quote:Op zondag 3 januari 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
Nee, dat had ik vannacht gedaan...bijna 5 topics...
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:34 schreef trovey het volgende:
Oh en en op 1 meter afstand zie ik momenteel dit
[ afbeelding ]
2 heren die op een extra maaltijd wachten
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk of Tombolalala en de Fiets gebatst hebben of niet
Wat een rotkoppen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:34 schreef trovey het volgende:
Oh en en op 1 meter afstand zie ik momenteel dit
[ afbeelding ]
2 heren die op een extra maaltijd wachten
Maar de hammosselvraag is natuurlijk of Tombolalala en de Fiets gebatst hebben of niet
quote:
Maar de hamvraag is natuurlijk of Tombolalala en de Fiets gebatst hebben of niet
nee natuurlijk niet joh... hap hapquote:
Je kunt het hier vragen, maar binnen 5 minuten zijn we weer en pagina of 3 verder.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Hai! Kan ik in deze speedchat een ervaringsvraag stellen mbt. krabpalen voor katten, of kan ik dan beter een apart topic openen?
ja, ik dacht zo van, hier zitten veul mensen. Maar dan open ik wel ff een nijequote:Op zondag 3 januari 2010 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt het hier vragen, maar binnen 5 minuten zijn we weer en pagina of 3 verder.Dus wat dat betreft is het handiger er een apart topic over te openen. Of misschien vind je al info via de zoekfunctie.
volgens mij is daar wel een topic over.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Hai! Kan ik in deze speedchat een ervaringsvraag stellen mbt. krabpalen voor katten, of kan ik dan beter een apart topic openen?
Er zijn hier wel diverse mensen met krabpalen, ik weet niet of die je kunnen helpen met je vraag.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Palle lijkt heel wat zoquote:
Tja ls je net wilt gaan "praten"quote:Op zondag 3 januari 2010 14:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat een rotkoppen.![]()
Ik werd net in mijn typbewegingen belemmerd door iets groots en roods wat zich op zijn rug in mijn armen had genesteld en al snorrend mij vertederend aankeek.
Hier zitten meestal weinig mensen die veel kletsen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik dacht zo van, hier zitten veul mensen. Maar dan open ik wel ff een nije
De topictitel valt me weer 100% mee trouwens...quote:Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee natuurlijk niet joh... hap hap
Watskebeurt?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
tieviepie, al ziet het er naar uit dat Blijdorp er weer niet van gaat komen![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Trovey.
Hoe is het op deze zonnige sneeuwige dag met jou?
Kom je daarna even bij mij storten?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga me nog even vol overgave op mn huishouden storten![]()
ja, ik heb al e.e.a. gevonden... maar ik ben op zoek naar degelijke custom-made palen die heel smal en heel hoog zijn. De goedkope korte palen die ik nu gebruik hebben mijn schatjes binnen een half jaar aan puin gekrabt, en aangezien we toch aan het verbouwen zijn hebben we een hoek over waar we best een fatsoenlijke unit in kunnen monteren. Ik wil een plafondhoge, maar al die palen gaan tot max 270 cm, laat ons plafond nou 280 hoog zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 14:39 schreef Ole het volgende:
[..]
volgens mij is daar wel een topic over.
Maar wat wil je weten?
Mijn bejaarde schatjes:quote:Op zondag 3 januari 2010 14:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Palle lijkt heel wat zo,,,,met die immense kraag....helaas zit er niets onder dat vachtje
...trouwens hij trekt hier een rare kop....wilde net gaan miaauwen
, Palle de oudste kater met nu 12 jaar en 2 maanden en Solvfaks de jongste van het hele stel met 10 jaar en bijna 10 maanden.
[..]
ja, ik ben teleurgesteld, had wel iets meer batserigs verwachtquote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De topictitel valt me weer 100% mee trouwens...
Zeg het maar...hier krabpaalervaringsdeskundigequote:Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
nee, nog geen topic geopend, ik heb idd via de search al wel een paar dingen gevonden, tnxquote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier zitten meestal weinig mensen die veel kletsen.![]()
Ik ga eens naar je topic kijken.
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
tieviepie, al ziet het er naar uit dat Blijdorp er weer niet van gaat komen![]()
Why not?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga speciaal voor jou LOGgen zodat je meer kans hebt op de OP van het volgende topic.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ik ben teleurgesteld, had wel iets meer batserigs verwacht
heb net wat linkjes gepostquote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, nog geen topic geopend, ik heb idd via de search al wel een paar dingen gevonden, tnx
ik ook!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ik ben teleurgesteld, had wel iets meer batserigs verwacht
maar dan wordt het dus "waar cat22 batst met..."quote:Op zondag 3 januari 2010 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou LOGgen zodat je meer kans hebt op de OP van het volgende topic.
Laat je luie buurman inderdaad maar eens een keer zwoegen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Weer aardig goed...armpje weer bijgetrokken na het ijshakfestijn van vorige week zondag...allleen weer hoofdpijn (alweer een paar dagen) door de nekartrose...ach het wisselt elkaar leuk af zo. Hier ligt trouwens weer een immense laag sneeuw....maar ik vertik het om te schuiven.....eens zien of mijn buurman nou met zijn luie reet in actie komt en zich aan de belofte houdt
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mijn bejaarde schatjes:
[ afbeelding ]
Fuzzie, de poes van bijna 14 jaar.
[ afbeelding ]
Sproet, de katert van bijna 12 jaar.
Ik zag het.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, nog geen topic geopend, ik heb idd via de search al wel een paar dingen gevonden, tnx
*gaat LAPO hunten*quote:Op zondag 3 januari 2010 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dan wordt het dus "waar cat22 batst met..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |