abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 januari 2010 @ 16:23:11 #176
244933 trovey
Nachtoele
pi_76362412
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:14 schreef Loveless85 het volgende:

Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_76362429
Yo, ik heb even een mening nodig pieple. Lits en ik kwamen net een klein katje, ik gok rond de 8-9 maanden, tegen bij de fietsenstalling van mijn gebouw. Ze zit er ontzettend bang en koud te wezen, en we hebben het vermoeden dat ze of ergens vanaf gevallen is (zou goed kunnen dat het van één van de balkons is) of dat ze verdwaald is. Óf het is een zwerfkatje, kan ook, want geen halsbandje. Nu hebben we d'r net wat brokjes gegeven en die schrokte ze ondanks de angst direct naar binnen. We gaan nog wat brokjes en wat kippenbouillon neerzetten, dat laatste is een idee van Lits.

Maar. Wat nu? Amivedi neemt niet op, en hoewel het kan dat ze hier ergens in de flat woont, zijn het ruim 200 huizen, waar ik niet allemaal apart aan kan bellen. Als ze er morgen nog zit kan ik natuurlijk sowieso amivedi bellen en een briefje ophangen, maar ik zit te twijfelen of ik d'r daar vannacht moet laten zitten. Het wordt keikoud vannacht .

Wat zouden jullie doen? . Ik ben een ont-zet-tend mietje met dit soort dingen .
pi_76362535
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Yo, ik heb even een mening nodig pieple. Lits en ik kwamen net een klein katje, ik gok rond de 8-9 maanden, tegen bij de fietsenstalling van mijn gebouw. Ze zit er ontzettend bang en koud te wezen, en we hebben het vermoeden dat ze of ergens vanaf gevallen is (zou goed kunnen dat het van één van de balkons is) of dat ze verdwaald is. Óf het is een zwerfkatje, kan ook, want geen halsbandje. Nu hebben we d'r net wat brokjes gegeven en die schrokte ze ondanks de angst direct naar binnen. We gaan nog wat brokjes en wat kippenbouillon neerzetten, dat laatste is een idee van Lits.

Maar. Wat nu? Amivedi neemt niet op, en hoewel het kan dat ze hier ergens in de flat woont, zijn het ruim 200 huizen, waar ik niet allemaal apart aan kan bellen. Als ze er morgen nog zit kan ik natuurlijk sowieso amivedi bellen en een briefje ophangen, maar ik zit te twijfelen of ik d'r daar vannacht moet laten zitten. Het wordt keikoud vannacht .

Kun je dr niet voor een nachtje in huis nemen?
En dan morgen op zoek gaan naar eigenaar of Amivedi weer zien te bellen.?
Freestyle
pi_76362565
quote:

Haal die schat binnen! (heb je plek?)
En bel met de dierenbescherming en blijf proberen amivedi te pakken te krijgen. Op de sites kun je ook al zien of ze vermist is.
Morgen kun je dan briefjes ophangen. Als ik eigenaar was, dan zou ik blij zijn dat ze een nachtje door lieve kattemensen is opgevangen ipv op straat te hebben moeten bibberen.
En anders morgen bellen met het asiel of dierenarts. Wie weet mag je haar langsbrengen om te kijken of ze gechipt is.

Lief dat je je zorgen maakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 3 januari 2010 @ 16:27:02 #180
244933 trovey
Nachtoele
pi_76362573
quote:

Amevedi blijven proberen, contact opnemen met dierenambulance en/of asiel zodat het beestje daar opgevangen kan worden en de eigenaar de kans heeft om het op te halen......is mij een aantal maanden geleden ook overkomen....een binnenpoes die door een niet goed sluitende voordeur naar buiten liep....was ik even blij dat die mensen waar ze in de tuin zat de dierenambulance hadden gebeld....had ik haar binnen een paar uur terug. Mocht er niemand voor het beestje komen dan zou je haar/hem alsnog kunnen adopteren
Optimist tot in de kist
  zondag 3 januari 2010 @ 16:29:12 #181
262650 kitao
prikplaatje
pi_76362652
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:26 schreef ALTER-EGO het volgende:

Kun je dr niet voor een nachtje in huis nemen?
En dan morgen op zoek gaan naar eigenaar of Amivedi weer zien te bellen.?
nee ,niet doen , toen ik dat de laatste keer deed zat ik er 8 jaar aan vast , sorry , maar de volgende keer laat ik een verloren kat mooi buiten zitten.
megalomaniac
  zondag 3 januari 2010 @ 16:30:29 #182
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76362698
Aaaaaw binnenhalen dat poesje, in dit weer
En dan alle andere kanalen op het gemakte bezigen.
Mijn huis is weer schoon, ik ga nog een sneeuwwandeling maken
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76362716
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:29 schreef kitao het volgende:

[..]

nee ,niet doen , toen ik dat de laatste keer deed zat ik er 8 jaar aan vast , sorry , maar de volgende keer laat ik een verloren kat mooi buiten zitten.
Je zou ook je vrouw buiten kunnen zetten en de kat binnen kunnen halen.
Freestyle
pi_76362744
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaw binnenhalen dat poesje, in dit weer
En dan alle andere kanalen op het gemakte bezigen.
Mijn huis is weer schoon, ik ga nog een sneeuwwandeling maken
Wat moet ze doen?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 3 januari 2010 @ 16:32:01 #185
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76362754
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:31 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_76362755
quote:

[..]

Jij wel ja.
  zondag 3 januari 2010 @ 16:32:10 #187
244933 trovey
Nachtoele
pi_76362760
quote:

[..]

Gewoon volgende keer door de dierenambulance laten ophalen...zit je nergens aan vast
Optimist tot in de kist
  zondag 3 januari 2010 @ 16:32:57 #188
176471 oh-oh
pi_76362787
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat moet ze doen?
Poeh hee taalnazi, te snel getypt, ik ben veel méér dingen aan het doen dan fok alleen
Op het gemak andere kanalen bezigen zoals Amivedi, briefjes en het asiel.
Kan mij die kat ook schelen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 3 januari 2010 @ 16:33:59 #189
244933 trovey
Nachtoele
pi_76362815
Ik ben weer even weg....tot later
Optimist tot in de kist
  zondag 3 januari 2010 @ 16:34:11 #190
262650 kitao
prikplaatje
pi_76362819
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:31 schreef ALTER-EGO het volgende:

Ja , nou ja , whatever ; ik zou de ambulance bellen , maar besef dan wel dat het de eigenaar iets van 80 euro kost om m dan terug te krijgen.
Dat hebben ze me ook een keer bij mij geflikt toen mijn kat het café in liep , met adresbandje ! , en ik niet thuis was.

megalomaniac
pi_76362832
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Poeh hee taalnazi, te snel getypt, ik ben veel méér dingen aan het doen dan fok alleen
Op het gemak andere kanalen bezigen zoals Amivedi, briefjes en het asiel.
Kan mij die kat ook schelen
Ik kan er toch niks aan doen dat ik aan het monotasken ben?

En stiekum vind jij die kat ook heul zielig.
  zondag 3 januari 2010 @ 16:35:23 #192
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76362866
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:12 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

hij kroelt ermee, wrijft ertegen met zijn snaveltje en maakt allemaal zachte lieve geluidjes

de vorige parkiet was nog gekker, die was verliefd op het gummetje van een potlood

tot op een dag hij ineens omsloeg, en boos was op het potloodje, en het altijd van tafel af smeet
Aww geweldiggg!
Gummetje hoezo dat? Mooie kleurtjes? Lekker vormpje?
omg Parkieten, echt
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 3 januari 2010 @ 16:35:55 #193
176471 oh-oh
pi_76362886
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik kan er toch niks aan doen dat ik aan het monotasken ben?

En stiekum vind jij die kat ook heul zielig.
Ik probeer Chico zn schoenen aan te frotten, maar hij bekijkt t maar, hij maakt dr een spelletje van, ik doe mn eigen schoenen wel aan en hij zoekt t maar uit met zn kouwe voetjes
( Groucho Marx )
  zondag 3 januari 2010 @ 16:36:13 #194
262650 kitao
prikplaatje
pi_76362897
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:32 schreef trovey het volgende:

Gewoon volgende keer door de dierenambulance laten ophalen...zit je nergens aan vast
precies , zie mijn gelijktijdige post , en nu naar de appie vóor sluitingstijd
tot zo
megalomaniac
pi_76362940
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik probeer Chico zn schoenen aan te frotten, maar hij bekijkt t maar, hij maakt dr een spelletje van, ik doe mn eigen schoenen wel aan en hij zoekt t maar uit met zn kouwe voetjes
Chico zijn schoenen zouden jou ook niet echt passen denk ik.
  Designer zondag 3 januari 2010 @ 16:37:20 #196
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_76362947
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:35 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Aww geweldiggg!
Gummetje hoezo dat? Mooie kleurtjes? Lekker vormpje?
omg Parkieten, echt
ZOMG SMILEYS

geen idee waarom hij dat gummetje leuk vond, we zijn em er toen hij hem nog leuk vond mee tegen zijn snavel gaan wrijven, hij blij
🐙
  Designer zondag 3 januari 2010 @ 16:38:30 #197
266257 crew  DeZwabber
pi_76362997
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Chico zijn schoenen zouden jou ook niet echt passen denk ik.
zeg wat heb jij voor mierenneukbui vandaag zeg

dat gaat in de tt...
🐙
  zondag 3 januari 2010 @ 16:40:56 #198
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_76363100
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
You go girl!!!

Hihaaaaaaaa

Done _ !!!!!

Joehoeoeoeoeoe
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 3 januari 2010 @ 16:41:10 #199
262650 kitao
prikplaatje
pi_76363108
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:32 schreef Cat22 het volgende:

Jij wel ja.

is het dier gewond of heb jij al bevroren katten langs de weg zien liggen ?

7 maanden oud , rillend in een fietsenhok , tja , dan geef ik wel even tien cent uit voor een belletje , maar ik neem m niet meer binnen.
megalomaniac
  Designer zondag 3 januari 2010 @ 16:41:21 #200
266257 crew  DeZwabber
pi_76363116
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hihaaaaaaaa

Done _ !!!!!

Joehoeoeoeoeoe
woei