En wat zou je dan willen gaan doen? Ik vind het altijd dapper, een carriéreverandering. Zou ik zelf niet durven.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Techniek. Maar daar wil ik eigenlijk liever uit.
Hoi Loveless..
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ()
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ()
Is ook lastig want er wordt altijd voort geborduurd op je laatste werkervaring.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat zou je dan willen gaan doen? Ik vind het altijd dapper, een carriéreverandering. Zou ik zelf niet durven.
Ik wist niet dat Bil zou pluizig was van zichzelf!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Check mn Bil voor zn beurt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrr, zo vies dat pluis![]()
En nu issie weer naakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zometeen nog ff flink met een goede scrub te lijf gaan en hijs weer helemaal het naakthondje![]()
Oh en Kees en Karel wilden ook ff hoi zeggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de meeste werkvelden is het juist in deze tijd lastig om de switch te maken idd. Werkgevers spelen liever op safe.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Is ook lastig want er wordt altijd voort geborduurd op je laatste werkervaring.
Maar ik heb een nogal divers CV.
Btw, laatste dag schaatsen op het dorp dus ben er vandoor.
Fijne middag allemaal!
Ik had m de hele winter niet meer geschoren, zn lijf danquote:Op zondag 3 januari 2010 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Bil zou pluizig was van zichzelf!
Ik vind Billie met pluisjes anders ook wel erg cute.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Check mn Bil voor zn beurt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrr, zo vies dat pluis![]()
En nu issie weer naakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zometeen nog ff flink met een goede scrub te lijf gaan en hijs weer helemaal het naakthondje![]()
Oh en Kees en Karel wilden ook ff hoi zeggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat pluis was echt onwijs vies en klitterig, en hij vond het niet zo lekker als ik daar met de slicker doorheen gingquote:Op zondag 3 januari 2010 13:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vind Billie met pluisjes anders ook wel erg cute.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij is nakende ook een mooiert.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat pluis was echt onwijs vies en klitterig, en hij vond het niet zo lekker als ik daar met de slicker doorheen ging![]()
En zn huid ziet dr uit joh![]()
Tis duidelijk een huidje dat moet luchten
Gumback! Bananenhondje.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had m de hele winter niet meer geschoren, zn lijf dan![]()
Zo harig heb ik m nog nooit laten worden ook![]()
Zal ik m met Snap the Whip, Aqua Mirabylis, Gumback Express of White Musk scrub gaan doen???
Kees fotografeert erg slecht eigenlijk, maar ze waren nu zo lief bezig saampjesquote:Op zondag 3 januari 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Bill was pluizig en blauwwittttttt
Maar naakt staat hem beter idd, dan is het contrast met de fluffies zo mooi.
En Kees, fotosletje
Leukkkk! Veel plezier!quote:
Maar das de mildste scrub.quote:
Waarom vraag je het dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar das de mildste scrub.
Ik ga voor de Snap denk ik, en dan yummy yummy, zo jammer dat ik de american cream die ik voor de honden besteld heb nog niet heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |