Instap + de eerste 2km is bij ons 7,50. En in die cirkel liggen beide stadskantoren, 5 van de 6 hotels, de gehele binnenstad en 2,5 woonwijk. Relatief veel ritjes vor 7,50 dus in Zwolle.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, oké. Toch iets meer dan ik dacht. Ik zit in Eindhoven, dus veel goedkoper zal het niet zijn.
Ik bekijk het wel op de dag. Wie weet is er nog volk met de auto die me kunnen droppen.
Hoeveel kost het onder de 2 km trouwens? Want dat is weer interessant als ik in Weert op het station sta en naar huis wil. Nu loop ik of pak de fiets.
*fladdert*quote:
Haha, nou ik ken je niet zo goed nogquote:Op zondag 3 januari 2010 15:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij het weet mag je het zeggen.
Nee, dagen als oud en nieuw is er gewoon heel erg veel volk op de been, en dat wil allemaal naar huis, net als met carnaval. Eerste zaterdagen van de maand doen het ook altijd goed.
Het is vaak een beetje natte vingerwerk en moeilijk te gokken.
Jep gaat over mijn werk, ik rij in Zwolle.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*fladdert*
En ik heb nog gewonnen ook, tjek dit: http://www.nu.nl/wetensch(...)lzangverkiezing.html
Eat your hart out
[..]
Haha, nou ik ken je niet zo goed nogdus ik denk dat jij het eerder weet dan ik
Ja precies..Waar werk je dan? Want je hebt het nu over je werk toch?
![]()
Als zuunige hollander heb ik accuut besloten dat ik de afstand station-woning gewoon blijf lopen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Instap + de eerste 2km is bij ons 7,50. En in die cirkel liggen beide stadskantoren, 5 van de 6 hotels, de gehele binnenstad en 2,5 woonwijk. Relatief veel ritjes vor 7,50 dus in Zwolle.
Ah, nicequote:Op zondag 3 januari 2010 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep gaat over mijn werk, ik rij in Zwolle.
Cat!!!
http://www.taxi777.nl/#1
Kost me daar 8,60! Goeie tip!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep gaat over mijn werk, ik rij in Zwolle.
Cat!!!
http://www.taxi777.nl/#1
Per kilometer is het goed verdienen. Normaal is het 2,20 p/km en als je die 7,50 door twee deelt kom je op 3,75 p/km. Alleen sta je vaak al gauw een uur of meer te wachten op werk, nu helemaal. Dus als je dan die meter aandrukt hoop je dat je wat verder mag.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als zuunige hollander heb ik accuut besloten dat ik de afstand station-woning gewoon blijf lopen.![]()
Zijn dat nu fijne ritjes voor jullie? Qua kosten-baten zeg maar?
Aha handig om te weten...is het knap duurder geworden sinds de laatste keer dat ik het nodig had, maar ja dat was nog voor de invoering van de euroquote:Op zondag 3 januari 2010 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Instap + de eerste 2km is bij ons 7,50. En in die cirkel liggen beide stadskantoren, 5 van de 6 hotels, de gehele binnenstad en 2,5 woonwijk. Relatief veel ritjes vor 7,50 dus in Zwolle.
Ik ben goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kost me daar 8,60! Goeie tip!![]()
*bookmarkt site*
Dat is dan ook al lang geleden! Toen was het oude tariefstelsel er ook nog. Ik geloof dat er toen gewerkt werd met een instap van 2,70 of 3 euro, en een kilometerprijs van om en nabij de 1,50 ofzo. Verder geen idee want ik heb maar een paar maanden met die tarieven gewerkt. Zijn al wel euro'squote:Op zondag 3 januari 2010 15:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Aha handig om te weten...is het knap duurder geworden sinds de laatste keer dat ik het nodig had, maar ja dat was nog voor de invoering van de euro
Pesies. Voor 9 euro ga ik niet sappelen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben goed.![]()
![]()
Bij hun is het starttarief ook voor de eerste 3 km!
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
heeeeeeel voorzichtig typen, napoleon slaapt op m'n hand
Hoe krijgt ie dat nu weer voor elkaar!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
Maakt hij ook wel eens een nestje in je krullen?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij vind het altijd leuk om op m'n hand te zitten, iets met pootverwarming denk ik
nee, maar hij vind het wel leuk om er aan te hangen, te slingeren en te klimmenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maakt hij ook wel eens een nestje in je krullen?
*Mental image.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar hij vind het wel leuk om er aan te hangen, te slingeren en te klimmen
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar hij vind het wel leuk om er aan te hangen, te slingeren en te klimmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
en vooral
ja ik weet het eigenlijk wel, maar ik wil het tijdens het typen nog wel eens fout doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
oh en hij heeft nu een hartstochelijke crush met het gele dopje van de fles bitter lemon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |