quote:
Kun je dr niet voor een nachtje in huis nemen?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Yo, ik heb even een mening nodig pieple. Lits en ik kwamen net een klein katje, ik gok rond de 8-9 maanden, tegen bij de fietsenstalling van mijn gebouw. Ze zit er ontzettend bang en koud te wezen, en we hebben het vermoeden dat ze of ergens vanaf gevallen is (zou goed kunnen dat het van één van de balkons is) of dat ze verdwaald is. Óf het is een zwerfkatje, kan ook, want geen halsbandje. Nu hebben we d'r net wat brokjes gegeven en die schrokte ze ondanks de angst direct naar binnen. We gaan nog wat brokjes en wat kippenbouillon neerzetten, dat laatste is een idee van Lits.
Maar. Wat nu? Amivedi neemt niet op, en hoewel het kan dat ze hier ergens in de flat woont, zijn het ruim 200 huizen, waar ik niet allemaal apart aan kan bellen. Als ze er morgen nog zit kan ik natuurlijk sowieso amivedi bellen en een briefje ophangen, maar ik zit te twijfelen of ik d'r daar vannacht moet laten zitten. Het wordt keikoud vannacht.
Wat zouden jullie doen?. Ik ben een ont-zet-tend mietje met dit soort dingen
.
Haal die schat binnen!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Yo, ik heb even een mening nodig pieple. Lits en ik kwamen net een klein katje, ik gok rond de 8-9 maanden, tegen bij de fietsenstalling van mijn gebouw. Ze zit er ontzettend bang en koud te wezen, en we hebben het vermoeden dat ze of ergens vanaf gevallen is (zou goed kunnen dat het van één van de balkons is) of dat ze verdwaald is. Óf het is een zwerfkatje, kan ook, want geen halsbandje. Nu hebben we d'r net wat brokjes gegeven en die schrokte ze ondanks de angst direct naar binnen. We gaan nog wat brokjes en wat kippenbouillon neerzetten, dat laatste is een idee van Lits.
Maar. Wat nu? Amivedi neemt niet op, en hoewel het kan dat ze hier ergens in de flat woont, zijn het ruim 200 huizen, waar ik niet allemaal apart aan kan bellen. Als ze er morgen nog zit kan ik natuurlijk sowieso amivedi bellen en een briefje ophangen, maar ik zit te twijfelen of ik d'r daar vannacht moet laten zitten. Het wordt keikoud vannacht.
.
Amevedi blijven proberen, contact opnemen met dierenambulance en/of asiel zodat het beestje daar opgevangen kan worden en de eigenaar de kans heeft om het op te halen......is mij een aantal maanden geleden ook overkomen....een binnenpoes die door een niet goed sluitende voordeur naar buiten liep....was ik even blij dat die mensen waar ze in de tuin zat de dierenambulance hadden gebeld....had ik haar binnen een paar uur terug. Mocht er niemand voor het beestje komen dan zou je haar/hem alsnog kunnen adopterenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
.
nee ,niet doen , toen ik dat de laatste keer deed zat ik er 8 jaar aan vast , sorry , maar de volgende keer laat ik een verloren kat mooi buiten zitten.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Kun je dr niet voor een nachtje in huis nemen?
En dan morgen op zoek gaan naar eigenaar of Amivedi weer zien te bellen.?
Je zou ook je vrouw buiten kunnen zetten en de kat binnen kunnen halen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
[..]
nee ,niet doen , toen ik dat de laatste keer deed zat ik er 8 jaar aan vast , sorry , maar de volgende keer laat ik een verloren kat mooi buiten zitten.
Wat moet ze doen?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaw binnenhalen dat poesje, in dit weer![]()
En dan alle andere kanalen op het gemakte bezigen.
Mijn huis is weer schoon, ik ga nog een sneeuwwandeling maken
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je zou ook je vrouw buiten kunnen zetten en de kat binnen kunnen halen.![]()
![]()
![]()
Jij wel ja.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
[..]
nee ,niet doen , toen ik dat de laatste keer deed zat ik er 8 jaar aan vast , sorry , maar de volgende keer laat ik een verloren kat mooi buiten zitten.
Gewoon volgende keer door de dierenambulance laten ophalen...zit je nergens aan vastquote:Op zondag 3 januari 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
[..]
Poeh hee taalnazi, te snel getypt, ik ben veel méér dingen aan het doen dan fok alleenquote:
Ja , nou ja , whatever ; ik zou de ambulance bellen , maar besef dan wel dat het de eigenaar iets van 80 euro kost om m dan terug te krijgen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je zou ook je vrouw buiten kunnen zetten en de kat binnen kunnen halen.![]()
![]()
![]()
Ik kan er toch niks aan doen dat ik aan het monotasken ben?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poeh hee taalnazi, te snel getypt, ik ben veel méér dingen aan het doen dan fok alleen![]()
Op het gemak andere kanalen bezigen zoals Amivedi, briefjes en het asiel.
Kan mij die kat ook schelen
Awwquote:Op zondag 3 januari 2010 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
hij kroelt ermee, wrijft ertegen met zijn snaveltje en maakt allemaal zachte lieve geluidjes![]()
de vorige parkiet was nog gekker, die was verliefd op het gummetje van een potlood![]()
tot op een dag hij ineens omsloeg, en boos was op het potloodje, en het altijd van tafel af smeet
Ik probeer Chico zn schoenen aan te frotten, maar hij bekijkt t maar, hij maakt dr een spelletje van, ik doe mn eigen schoenen wel aan en hij zoekt t maar uit met zn kouwe voetjesquote:Op zondag 3 januari 2010 16:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat ik aan het monotasken ben?![]()
![]()
En stiekum vind jij die kat ook heul zielig.![]()
precies , zie mijn gelijktijdige post , en nu naar de appie vóor sluitingstijdquote:Op zondag 3 januari 2010 16:32 schreef trovey het volgende:
Gewoon volgende keer door de dierenambulance laten ophalen...zit je nergens aan vast
Chico zijn schoenen zouden jou ook niet echt passen denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik probeer Chico zn schoenen aan te frotten, maar hij bekijkt t maar, hij maakt dr een spelletje van, ik doe mn eigen schoenen wel aan en hij zoekt t maar uit met zn kouwe voetjes
ZOMG SMILEYSquote:Op zondag 3 januari 2010 16:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Aww![]()
![]()
![]()
geweldiggg!
Gummetje
hoezo dat? Mooie kleurtjes? Lekker vormpje?
![]()
omgParkieten, echt
zeg wat heb jij voor mierenneukbui vandaag zegquote:Op zondag 3 januari 2010 16:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Chico zijn schoenen zouden jou ook niet echt passen denk ik.
quote:
woeiquote:Op zondag 3 januari 2010 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hihaaaaaaaa![]()
![]()
Done _ !!!!!
Joehoeoeoeoeoe![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |