quote:Op zondag 3 januari 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Hij heeft iets met geel volgensmij he, of niet?
Auw. Hoe kún je?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik weet het eigenlijk wel, maar ik wil het tijdens het typen nog wel eens fout doen
Filmpje! Met Candlelight muziekje eronder.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
oh en hij heeft nu een hartstochelijke crush met het gele dopje van de fles bitter lemon
Goed bezig!quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:05 schreef kitao het volgende:
[ afbeelding ]
goeiemiddag....
wie is er blauw ?
Haha jaquote:Op zondag 3 januari 2010 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij denkt hij dat het een parkietje is
zijn buurman/vrouw in het spiegeltje is natuurlijk ook geel
Oh, ik zal dus vast niet het huis uit gaan zonder telefoon, en als ik aan het werk ben heb ik er zelf twee bij me.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:07 schreef Cat22 het volgende:
Om even te illustreren hoe afhankelijk ik ben van mijn mobiel: ik zet net het nummer van de taxicentrale erin en kom opeens een stuk of wat nieuwjaarswensen tegen. Ook van mensen van dit kliekje.![]()
Nu hangt hij aan de opladert. In een week was hij aardig leeggelopen.
De laatste keer dat ik actief gebruik heb gemaakt van de taxi was nog in het guldentijdperk.....om naar het het ziekenhuis te komen met een gebroken enkel....prijs was toen 9,00 gulden als instaptarief en daar kwam geloof ik nog iets van 4-5 gulden bij tot het ziekenhuis (die hier om de hoek heen zitquote:Op zondag 3 januari 2010 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan ook al lang geleden! Toen was het oude tariefstelsel er ook nog. Ik geloof dat er toen gewerkt werd met een instap van 2,70 of 3 euro, en een kilometerprijs van om en nabij de 1,50 ofzo. Verder geen idee want ik heb maar een paar maanden met die tarieven gewerkt. Zijn al wel euro's
Ik vergeet hem de helft van de tijd.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, ik zal dus vast niet het huis uit gaan zonder telefoon, en als ik aan het werk ben heb ik er zelf twee bij me.
thnx voor de samenvattende update, ik ben er koud ingeplonst zeg maar.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja
Ohja natuurlijk
Geweldig![]()
Gaat ie er dan ook tegen zitten tsjilpen of niet?
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, ik zal dus vast niet het huis uit gaan zonder telefoon, en als ik aan het werk ben heb ik er zelf twee bij me.
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:12 schreef kitao het volgende:
[..]
thnx voor de samenvattende update, ik ben er koud ingeplonst zeg maar.
(nieuwjaarsduik , brrrr)
zijn er hier ook nog van die waaghalzen ?
Ze had hem vast bedrogen met een pen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
hij kroelt ermee, wrijft ertegen met zijn snaveltje en maakt allemaal zachte lieve geluidjes![]()
de vorige parkiet was nog gekker, die was verliefd op het gummetje van een potlood![]()
tot op een dag hij ineens omsloeg, en boos was op het potloodje, en het altijd van tafel af smeet
Dogfight!quote:
so , dat plaatje kost 4200 euro , ik zet er even de auteur onder anders krijg ik misschien copyrechtproblemen .quote:Op zondag 3 januari 2010 16:05 schreef kitao het volgende:
[ afbeelding ]
goeiemiddag....
wie is er blauw ?
Wie weet wat er zaterdag gaat gebeuren.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pas als jullie, als echte dames, eens gaan modderworstelen
jamaar, jamaar, daar heb ik niks aanquote:Op zondag 3 januari 2010 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie weet wat er zaterdag gaat gebeuren. [ afbeelding ]
Doe dan gewoon komen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, daar heb ik niks aan
zonder modder zie je meerquote:Op zondag 3 januari 2010 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
pas als jullie, als echte dames, eens gaan modderworstelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |