijkt zeker alleen maar naar jouwquote:Op zondag 3 januari 2010 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb niet eens gemerkt dat die plaatjes uit de OP zijn
lees jij hem dan niet iedere keer?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk nooit naar de OP.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dan plaats ik ook nog even mijn andere 2 katermannen, anders is het zo oneerlijk.
[ afbeelding ]
Onze mooie rooie Duvel.
[ afbeelding ]
Kleine Donder.
Sinds mijn poezels helemaal over zijn op Carnibest zijn ze een stuk tevredener. Ze krijgen nu qua gewicht ook meer, dus daar zal het wel aan liggen. Maar wel fijn dat het nu heerlijk rustig is in huis.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:10 schreef JJH het volgende:
Stomme kat, ze had honger (ik was laat) en ik heb dus net eten gegeven, ze wil alleen méér. (De bak is nog verre van leeg) dus als het ook maar lijkt of ik in de benen kom zit zal al zielig piepend voor de keuekendeur.
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef Cat22 het volgende:
quote:
Ik las 't nou eenmaal zoquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aggos!
Geen idee waar dat lichte vandaan komt... ze vreten en slapen alleen maar, en ze zijn kerngezondZe zullen wel een snelle stofwisseling hebben... Ow en ze krijgen alleen maar droge brokkels van me
Goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Hoe ist?
[..]
Ik las 't nou eenmaal zo
[ afbeelding ]![]()
![]()
staan nooit leeg hoor, die bakken. En ze hoeven niet te vervetten, ze zijn gewoon goed gezond nuquote:Op zondag 3 januari 2010 15:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon nog meer in proppen.....hier willen ze wel 10 maaltijden per dag hebben als het aan hun ligt.....ach ze kunnen het hebben....net voordat ik ga slapen krijgen ze meestal nog een extra portie brokken hier.
Ik heb me nooit echt gerealiseerd dat ijs ook een uht heeft.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult....moet je het maar niet te lang bewaren zodat het ovr de datum heengaat
.....maar OK omdat jij het bent
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Trovey, niet om heel lullig te doen of zo hoor, maar ik wil toch ff kwijt dat ik het storend vind dat je echt tot in den treure die bedragen moet herhalen die je aan de DA hebt uit gegeven.
Dat klinkt inderdaad niet erg lekkerquote:Op zondag 3 januari 2010 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb me nooit echt gerealiseerd dat ijs ook een uht heeft.Normaal is hij allang op.
Maar deze is nu echt matig. Het ijs is in onderdelen uit elkaar aan het vallen dus ik eet met elke hap een soort siroop, brokkelig ijs en waterkristallen. Ik denk dat ik hem eens flink laat ontdooien, op het vloeibare af. Wie weet smaakt hij dan beter.![]()
Zo niet... dan wordt dit de eerste pot B&J EVER die in de vuilnisbak verdwijnt.![]()
Gewoon zo doorgaan danquote:Op zondag 3 januari 2010 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staan nooit leeg hoor, die bakken. En ze hoeven niet te vervetten, ze zijn gewoon goed gezond nu
Straks nog wel ff de weg op. Maar het zal wel niks worden. De mensen hebben de portomonnee leeg na de afgelopen maand. Héél Januari is altijd een dode maand. Straks tegen carnaval begint het weer een beetje aan te trekken, en mét Carnaval kunnen we het weer niet bijpoten.quote:
een dooie kat?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:20 schreef Goodbye het volgende:
Zoooooo, er hangt iets in de tuin voor de vogeltjes
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks nog wel ff de weg op. Maar het zal wel niks worden. De mensen hebben de portomonnee leeg na de afgelopen maand. Héél Januari is altijd een dode maand. Straks tegen carnaval begint het weer een beetje aan te trekken, en mét Carnaval kunnen we het weer niet bijpoten.
Ik ga over een week of 2 een taxi pakken.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks nog wel ff de weg op. Maar het zal wel niks worden. De mensen hebben de portomonnee leeg na de afgelopen maand. Héél Januari is altijd een dode maand. Straks tegen carnaval begint het weer een beetje aan te trekken, en mét Carnaval kunnen we het weer niet bijpoten.
Eviiiiiiiillllll!quote:
Maar ik moet wel mijn uren maken en als ik thuis blijf zitten komt er helemaal niks in de knip.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]serieus?
Hm, zonde. Nouja idd dan wordt het volgende maand weer leuk voor je
Al houd ik zelf niet zo van carnaval moet ik zeggen
Nee? Ik dacht idd ook dat taxi's altijd bizar duur waren. Mja, t ov is nou ook niet goedkoop dus wellicht heb je nog gelijk ookquote:Op zondag 3 januari 2010 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga over een week of 2 een taxi pakken.
Vind het altijd wat decadent.Maar toen ik aan het puzzelen was welke bus ik moest pakken om vanuit de stad bij het adres in de buurt te komen bedacht ik me dat een taxi voor die afstand een stuk gemakkelijker en waarschijnlijk niet gek duur is.
Hoeveel kilometer is het dan ongeveer? Binnen de stad valt het vaak wel mee inderdaad. En als het minder dan 2km is ben je spekkoper.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga over een week of 2 een taxi pakken.
Vind het altijd wat decadent.Maar toen ik aan het puzzelen was welke bus ik moest pakken om vanuit de stad bij het adres in de buurt te komen bedacht ik me dat een taxi voor die afstand een stuk gemakkelijker en waarschijnlijk niet gek duur is.
Nee idd..quote:Op zondag 3 januari 2010 15:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik moet wel mijn uren maken en als ik thuis blijf zitten komt er helemaal niks in de knip.
Het is nu gewoon ff niet anders.
Een beetje druk, of een beetje rustig is het bij ons in ieder geval nooit. Het is belachelijk druk of heel rustig.
Ik ben een vogelquote:Op zondag 3 januari 2010 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je een vogel was geweest, had je dat zeer op prijs gesteld
fladder danquote:Op zondag 3 januari 2010 15:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee idd..Lol! Haha
Hoe komt dat?
[..]
Ik ben een vogel
Als jij het weet mag je het zeggen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee idd..Lol! Haha
Hoe komt dat?
[..]
Ik ben een vogel
Het zal een kilometer of vier zijn schat ik. Heb je een richtprijs voor me?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer is het dan ongeveer? Binnen de stad valt het vaak wel mee inderdaad. En als het minder dan 2km is ben je spekkoper.
Bij ons (Ik weet niet hoe de prijzen in Weert zijn) Ben je zo'n 12 à 13 euro kwijt gok ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zal een kilometer of vier zijn schat ik. Heb je een richtprijs voor me?![]()
Het kost vast meer dan de bus maar na een optreden en volgevreten van een etentje heb ik waarschijnlijk geen zin meer om met het OV naar mijn feestje te reizen.
Ah, oké. Toch iets meer dan ik dacht. Ik zit in Eindhoven, dus veel goedkoper zal het niet zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij ons (Ik weet niet hoe de prijzen in Weert zijn) Ben je zo'n 12 à 13 euro kwijt gok ik.
Instap + de eerste 2km is bij ons 7,50. En in die cirkel liggen beide stadskantoren, 5 van de 6 hotels, de gehele binnenstad en 2,5 woonwijk. Relatief veel ritjes vor 7,50 dus in Zwolle.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, oké. Toch iets meer dan ik dacht. Ik zit in Eindhoven, dus veel goedkoper zal het niet zijn.
Ik bekijk het wel op de dag. Wie weet is er nog volk met de auto die me kunnen droppen.
Hoeveel kost het onder de 2 km trouwens? Want dat is weer interessant als ik in Weert op het station sta en naar huis wil. Nu loop ik of pak de fiets.
*fladdert*quote:
Haha, nou ik ken je niet zo goed nogquote:Op zondag 3 januari 2010 15:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij het weet mag je het zeggen.
Nee, dagen als oud en nieuw is er gewoon heel erg veel volk op de been, en dat wil allemaal naar huis, net als met carnaval. Eerste zaterdagen van de maand doen het ook altijd goed.
Het is vaak een beetje natte vingerwerk en moeilijk te gokken.
Jep gaat over mijn werk, ik rij in Zwolle.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*fladdert*
En ik heb nog gewonnen ook, tjek dit: http://www.nu.nl/wetensch(...)lzangverkiezing.html
Eat your hart out
[..]
Haha, nou ik ken je niet zo goed nogdus ik denk dat jij het eerder weet dan ik
Ja precies..Waar werk je dan? Want je hebt het nu over je werk toch?
![]()
Als zuunige hollander heb ik accuut besloten dat ik de afstand station-woning gewoon blijf lopen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Instap + de eerste 2km is bij ons 7,50. En in die cirkel liggen beide stadskantoren, 5 van de 6 hotels, de gehele binnenstad en 2,5 woonwijk. Relatief veel ritjes vor 7,50 dus in Zwolle.
Ah, nicequote:Op zondag 3 januari 2010 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep gaat over mijn werk, ik rij in Zwolle.
Cat!!!
http://www.taxi777.nl/#1
Kost me daar 8,60! Goeie tip!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep gaat over mijn werk, ik rij in Zwolle.
Cat!!!
http://www.taxi777.nl/#1
Per kilometer is het goed verdienen. Normaal is het 2,20 p/km en als je die 7,50 door twee deelt kom je op 3,75 p/km. Alleen sta je vaak al gauw een uur of meer te wachten op werk, nu helemaal. Dus als je dan die meter aandrukt hoop je dat je wat verder mag.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als zuunige hollander heb ik accuut besloten dat ik de afstand station-woning gewoon blijf lopen.![]()
Zijn dat nu fijne ritjes voor jullie? Qua kosten-baten zeg maar?
Aha handig om te weten...is het knap duurder geworden sinds de laatste keer dat ik het nodig had, maar ja dat was nog voor de invoering van de euroquote:Op zondag 3 januari 2010 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Instap + de eerste 2km is bij ons 7,50. En in die cirkel liggen beide stadskantoren, 5 van de 6 hotels, de gehele binnenstad en 2,5 woonwijk. Relatief veel ritjes vor 7,50 dus in Zwolle.
Ik ben goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kost me daar 8,60! Goeie tip!![]()
*bookmarkt site*
Dat is dan ook al lang geleden! Toen was het oude tariefstelsel er ook nog. Ik geloof dat er toen gewerkt werd met een instap van 2,70 of 3 euro, en een kilometerprijs van om en nabij de 1,50 ofzo. Verder geen idee want ik heb maar een paar maanden met die tarieven gewerkt. Zijn al wel euro'squote:Op zondag 3 januari 2010 15:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Aha handig om te weten...is het knap duurder geworden sinds de laatste keer dat ik het nodig had, maar ja dat was nog voor de invoering van de euro
Pesies. Voor 9 euro ga ik niet sappelen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben goed.![]()
![]()
Bij hun is het starttarief ook voor de eerste 3 km!
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
heeeeeeel voorzichtig typen, napoleon slaapt op m'n hand
Hoe krijgt ie dat nu weer voor elkaar!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
Maakt hij ook wel eens een nestje in je krullen?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij vind het altijd leuk om op m'n hand te zitten, iets met pootverwarming denk ik
nee, maar hij vind het wel leuk om er aan te hangen, te slingeren en te klimmenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maakt hij ook wel eens een nestje in je krullen?
*Mental image.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar hij vind het wel leuk om er aan te hangen, te slingeren en te klimmen
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar hij vind het wel leuk om er aan te hangen, te slingeren en te klimmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
en vooral
ja ik weet het eigenlijk wel, maar ik wil het tijdens het typen nog wel eens fout doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
oh en hij heeft nu een hartstochelijke crush met het gele dopje van de fles bitter lemon
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Hij heeft iets met geel volgensmij he, of niet?
Auw. Hoe kún je?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik weet het eigenlijk wel, maar ik wil het tijdens het typen nog wel eens fout doen
Filmpje! Met Candlelight muziekje eronder.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
oh en hij heeft nu een hartstochelijke crush met het gele dopje van de fles bitter lemon
Goed bezig!quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:05 schreef kitao het volgende:
[ afbeelding ]
goeiemiddag....
wie is er blauw ?
Haha jaquote:Op zondag 3 januari 2010 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij denkt hij dat het een parkietje is
zijn buurman/vrouw in het spiegeltje is natuurlijk ook geel
Oh, ik zal dus vast niet het huis uit gaan zonder telefoon, en als ik aan het werk ben heb ik er zelf twee bij me.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:07 schreef Cat22 het volgende:
Om even te illustreren hoe afhankelijk ik ben van mijn mobiel: ik zet net het nummer van de taxicentrale erin en kom opeens een stuk of wat nieuwjaarswensen tegen. Ook van mensen van dit kliekje.![]()
Nu hangt hij aan de opladert. In een week was hij aardig leeggelopen.
De laatste keer dat ik actief gebruik heb gemaakt van de taxi was nog in het guldentijdperk.....om naar het het ziekenhuis te komen met een gebroken enkel....prijs was toen 9,00 gulden als instaptarief en daar kwam geloof ik nog iets van 4-5 gulden bij tot het ziekenhuis (die hier om de hoek heen zitquote:Op zondag 3 januari 2010 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan ook al lang geleden! Toen was het oude tariefstelsel er ook nog. Ik geloof dat er toen gewerkt werd met een instap van 2,70 of 3 euro, en een kilometerprijs van om en nabij de 1,50 ofzo. Verder geen idee want ik heb maar een paar maanden met die tarieven gewerkt. Zijn al wel euro's
Ik vergeet hem de helft van de tijd.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, ik zal dus vast niet het huis uit gaan zonder telefoon, en als ik aan het werk ben heb ik er zelf twee bij me.
thnx voor de samenvattende update, ik ben er koud ingeplonst zeg maar.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja
Ohja natuurlijk
Geweldig![]()
Gaat ie er dan ook tegen zitten tsjilpen of niet?
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, ik zal dus vast niet het huis uit gaan zonder telefoon, en als ik aan het werk ben heb ik er zelf twee bij me.
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:12 schreef kitao het volgende:
[..]
thnx voor de samenvattende update, ik ben er koud ingeplonst zeg maar.
(nieuwjaarsduik , brrrr)
zijn er hier ook nog van die waaghalzen ?
Ze had hem vast bedrogen met een pen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
hij kroelt ermee, wrijft ertegen met zijn snaveltje en maakt allemaal zachte lieve geluidjes![]()
de vorige parkiet was nog gekker, die was verliefd op het gummetje van een potlood![]()
tot op een dag hij ineens omsloeg, en boos was op het potloodje, en het altijd van tafel af smeet
Dogfight!quote:
so , dat plaatje kost 4200 euro , ik zet er even de auteur onder anders krijg ik misschien copyrechtproblemen .quote:Op zondag 3 januari 2010 16:05 schreef kitao het volgende:
[ afbeelding ]
goeiemiddag....
wie is er blauw ?
Wie weet wat er zaterdag gaat gebeuren.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pas als jullie, als echte dames, eens gaan modderworstelen
jamaar, jamaar, daar heb ik niks aanquote:Op zondag 3 januari 2010 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie weet wat er zaterdag gaat gebeuren. [ afbeelding ]
Doe dan gewoon komen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, daar heb ik niks aan
zonder modder zie je meerquote:Op zondag 3 januari 2010 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
pas als jullie, als echte dames, eens gaan modderworstelen
quote:
Kun je dr niet voor een nachtje in huis nemen?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Yo, ik heb even een mening nodig pieple. Lits en ik kwamen net een klein katje, ik gok rond de 8-9 maanden, tegen bij de fietsenstalling van mijn gebouw. Ze zit er ontzettend bang en koud te wezen, en we hebben het vermoeden dat ze of ergens vanaf gevallen is (zou goed kunnen dat het van één van de balkons is) of dat ze verdwaald is. Óf het is een zwerfkatje, kan ook, want geen halsbandje. Nu hebben we d'r net wat brokjes gegeven en die schrokte ze ondanks de angst direct naar binnen. We gaan nog wat brokjes en wat kippenbouillon neerzetten, dat laatste is een idee van Lits.
Maar. Wat nu? Amivedi neemt niet op, en hoewel het kan dat ze hier ergens in de flat woont, zijn het ruim 200 huizen, waar ik niet allemaal apart aan kan bellen. Als ze er morgen nog zit kan ik natuurlijk sowieso amivedi bellen en een briefje ophangen, maar ik zit te twijfelen of ik d'r daar vannacht moet laten zitten. Het wordt keikoud vannacht.
Wat zouden jullie doen?. Ik ben een ont-zet-tend mietje met dit soort dingen
.
Haal die schat binnen!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Yo, ik heb even een mening nodig pieple. Lits en ik kwamen net een klein katje, ik gok rond de 8-9 maanden, tegen bij de fietsenstalling van mijn gebouw. Ze zit er ontzettend bang en koud te wezen, en we hebben het vermoeden dat ze of ergens vanaf gevallen is (zou goed kunnen dat het van één van de balkons is) of dat ze verdwaald is. Óf het is een zwerfkatje, kan ook, want geen halsbandje. Nu hebben we d'r net wat brokjes gegeven en die schrokte ze ondanks de angst direct naar binnen. We gaan nog wat brokjes en wat kippenbouillon neerzetten, dat laatste is een idee van Lits.
Maar. Wat nu? Amivedi neemt niet op, en hoewel het kan dat ze hier ergens in de flat woont, zijn het ruim 200 huizen, waar ik niet allemaal apart aan kan bellen. Als ze er morgen nog zit kan ik natuurlijk sowieso amivedi bellen en een briefje ophangen, maar ik zit te twijfelen of ik d'r daar vannacht moet laten zitten. Het wordt keikoud vannacht.
.
Amevedi blijven proberen, contact opnemen met dierenambulance en/of asiel zodat het beestje daar opgevangen kan worden en de eigenaar de kans heeft om het op te halen......is mij een aantal maanden geleden ook overkomen....een binnenpoes die door een niet goed sluitende voordeur naar buiten liep....was ik even blij dat die mensen waar ze in de tuin zat de dierenambulance hadden gebeld....had ik haar binnen een paar uur terug. Mocht er niemand voor het beestje komen dan zou je haar/hem alsnog kunnen adopterenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
.
nee ,niet doen , toen ik dat de laatste keer deed zat ik er 8 jaar aan vast , sorry , maar de volgende keer laat ik een verloren kat mooi buiten zitten.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Kun je dr niet voor een nachtje in huis nemen?
En dan morgen op zoek gaan naar eigenaar of Amivedi weer zien te bellen.?
Je zou ook je vrouw buiten kunnen zetten en de kat binnen kunnen halen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
[..]
nee ,niet doen , toen ik dat de laatste keer deed zat ik er 8 jaar aan vast , sorry , maar de volgende keer laat ik een verloren kat mooi buiten zitten.
Wat moet ze doen?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaw binnenhalen dat poesje, in dit weer![]()
En dan alle andere kanalen op het gemakte bezigen.
Mijn huis is weer schoon, ik ga nog een sneeuwwandeling maken
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je zou ook je vrouw buiten kunnen zetten en de kat binnen kunnen halen.![]()
![]()
![]()
Jij wel ja.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
[..]
nee ,niet doen , toen ik dat de laatste keer deed zat ik er 8 jaar aan vast , sorry , maar de volgende keer laat ik een verloren kat mooi buiten zitten.
Gewoon volgende keer door de dierenambulance laten ophalen...zit je nergens aan vastquote:Op zondag 3 januari 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
[..]
Poeh hee taalnazi, te snel getypt, ik ben veel méér dingen aan het doen dan fok alleenquote:
Ja , nou ja , whatever ; ik zou de ambulance bellen , maar besef dan wel dat het de eigenaar iets van 80 euro kost om m dan terug te krijgen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je zou ook je vrouw buiten kunnen zetten en de kat binnen kunnen halen.![]()
![]()
![]()
Ik kan er toch niks aan doen dat ik aan het monotasken ben?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poeh hee taalnazi, te snel getypt, ik ben veel méér dingen aan het doen dan fok alleen![]()
Op het gemak andere kanalen bezigen zoals Amivedi, briefjes en het asiel.
Kan mij die kat ook schelen
Awwquote:Op zondag 3 januari 2010 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
hij kroelt ermee, wrijft ertegen met zijn snaveltje en maakt allemaal zachte lieve geluidjes![]()
de vorige parkiet was nog gekker, die was verliefd op het gummetje van een potlood![]()
tot op een dag hij ineens omsloeg, en boos was op het potloodje, en het altijd van tafel af smeet
Ik probeer Chico zn schoenen aan te frotten, maar hij bekijkt t maar, hij maakt dr een spelletje van, ik doe mn eigen schoenen wel aan en hij zoekt t maar uit met zn kouwe voetjesquote:Op zondag 3 januari 2010 16:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat ik aan het monotasken ben?![]()
![]()
En stiekum vind jij die kat ook heul zielig.![]()
precies , zie mijn gelijktijdige post , en nu naar de appie vóor sluitingstijdquote:Op zondag 3 januari 2010 16:32 schreef trovey het volgende:
Gewoon volgende keer door de dierenambulance laten ophalen...zit je nergens aan vast
Chico zijn schoenen zouden jou ook niet echt passen denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik probeer Chico zn schoenen aan te frotten, maar hij bekijkt t maar, hij maakt dr een spelletje van, ik doe mn eigen schoenen wel aan en hij zoekt t maar uit met zn kouwe voetjes
ZOMG SMILEYSquote:Op zondag 3 januari 2010 16:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Aww![]()
![]()
![]()
geweldiggg!
Gummetje
hoezo dat? Mooie kleurtjes? Lekker vormpje?
![]()
omgParkieten, echt
zeg wat heb jij voor mierenneukbui vandaag zegquote:Op zondag 3 januari 2010 16:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Chico zijn schoenen zouden jou ook niet echt passen denk ik.
quote:
woeiquote:Op zondag 3 januari 2010 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hihaaaaaaaa![]()
![]()
Done _ !!!!!
Joehoeoeoeoeoe![]()
![]()
Wel samen met d'r naam dan he.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg wat heb jij voor mierenneukbui vandaag zeg![]()
dat gaat in de tt...
Ja ik was blij.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZOMG SMILEYS
geen idee waarom hij dat gummetje leuk vond, we zijn em er toen hij hem nog leuk vond mee tegen zijn snavel gaan wrijven, hij blij
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat gaat in de tt...
Woeoeoeoehoe!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hihaaaaaaaa![]()
![]()
Done _ !!!!!
Joehoeoeoeoeoe![]()
![]()
Je weet dat je in F&F zit héquote:Op zondag 3 januari 2010 16:41 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
is het dier gewond of heb jij al bevroren katten langs de weg zien liggen ?
7 maanden oud , rillend in een fietsenhok , tja , dan geef ik wel even tien cent uit voor een belletje , maar ik neem m niet meer binnen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hihaaaaaaaa![]()
![]()
Done _ !!!!!
Joehoeoeoeoeoe![]()
![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er ¤ 18.785,70 ex btw weten uit te persen
das een hele bevalling...quote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er ¤ 18.785,70 ex btw weten uit te persen
Ik ben geen mier.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat gaat in de tt...
Binnen nog niet, want ze moeten nog betalenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
das een hele bevalling...![]()
lekker binnen dus
Je kunt altijd bellen om te overleggen. De dierenambulance kan volgens mij ook alleen scannen naar de chip. Als ze die heeft is ze gauw genoeg terug bij de eigenaar. Op zich kunnen katten zich goed redden buiten, Maar zo jong en zo hongerig... da's gewoon zielig vind ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan d'r wel een nachtje binnenhouden en zou het ook zo doen, maar wil niet te overhaast reageren. Stel dat ze vanavond gewoon d'r huis vindt.
Amivedi bellen ga ik inderdaad proberen, is de dierenambulance hiervoor bellen niet overdreven? Ik wil wel hoor, daar niet van. We gaan zo in ieder geval even een briefje ophangen hier in de flat. Naar het extra eten durfde ze nu nog niet te lopen, maar dat doet ze misschien als wij weg zijn.
Maar ik heb denk ik de beslissing al genomen om d'r vannacht binnen te halen als ze er straks nog zit. Nog even gekeken, ik vermoed dat ze zelfs niet ouder dan 6 maanden is.
Erg he? Dat je maandenlang tegen zo'n klus aankijkt die nu in een paar uur klaar is.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Binnen nog niet, want ze moeten nog betalen
Maar wel een hele bevalling. Menschen wat heb ik er tegenop gezien. Bijna het hele jaat
Ech nie!quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Binnen nog niet, want ze moeten nog betalen
Maar wel een hele bevalling. Menschen wat heb ik er tegenop gezien. Bijna het hele jaat
ga je nou weer beginnen , het ging zo goed gisteren ?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Je weet dat je in F&F zit hé![]()
Wat doe je hier dan eigenlijk als je duidelijk nou niet echt de grootste dierenvriend bent
Nacalculatie... Je weet wel: voorschot minus werkelijk in rekening te brengen. Maar het was zo'n gedoe om het uit te zoekenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:46 schreef JJH het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
Nee, is niet overdreven.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan d'r wel een nachtje binnenhouden en zou het ook zo doen, maar wil niet te overhaast reageren. Stel dat ze vanavond gewoon d'r huis vindt.
Amivedi bellen ga ik inderdaad proberen, is de dierenambulance hiervoor bellen niet overdreven? Ik wil wel hoor, daar niet van. We gaan zo in ieder geval even een briefje ophangen hier in de flat. Naar het extra eten durfde ze nu nog niet te lopen, maar dat doet ze misschien als wij weg zijn.
Maar ik heb denk ik de beslissing al genomen om d'r vannacht binnen te halen als ze er straks nog zit. Nog even gekeken, ik vermoed dat ze zelfs niet ouder dan 6 maanden is.
Als er sneeuw en kou is bij jullie, zet dan in elk geval even iets neer zodat poes uit de wind en neerslag zit. Zes maanden is te jong om het leven in je eentje leuk te vindenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, rekenwerk dus, niet leuk inderdaad.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nacalculatie... Je weet wel: voorschot minus werkelijk in rekening te brengen. Maar het was zo'n gedoe om het uit te zoeken
En voor een leuk uurloon.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, rekenwerk dus, niet leuk inderdaad.
Maar je bent er doorheen!
Té ergquote:Op zondag 3 januari 2010 16:49 schreef Stali het volgende:
Nee, is niet overdreven.
Verder vind ik het erg tof van je om de kat in huis te halen.
Plaatselijk kan het -12 worden vannacht.
Nou ja, foutje bedankt als de kat daar wel ergens woont. Maar dan hebben ze hem morgen weer terug.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verdien niks leuks extra op een zondag. Het is "normaal" dat taxi's altijd rijden dus er moeten echt heel apart dingen aan de hand zijn voor een beetje toeslag. We hebben geen beste CAO.quote:
Ja, zal blij zijn als het weer voorjaar is.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ah fuck. Ik dacht ik ga Maassen wel op uitzendinggemist kijken, maar t staat er niet op
Je kan hem gewoon een nacht in huis nemen en dag later asiel/ambulance bellen. Dat jij hem daarna toch houdt doe je helemaal zelf.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:53 schreef kitao het volgende:
kijk ik zal mijn reactie duidelijk maken , ik nam die kat uit medelijden op in mijn huis , een jong dier en later loops als de pest. Ik zit wel in een flatwoning en zit nog steeds met schade aan behang in een kamertje.
verder was ik op een gegeven moment het opruimen van de zooi ook meer dan zat maar heb het dier altijd goed behandeld totdat mijn inwonende komende partner mij heel duidelijk maakte dat ze liever had dat de kat zou vertrekken.
gelukkig heeft de kat een ander baasje gevonden met hopelijk meer ruimte in een benedenhuis.
dus om dan maar meteen vragen te gaan stellen bij mijn dierenliefde vind ik iets overdreven.
Ja precies, we lopen straks weer naar beneden en nemen d'r mee. Gaat ze niet leuk vinden, want ze blies toen Lits dichterbij kwam, maar daar heeft ze dan maar even niets over te zeggenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, is niet overdreven.
Verder vind ik het erg tof van je om de kat in huis te halen.
Plaatselijk kan het -12 worden vannacht.
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja precies, we lopen straks weer naar beneden en nemen d'r mee. Gaat ze niet leuk vinden, want ze blies toen Lits dichterbij kwam, maar daar heeft ze dan maar even niets over te zeggen. Watjes zijn we
.
By the by, alle respect voor de vrijwilligers van de dierenambulance hoor, maar de twee exemplaren die ik net aan de lijn had waren niet de helderste lichten aan de horizon. Het meest intelligente antwoord wat eruit kwam was 'sja, meestal hebben katten wel huizen, en ze komen ook wel 's buiten in de kou'. Toen ik zei dat het dúidelijk geen buitenkat was snapte ze de vraag niet helemaal, en dacht dat ik wilde dat ze opgehaald werd. Ik heb het maar beleefd afgerond, ik zoek het zelf wel uit met Amivedi
.
Kan inderdaad nog best lastig worden om hem te vangen. Trek wel handschoenen aan he?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja precies, we lopen straks weer naar beneden en nemen d'r mee. Gaat ze niet leuk vinden, want ze blies toen Lits dichterbij kwam, maar daar heeft ze dan maar even niets over te zeggen. Watjes zijn we
.
By the by, alle respect voor de vrijwilligers van de dierenambulance hoor, maar de twee exemplaren die ik net aan de lijn had waren niet de helderste lichten aan de horizon. Het meest intelligente antwoord wat eruit kwam was 'sja, meestal hebben katten wel huizen, en ze komen ook wel 's buiten in de kou'. Toen ik zei dat het dúidelijk geen buitenkat was snapte ze de vraag niet helemaal, en dacht dat ik wilde dat ze opgehaald werd. Ik heb het maar beleefd afgerond, ik zoek het zelf wel uit met Amivedi
.
Hee jij!quote:
De volgende nacht heb ik hem buitengezet toen bleek dat ie niet van de buren was , maar na twee uur , toen ik weer ging kijken ,zat ie nog steeds op de ijsstoep.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan hem gewoon een nacht in huis nemen en dag later asiel/ambulance bellen. Dat jij hem daarna toch houdt doe je helemaal zelf.
hee hoiquote:
dank jequote:Ook voor jou de beste wensen en dat je maar een tof en vooral gezond 2010 mag hebben!![]()
k vind mn energie weer een beetje met die nieuwe lamp. verder nu nog in t zuiden, kom woensdag als alles goed is weer de andere kant op. ben blij dat de "feest"dagen weer voorbij zijn.quote:Hoe is het? We hadden je al gemist.
slechte bui cat ?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:56 schreef Cat22 het volgende:
Hara, negeer hem. Wat je ook zegt, hij weet er altijd een andere draai aan te geven.
Fijn dat de lamp voor je werkt.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
hee hoi
[..]
dank je
[..]
k vind mn energie weer een beetje met die nieuwe lamp. verder nu nog in t zuiden, kom woensdag als alles goed is weer de andere kant op. ben blij dat de "feest"dagen weer voorbij zijn.
t is weer wit hierbuiten
k vind t de meest moeilijke dagen van t jaar. vooral ook omdat ik dan altijd met mn gevoel in de knoop zit.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat de lamp voor je werkt.![]()
Houd je niet zo van de kerstdagen? Je bent niet de enige hoor.
Dan doe je toch net als Ing straks ff een tukkiequote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb slaap, gisternacht veels te vaak wakker geworden
maar dan slaap ik weer zo baggerquote:Op zondag 3 januari 2010 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan doe je toch net als Ing straks ff een tukkie
Net gecheckt, maar ze staat niet op de site van amivedi. We gaan d'r binnenhalen, Litso mag z'n kattenfluisteraar tricks gebruikenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Kan inderdaad nog best lastig worden om hem te vangen. Trek wel handschoenen aan he?
En ze zal wel wegkruipen bij jullie binnen, maar ze zit dan wel lekker in de warmte.
Heb je al gekeken op de site van Amivedi? Kan best zijn dat ze misschien al als vermist is opgegeven.
Zou ik in ieder geval wel doen als ik mijn dier kwijt ben.
Sterkte ermee en nogmaals erg lief van jullie om te doen.
Gelukkig nieuwjaaaaaaaaaaaaaarrrr!!!!!quote:
Dan moet je nu doortrekken tot een uur of half elf, elf uur en dan vannacht lekker je rust pakken.quote:
Even doorbijten, dadelijk op tijd naar bed en wie weet kun je je bioritme zo veranderen.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb slaap, gisternacht veels te vaak wakker geworden
Lastig lijkt me dat. Maar wat let je om gewoon in bed te kruipen als je anders met die knoop in je maag zit. Je familie en vrienden zie je daarna wel weer een keer. En als zij weten hoe lastig je de periode vindt zullen ze het wel begrijpen toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef Ynske het volgende:
k
[..]
k vind t de meest moeilijke dagen van t jaar. vooral ook omdat ik dan altijd met mn gevoel in de knoop zit.
zo ook met oudjaar, k ga liever naar bed, dan dat ik aan de telefoon moet omdat ik nooit weet wat te zeggen
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je nu doortrekken tot een uur of half elf, elf uur en dan vannacht lekker je rust pakken.
Succes en houd ons op de hoogte.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Net gecheckt, maar ze staat niet op de site van amivedi. We gaan d'r binnenhalen, Litso mag z'n kattenfluisteraar tricks gebruiken. To be continued.
heerlijk hequote:Op zondag 3 januari 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Even doorbijten, dadelijk op tijd naar bed en wie weet kun je je bioritme zo veranderen.
Zullen we je om 22 uur naar bed sturen?![]()
[..]
Lastig lijkt me dat. Maar wat let je om gewoon in bed te kruipen als je anders met die knoop in je maag zit. Je familie en vrienden zie je daarna wel weer een keer. En als zij weten hoe lastig je de periode vindt zullen ze het wel begrijpen toch?
En nu duurt het weer een hele poos voordat er weer feestdagen zijn.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:15 schreef Ynske het volgende:
k heb zojuist een doos met negatieven van vroeger gevondenvan toen mijn oma nog jong was
Nou.... ik steek iets anders in elkaar.quote:
Oeh! Een hele doos vol zelfs!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:15 schreef Ynske het volgende:
k heb zojuist een doos met negatieven van vroeger gevondenvan toen mijn oma nog jong was
dat gaat met deze niet. mits t met een flatbedscanner gedaan word. is geen kleinbeeld maar 4*6cmquote:Op zondag 3 januari 2010 17:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]hoe cool! Oh vet is dat he, die negatieven
dat vind ik altijd zo mooi!
Mijn moeder heeft nu zo'n negatieven-scanner, daar is ze nu van alles mee aan het inscannen
Wat een straf.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat gaat met deze niet. mits t met een flatbedscanner gedaan word. is geen kleinbeeld maar 4*6cm
dus waarschijnlijk moeten we t doka opbouwen boven en zelf gaan ontwikkelen
enormquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:29 schreef JJH het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365106/1/1/100/bezoekersrecord-voor-auschwitz.html
Die eerste zin!
Ohquote:Op zondag 3 januari 2010 17:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat gaat met deze niet. mits t met een flatbedscanner gedaan word. is geen kleinbeeld maar 4*6cm
dus waarschijnlijk moeten we t doka opbouwen boven en zelf gaan ontwikkelen
quote:
Same herequote:Op zondag 3 januari 2010 17:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Je mag er eigenlijk niet om lachen, maar ik moest wel.
Ik vind hem wel op het randje hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:29 schreef JJH het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365106/1/1/100/bezoekersrecord-voor-auschwitz.html
Die eerste zin!
omfgquote:Op zondag 3 januari 2010 17:29 schreef JJH het volgende:
Die eerste zin!
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:32 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe!
http://thereifixedit.com/
En daarom doe ik geen klusjes.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:29 schreef JJH het volgende:
Die eerste zin!
Oh, ja die had ik idd ook gelezen. Fout fout foutquote:
En daarom houd ik van de feestdagen.quote:
Is de Flair toch nog ergens goed voor.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Die site staat vol genialiteiten, ik zit al 5 minuten als een malle te hinniken.
dat meen je niet hequote:Op zondag 3 januari 2010 17:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is de Flair toch nog ergens goed voor.
I knowquote:Op zondag 3 januari 2010 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat meen je niet he![]()
overigens zijn het allemaal subsites van het roemruchte failblog.org, er zijn er nog veeeeel meer
I kid you not.quote:
Ah, failblog zeg je?quote:overigens zijn het allemaal subsites van het roemruchte failblog.org, er zijn er nog veeeeel meer
Failblog ken je niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
I kid you not.![]()
[..]
Ah, failblog zeg je?
*gaat googlen*
lolcatquote:Op zondag 3 januari 2010 18:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I knowik ga ook altijd het hele rijtje af van lolcat, hotdog, news....
![]()
![]()
te ver? ja? nee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Nope. Maar nu wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |