Dat zou zielig zijn dierenbeulquote:Op zondag 3 januari 2010 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan?![]()
Heb je geen sugar scrub in huis? Dan kun je hem pas echt schuren.
Ik weet niet wat wij hebbenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier in Blijdurp Greys![]()
Hara, dat verschilt mss nog wel per leverancier, moet je ff op de site van die die hullie hebben kijken.
Ik ga ff Billy aan zn oor vasthouden in den badkuip
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zou zielig zijn dierenbeul![]()
Zn huid moet ff goed gecleaned nu.
Happy Hippy schijnt goed te zijn tegen puistjes en meeėters he?
Nee, was dat maar zo, dan had ik nu mijn antwoord gehad.quote:
Misschien kun je iets met deze site?quote:
even persen en het plopt er zo weer uitquote:Op zondag 3 januari 2010 14:14 schreef senesta het volgende:
Aaaaaah arme bill, en dan haal je dat beetje pluis gewoon midden in de winter weg![]()
Ik vond de pluis ook wel cute eigenlijk
Is dat nergens terug te vinden via God Google?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, was dat maar zo, dan had ik nu mijn antwoord gehad.
Tombolalala, wat was je lang weg!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben bijgelezen!!!![]()
Alles goed verder hier?
Bij ons ligt nog best veel sneeuw!!!!
Oeh ja, die willikwel!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Narcotic wordt er wel speciaal voor verkocht. Ik heb nog een halve fles staan waar ik niks mee doe omdat ik perfect ben zoals ik ben.. Aan je lijstje toevoegen?
wie is "ons"?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben bijgelezen!!!![]()
Alles goed verder hier?
Bij ons ligt nog best veel sneeuw!!!!
Billy is blij dat t dr af is, en zn huidje nog blijerquote:Op zondag 3 januari 2010 14:14 schreef senesta het volgende:
Aaaaaah arme bill, en dan haal je dat beetje pluis gewoon midden in de winter weg![]()
Ik vond de pluis ook wel cute eigenlijk
Volgens mij was ze dr al sinds vanochtend maar heeft ze de hele dag bij zitten lezenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombolalala, wat was je lang weg!![]()
Alles goed?
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie is "ons"?![]()
is surveillance fiets eindelijk langsgeweest![]()
Alles prima! Gisteren wat problemen met internet...quote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombolalala, wat was je lang weg!![]()
Alles goed?
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie is "ons"?![]()
is surveillance fiets eindelijk langsgeweest![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij was ze dr al sinds vanochtend maar heeft ze de hele dag bij zitten lezen
Done! Ik moet er wel bij zeggen dat hij wat medicinaal ruikt. Goed conditionen daarna dus.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh ja, die willikwel!!!
Voor de Billemans en zijn vieze winterhuidje![]()
Hijs gewassen.
Aqua Mirabylis, Happy Hippy en panthene op zn haartjes, maar liefst drie keer![]()
En nu kan ik mn fohn niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |