quote:
Van onze ex-boom. Zie 2 posts boven jequote:Op zondag 3 januari 2010 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van de geslachte boom?
Van de stofzuigerzak?
Van de lege plek?
F5.
Whehequote:
Wat hebbie gedaan dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen!![]()
Rustige jaarwisseling gehad.
Heb ik gister ruimschoots ingehaald
quote:
Echt hequote:
Een neppert?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
Wij hadden een heel brave boom. Geen enkele naald is eruit gekomen.
uitgeweest en daarna eehhh..quote:
Wij hebben ook een heul braaf boom(pje).quote:Op zondag 3 januari 2010 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
Oeh! Jij hebt gelushed!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:06 schreef Goodbye het volgende:
Hihihihi, die "lege" plek![]()
Ik ruik naar aardbeitjes![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:09 schreef Ole het volgende:
[..]
uitgeweest en daarna eehhh..
Nou ja, gezellig dus![]()
Trouwens een leuk idee voor een simon's cat: Poes die op de dekens gaat staan dansen en aandacht trekken terwijl je gezellig met je moppie bezig bent
Behalve voor arme buitengesloten poezel.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik hoor het al, het was meer dan gezellig.![]()
Je hebt van die bomen die gewoon minder uitval van naalden hebben (ben de naam even kwijt). Die zijn wel iets duurder, maar het wel waardquote:
Lijkt me ook niet iets waar je je poezels bij gaat betrekken.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Behalve voor arme buitengesloten poezel.
Jij ook de beste wensen, ook voor Ryan en je kuikentje.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:14 schreef Stali het volgende:
Gelukkig nieuwjaar hier allemaal.
Kreeg een berichtje van Bamba, de meet staat al bijna voor de deur. Nog een weekje..
Neuh, was een tientjequote:Op zondag 3 januari 2010 13:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt van die bomen die gewoon minder uitval van naalden hebben (ben de naam even kwijt). Die zijn wel iets duurder, maar het wel waardWij hadden twee jaar geleden ook zo'n boom, die naalden vielen echt zo goed als niet uit, zelfs niet bij het wegslepen
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh, was een tientjeIk houd het bij goed opgevoed
.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Behalve voor arme buitengesloten poezel.
Ja, die van ons kwam denk ik in opstand omdat we 'm geen water gavenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:06 schreef Goodbye het volgende:
Hihihihi, die "lege" plek![]()
Ik ruik naar aardbeitjes![]()
Neuh, ik begin met 2 dagen thuiswerken. Dan is hopelijk woensdag het ergste leed geleden.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben je daar blij om?
Mag je morgen het hele bedrijf aflebberen.
Ze hebben hier echt niets gedaan met de boom. Alleen verstopte de kat zich achter de boom wanneer hij iets gejat hadquote:Op zondag 3 januari 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
Stali, gelukkig nieuwjaar!
Hoe heb je je massage-aardbei nou gebruikt Goodbye?
Haar, je had niet alleen een brave boom, maar ook een brave hond en kat dan.
Wij hadden een kunstboompje en Boor heeft het voor elkaar gekregen zelfs DIE te laten uitvallen![]()
Wat een luxe.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Neuh, ik begin met 2 dagen thuiswerken. Dan is hopelijk woensdag het ergste leed geleden.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:09 schreef Ole het volgende:
[..]
uitgeweest en daarna eehhh..
Nou ja, gezellig dus![]()
Trouwens een leuk idee voor een simon's cat: Poes die op de dekens gaat staan dansen en aandacht trekken terwijl je gezellig met je moppie bezig bent
Hoe ontspring je die dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat een luxe.
Dit jaar ontspring ik de zoendans ook.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al, wat ben je vrolijk vandaag
Zit even zonder werk.quote:
Oh da's een mindere redenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Zit even zonder werk..
Al komt daar hopelijk rap verandering in. Maar dit deel van het land is nogal zwaar getroffen door de crisis. Veel banenverlies en werkloosheid.
Dat is minder Stali.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Zit even zonder werk..
Al komt daar hopelijk rap verandering in. Maar dit deel van het land is nogal zwaar getroffen door de crisis. Veel banenverlies en werkloosheid.
Ja, eerst aardbei douche spul en daarna die massagebar. Wel fijn spul, maar het 'smelt' wel langzaam, en dan blijf je met die kleine dingetjes in je hand zittenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
Stali, gelukkig nieuwjaar!
Hoe heb je je massage-aardbei nou gebruikt Goodbye?
Haar, je had niet alleen een brave boom, maar ook een brave hond en kat dan.
Wij hadden een kunstboompje en Boor heeft het voor elkaar gekregen zelfs DIE te laten uitvallen![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, eerst aardbei douche spul en daarna die massagebar. Wel fijn spul, maar het 'smelt' wel langzaam, en dan blijf je met die kleine dingetjes in je hand zittenAch, het ging wat onhandig, maar ik wel wel een lekker zacht velletje nu!
Had je koude handen dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, eerst aardbei douche spul en daarna die massagebar. Wel fijn spul, maar het 'smelt' wel langzaam, en dan blijf je met die kleine dingetjes in je hand zittenAch, het ging wat onhandig, maar ik wel wel een lekker zacht velletje nu!
Ik ken het gevoel. hopelijk vind je snel wat nieuws.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:30 schreef Stali het volgende:
Het is niet zo dramatisch hoor. Er is nog voldoende inkomen.
Maar hoop wel snel weer wat te vinden inderdaad. Anders heb ik echt zo'n gevoel niet meer mee te doen.
Nah, ze waren niet heel warm denk ik, want ik had net wat dingetjes afgespoeld met koud water. Moet zeggen dat het later ook beter ging!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je koude handen dan?
Nee toch?
Ik vind die strawberry feels ook niet de fijnste massagebar die er is hoor.
Qua vorm issie ook niet zo handig vind ik.
Stali, hopenlijk heb je snel nieuw werk
Kom je of ga je?quote:
Techniek. Maar daar wil ik eigenlijk liever uit.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. hopelijk vind je snel wat nieuws.
In welke branche werk je? (als je dat wil zeggen tenminste)
En wat zou je dan willen gaan doen? Ik vind het altijd dapper, een carriéreverandering. Zou ik zelf niet durven.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Techniek. Maar daar wil ik eigenlijk liever uit.
Hoi Loveless..
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ()
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ()
Is ook lastig want er wordt altijd voort geborduurd op je laatste werkervaring.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat zou je dan willen gaan doen? Ik vind het altijd dapper, een carriéreverandering. Zou ik zelf niet durven.
Ik wist niet dat Bil zou pluizig was van zichzelf!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Check mn Bil voor zn beurt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrr, zo vies dat pluis![]()
En nu issie weer naakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zometeen nog ff flink met een goede scrub te lijf gaan en hijs weer helemaal het naakthondje![]()
Oh en Kees en Karel wilden ook ff hoi zeggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de meeste werkvelden is het juist in deze tijd lastig om de switch te maken idd. Werkgevers spelen liever op safe.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Is ook lastig want er wordt altijd voort geborduurd op je laatste werkervaring.
Maar ik heb een nogal divers CV.
Btw, laatste dag schaatsen op het dorp dus ben er vandoor.
Fijne middag allemaal!
Ik had m de hele winter niet meer geschoren, zn lijf danquote:Op zondag 3 januari 2010 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Bil zou pluizig was van zichzelf!
Ik vind Billie met pluisjes anders ook wel erg cute.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Check mn Bil voor zn beurt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrr, zo vies dat pluis![]()
En nu issie weer naakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zometeen nog ff flink met een goede scrub te lijf gaan en hijs weer helemaal het naakthondje![]()
Oh en Kees en Karel wilden ook ff hoi zeggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat pluis was echt onwijs vies en klitterig, en hij vond het niet zo lekker als ik daar met de slicker doorheen gingquote:Op zondag 3 januari 2010 13:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vind Billie met pluisjes anders ook wel erg cute.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij is nakende ook een mooiert.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat pluis was echt onwijs vies en klitterig, en hij vond het niet zo lekker als ik daar met de slicker doorheen ging![]()
En zn huid ziet dr uit joh![]()
Tis duidelijk een huidje dat moet luchten
Gumback! Bananenhondje.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had m de hele winter niet meer geschoren, zn lijf dan![]()
Zo harig heb ik m nog nooit laten worden ook![]()
Zal ik m met Snap the Whip, Aqua Mirabylis, Gumback Express of White Musk scrub gaan doen???
Kees fotografeert erg slecht eigenlijk, maar ze waren nu zo lief bezig saampjesquote:Op zondag 3 januari 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Bill was pluizig en blauwwittttttt
Maar naakt staat hem beter idd, dan is het contrast met de fluffies zo mooi.
En Kees, fotosletje
Leukkkk! Veel plezier!quote:
Maar das de mildste scrub.quote:
Waarom vraag je het dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar das de mildste scrub.
Ik ga voor de Snap denk ik, en dan yummy yummy, zo jammer dat ik de american cream die ik voor de honden besteld heb nog niet heb
Veel plezier!quote:
Dat zou zielig zijn dierenbeulquote:Op zondag 3 januari 2010 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan?![]()
Heb je geen sugar scrub in huis? Dan kun je hem pas echt schuren.
Ik weet niet wat wij hebbenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier in Blijdurp Greys![]()
Hara, dat verschilt mss nog wel per leverancier, moet je ff op de site van die die hullie hebben kijken.
Ik ga ff Billy aan zn oor vasthouden in den badkuip
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zou zielig zijn dierenbeul![]()
Zn huid moet ff goed gecleaned nu.
Happy Hippy schijnt goed te zijn tegen puistjes en meeëters he?
Nee, was dat maar zo, dan had ik nu mijn antwoord gehad.quote:
Misschien kun je iets met deze site?quote:
even persen en het plopt er zo weer uitquote:Op zondag 3 januari 2010 14:14 schreef senesta het volgende:
Aaaaaah arme bill, en dan haal je dat beetje pluis gewoon midden in de winter weg![]()
Ik vond de pluis ook wel cute eigenlijk
Is dat nergens terug te vinden via God Google?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, was dat maar zo, dan had ik nu mijn antwoord gehad.
Tombolalala, wat was je lang weg!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben bijgelezen!!!![]()
Alles goed verder hier?
Bij ons ligt nog best veel sneeuw!!!!
Oeh ja, die willikwel!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Narcotic wordt er wel speciaal voor verkocht. Ik heb nog een halve fles staan waar ik niks mee doe omdat ik perfect ben zoals ik ben.. Aan je lijstje toevoegen?
wie is "ons"?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben bijgelezen!!!![]()
Alles goed verder hier?
Bij ons ligt nog best veel sneeuw!!!!
Billy is blij dat t dr af is, en zn huidje nog blijerquote:Op zondag 3 januari 2010 14:14 schreef senesta het volgende:
Aaaaaah arme bill, en dan haal je dat beetje pluis gewoon midden in de winter weg![]()
Ik vond de pluis ook wel cute eigenlijk
Volgens mij was ze dr al sinds vanochtend maar heeft ze de hele dag bij zitten lezenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombolalala, wat was je lang weg!![]()
Alles goed?
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie is "ons"?![]()
is surveillance fiets eindelijk langsgeweest![]()
Alles prima! Gisteren wat problemen met internet...quote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombolalala, wat was je lang weg!![]()
Alles goed?
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie is "ons"?![]()
is surveillance fiets eindelijk langsgeweest![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij was ze dr al sinds vanochtend maar heeft ze de hele dag bij zitten lezen
Done! Ik moet er wel bij zeggen dat hij wat medicinaal ruikt. Goed conditionen daarna dus.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh ja, die willikwel!!!
Voor de Billemans en zijn vieze winterhuidje![]()
Hijs gewassen.
Aqua Mirabylis, Happy Hippy en panthene op zn haartjes, maar liefst drie keer![]()
En nu kan ik mn fohn niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |