Net gecheckt, maar ze staat niet op de site van amivedi. We gaan d'r binnenhalen, Litso mag z'n kattenfluisteraar tricks gebruikenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Kan inderdaad nog best lastig worden om hem te vangen. Trek wel handschoenen aan he?
En ze zal wel wegkruipen bij jullie binnen, maar ze zit dan wel lekker in de warmte.
Heb je al gekeken op de site van Amivedi? Kan best zijn dat ze misschien al als vermist is opgegeven.
Zou ik in ieder geval wel doen als ik mijn dier kwijt ben.
Sterkte ermee en nogmaals erg lief van jullie om te doen.
Gelukkig nieuwjaaaaaaaaaaaaaarrrr!!!!!quote:
Dan moet je nu doortrekken tot een uur of half elf, elf uur en dan vannacht lekker je rust pakken.quote:
Even doorbijten, dadelijk op tijd naar bed en wie weet kun je je bioritme zo veranderen.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb slaap, gisternacht veels te vaak wakker geworden
Lastig lijkt me dat. Maar wat let je om gewoon in bed te kruipen als je anders met die knoop in je maag zit. Je familie en vrienden zie je daarna wel weer een keer. En als zij weten hoe lastig je de periode vindt zullen ze het wel begrijpen toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef Ynske het volgende:
k
[..]
k vind t de meest moeilijke dagen van t jaar. vooral ook omdat ik dan altijd met mn gevoel in de knoop zit.
zo ook met oudjaar, k ga liever naar bed, dan dat ik aan de telefoon moet omdat ik nooit weet wat te zeggen
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je nu doortrekken tot een uur of half elf, elf uur en dan vannacht lekker je rust pakken.
Succes en houd ons op de hoogte.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Net gecheckt, maar ze staat niet op de site van amivedi. We gaan d'r binnenhalen, Litso mag z'n kattenfluisteraar tricks gebruiken. To be continued.
heerlijk hequote:Op zondag 3 januari 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Even doorbijten, dadelijk op tijd naar bed en wie weet kun je je bioritme zo veranderen.
Zullen we je om 22 uur naar bed sturen?![]()
[..]
Lastig lijkt me dat. Maar wat let je om gewoon in bed te kruipen als je anders met die knoop in je maag zit. Je familie en vrienden zie je daarna wel weer een keer. En als zij weten hoe lastig je de periode vindt zullen ze het wel begrijpen toch?
En nu duurt het weer een hele poos voordat er weer feestdagen zijn.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:15 schreef Ynske het volgende:
k heb zojuist een doos met negatieven van vroeger gevondenvan toen mijn oma nog jong was
Nou.... ik steek iets anders in elkaar.quote:
Oeh! Een hele doos vol zelfs!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:15 schreef Ynske het volgende:
k heb zojuist een doos met negatieven van vroeger gevondenvan toen mijn oma nog jong was
dat gaat met deze niet. mits t met een flatbedscanner gedaan word. is geen kleinbeeld maar 4*6cmquote:Op zondag 3 januari 2010 17:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]hoe cool! Oh vet is dat he, die negatieven
dat vind ik altijd zo mooi!
Mijn moeder heeft nu zo'n negatieven-scanner, daar is ze nu van alles mee aan het inscannen
Wat een straf.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat gaat met deze niet. mits t met een flatbedscanner gedaan word. is geen kleinbeeld maar 4*6cm
dus waarschijnlijk moeten we t doka opbouwen boven en zelf gaan ontwikkelen
enormquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:29 schreef JJH het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365106/1/1/100/bezoekersrecord-voor-auschwitz.html
Die eerste zin!
Ohquote:Op zondag 3 januari 2010 17:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat gaat met deze niet. mits t met een flatbedscanner gedaan word. is geen kleinbeeld maar 4*6cm
dus waarschijnlijk moeten we t doka opbouwen boven en zelf gaan ontwikkelen
quote:
Same herequote:Op zondag 3 januari 2010 17:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Je mag er eigenlijk niet om lachen, maar ik moest wel.
Ik vind hem wel op het randje hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:29 schreef JJH het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365106/1/1/100/bezoekersrecord-voor-auschwitz.html
Die eerste zin!
omfgquote:Op zondag 3 januari 2010 17:29 schreef JJH het volgende:
Die eerste zin!
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:32 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe!
http://thereifixedit.com/
En daarom doe ik geen klusjes.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:29 schreef JJH het volgende:
Die eerste zin!
Oh, ja die had ik idd ook gelezen. Fout fout foutquote:
En daarom houd ik van de feestdagen.quote:
Is de Flair toch nog ergens goed voor.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Die site staat vol genialiteiten, ik zit al 5 minuten als een malle te hinniken.
dat meen je niet hequote:Op zondag 3 januari 2010 17:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is de Flair toch nog ergens goed voor.
I knowquote:Op zondag 3 januari 2010 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat meen je niet he![]()
overigens zijn het allemaal subsites van het roemruchte failblog.org, er zijn er nog veeeeel meer
I kid you not.quote:
Ah, failblog zeg je?quote:overigens zijn het allemaal subsites van het roemruchte failblog.org, er zijn er nog veeeeel meer
Failblog ken je niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
I kid you not.![]()
[..]
Ah, failblog zeg je?
*gaat googlen*
lolcatquote:Op zondag 3 januari 2010 18:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I knowik ga ook altijd het hele rijtje af van lolcat, hotdog, news....
![]()
![]()
te ver? ja? nee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |