Echt werk-werkquote:Op zondag 3 januari 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
Hoi QkeleQ!
Elies, wat moet je doen dan voor werk?
Iets in huis, of echt wérk werk?
Krijgen we nog foto's van jou en je ballonnekes die over straat lopen?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga me es ff Lushen en dan in feestelijke kleertjes heisen.
Om dan met 10 heliumballonnen over straat te lopen en de zaal versieren
Financiele dingen afronden voor het jaar morgen wordt afgeslotenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
Elies, hoe lang duurt het, dat wat je moet doen?
Nee, het is zondag.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Schattig
Willen jullie even zeggen dat ik aan het werk moet gaan
Shit, dan zeg ik het zelf wel evenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, het is zondag.
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Shit, dan zeg ik het zelf wel even
ElisaB, ga eens aan je werk jij! Over drie uur is het klaar en ben je eeuwig blij dat je het gedaan hebt. Denk groot, in 5 cijfers
Lukt dat nu wel om je op suffe cijfertjes te storten?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Shit, dan zeg ik het zelf wel even
ElisaB, ga eens aan je werk jij! Over drie uur is het klaar en ben je eeuwig blij dat je het gedaan hebt. Denk groot, in 5 cijfers
Aww. Hij kijkt ook zo bedreten.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben wat foto's aan het uploaden.
Teaser:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben wat foto's aan het uploaden.
Teaser:
[ afbeelding ]
Ik wilde er nog bij zeggen dat jullie dat woord niet kennen, neequote:
Again, I am with ll.quote:
Ik heb nog geld tegoed van twee klanten, maar ik moet het zelf helemaal uitzoeken. Heb ik tot nu toe helemaal geen zin in gehad. Te complex. maar het gaat om ¤ 19.000, dus het is wel de moeitequote:
Gaan jullie toch lekker ploffen danquote:
* al weg is!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
Elies, doe het maar 'even' inderdaad!
Dan gaan wij je daarna bejubelen dat je het gedaan hebt en jij jezelf ook!
Denk aan het gevoel van opluchting en voldaan zijn straks als je klaar bent!
En denk aan wat het je oplevert ook enzo!GO ELIES
GO ELIES
GO ELIES
GO ELIES
Wauw, kom je mij morgenochtend ook even zo aanmoedigen?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
Elies, doe het maar 'even' inderdaad!
Dan gaan wij je daarna bejubelen dat je het gedaan hebt en jij jezelf ook!
Denk aan het gevoel van opluchting en voldaan zijn straks als je klaar bent!
En denk aan wat het je oplevert ook enzo!GO ELIES
GO ELIES
GO ELIES
GO ELIES
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog geld tegoed van twee klanten, maar ik moet het zelf helemaal uitzoeken. Heb ik tot nu toe helemaal geen zin in gehad. Te complex. maar het gaat om ¤ 19.000, dus het is wel de moeite
Goed, ik ben dr weg van! Als het lukt, gaan we uit eten
3.30 uur was het he?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wauw, kom je mij morgenochtend ook even zo aanmoedigen?![]()
![]()
Jaaaaaaaa, nu is het ineens zondag schmondag hequote:Op zondag 3 januari 2010 12:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Huphuphup Elies, ga maar gauw aan de slag.![]()
He was er al bang voor.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
3.30 uur was het he?
Hmzzz..... met de nadruk op het 'zzz' gedeelte
Zin in of niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Succes Elies!
Ik ga zo naar Z-town om mn verjaardag nog maar een keer te vieren
Nope. Zit er wel over te denken dit jaar te gaan. Vervoer en slaapplek (geen campingquote:
Ja ik! Maar nooit meer!quote:
De eerste is al klaarquote:Op zondag 3 januari 2010 12:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
Huphuphup Elies, ga maar gauw aan de slag.![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gaan jullie toch lekker ploffen danIn de kattebak. Dan kijk ik wel bedreten toe.
Goed bezig Elies!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De eerste is al klaarBleek ik enkele maanden geleden tóch al uitgezocht te hebben
1 down, 1 to go
Huh? Waarom rennen?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik! Maar nooit meer!
Een half uur moeten rennen op oranje/roze gebloemde regenlaarzen is niet mijn idee van fun
Leuk!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Succes Elies!
Ik ga zo naar Z-town om mn verjaardag nog maar een keer te vieren
ik zit ook nog te denken, ben er nog nooit geweest, en ik wil welquote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Zit er wel over te denken dit jaar te gaan. Vervoer en slaapplek (geen camping) is al geregeld.
2 vriendne gaan 3 dagen. Ik wil eigk ook wel. Lekker in een tent enzoquote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Zit er wel over te denken dit jaar te gaan. Vervoer en slaapplek (geen camping) is al geregeld.
Lekker in eenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 vriendne gaan 3 dagen. Ik wil eigk ook wel. Lekker in een tent enzo
Goedemorgen!quote:
Files, te laat, heel ver parkeren, in de verte het concert dat je wilde meemaken al horen beginnen (Dave Matthews) en dus de benen onder je lijf vandaan rennen. Op rubber laarzen. Bijna een half uur. Maar ik kán geen half uur rennen op rubber laarzen. Zonder rubber laarzen trouwens ook nietquote:
Ooit waren daar foto's van...van die laarsjesquote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik! Maar nooit meer!
Een half uur moeten rennen op oranje/roze gebloemde regenlaarzen is niet mijn idee van fun
Oooooooooooh. Kwestie van heeeel vroeg weggaan dusquote:Op zondag 3 januari 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Woon je vlakbij waar Qwea is als ze in DH is eigenlijk?
Kunnen we jou een opdracht geven om haar een sneeuwbal in de nek te gooien?
(Hoi Q!)
[..]
Files, te laat, heel ver parkeren, in de verte het concert dat je wilde meemaken al horen beginnen (Dave Matthews) en dus de benen onder je lijf vandaan rennen. Op rubber laarzen. Bijna een half uur. Maar ik kán geen half uur rennen op rubber laarzen. Zonder rubber laarzen trouwens ook niet
Dus nog net de laatste vier liedjes mee kunnen pakkenHoezee!
Mwah. lopend is het nog best een stukje zeg maarquote:Op zondag 3 januari 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Woon je vlakbij waar Qwea is als ze in DH is eigenlijk?
Kunnen we jou een opdracht geven om haar een sneeuwbal in de nek te gooien?
(Hoi Q!)
[..]
Files, te laat, heel ver parkeren, in de verte het concert dat je wilde meemaken al horen beginnen (Dave Matthews) en dus de benen onder je lijf vandaan rennen. Op rubber laarzen. Bijna een half uur. Maar ik kán geen half uur rennen op rubber laarzen. Zonder rubber laarzen trouwens ook niet
Dus nog net de laatste vier liedjes mee kunnen pakkenHoezee!
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De eerste is al klaarBleek ik enkele maanden geleden tóch al uitgezocht te hebben
1 down, 1 to go
quote:
pffft. Beetje doorlopen en je bent er in 25 minutenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah. lopend is het nog best een stukje zeg maar
Nou ja, ik denk dat het wel meevalt vandaag, maar het is toch weer een eerste keerquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zin in of niet?
Erg dubbel gevoel bij zeker?
Ja, dat zekerquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!
Misschien ook iets minder 'beladen' dan het twaalf uur moment?
Veel plezier!
Dan hoop ik dat je echt kunt genieten van je speciale dag en het gezelschap van je familie. Klinkt heel fijn, zo met de mensen die heel dicht bij je staan.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat het wel meevalt vandaag, maar het is toch weer een eerste keer
Scheelt wel dat ik Oud en Nieuw al gehad heb en dat vandaag alleen mn moeder, zus, opa en oma er zijn. Dus we gaan een beetje eten en ik krijg cadeautjes
[..]
Ja, dat zekerDat was echt dramatisch zeg
Maar dat hebben we al gehad gelukkig!
Ik hoop dat het toch gewoon een mooie dag wordquote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat het wel meevalt vandaag, maar het is toch weer een eerste keer
Scheelt wel dat ik Oud en Nieuw al gehad heb en dat vandaag alleen mn moeder, zus, opa en oma er zijn. Dus we gaan een beetje eten en ik krijg cadeautjes
Ohquote:Op zondag 3 januari 2010 12:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooit waren daar foto's van...van die laarsjes![]()
Heb ik de post eindelijke gevonden.....
[SC] deel 82, met sneeuw in de avatars en voorbereidde kerst
Moeilijke momenten blijven dat, er klinkt wel enorm veel warmte uit de manier waarop jullie er samen mee omgaan.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zekerDat was echt dramatisch zeg
Maar dat hebben we al gehad gelukkig!
Sluit ik mij bij aan.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het toch gewoon een mooie dag word![]()
Jawel, het wordt vast wel gezelligquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je echt kunt genieten van je speciale dag en het gezelschap van je familie. Klinkt heel fijn, zo met de mensen die heel dicht bij je staan.
wtf?quote:Het stomste was nog die keer dat we aan elkaar vast kwamen te zitten en ik weet niet eens waarom dat was, maar het was erg genant want dat was bij zijn ouders in huis nog en ik was bang dat ze het zouden merken en zien enzo, maar gelukkig kwamen we toen wel weer los, want het deed hem erg pijn en het was vrij ongemakkelijk, toen hebben we ook een tijdje maar geen sex gehad voor de zekerheid.
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb daar nog DHT spul opgehaald van de zomer.
Blij toe dat ik niet ben gebleven voor koffie.![]()
Hoe de neuk kom je inderdaad vast te zittenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel, het wordt vast wel gezellig
Omg, ik zit dat topic te lezen:
[..]
wtf?
Thanksquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het toch gewoon een mooie dag word![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 12:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Moeilijke momenten blijven dat, er klinkt wel enorm veel warmte uit de manier waarop jullie er samen mee omgaan.
Nu kan het niet meer mis gaanquote:
Plofzakken.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom je inderdaad vast te zitten
Nee, die moet ze juist ooooooopen zetten.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En dat zij dan die bekkenbodemspieren, of hoe heten die krengen, aan blijft spannen
Ja maar dat deed ze dan dus niet, daarom zaten ze 'vast'quote:Op zondag 3 januari 2010 12:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, die moet ze juist ooooooopen zetten.Als ze ze aanspant krijg je het probleem van TS.
Jij snapt hem.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat deed ze dan dus niet, daarom zaten ze 'vast'
Ik vind ze liev.quote:
Mijn printer heeft een hik-up. Dus ik moet verplicht pauzeren terwijl hij heft probeert eens te worden met zichzelfquote:
Ik heb al lang gereageerd!quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 12:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie nog weinig oh's en ah's voor mijn fotospam.
quote:
quote:
Neequote:Op zondag 3 januari 2010 @ 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]Had ik gezien.
![]()
Maar de rest blijft stil. En da kennie.![]()
Klimmen ze bij jou ook zo op De Paal?
Wehehehe, die Ziggy.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Hij wordt wel veel gebruikt (door Spider dan he, Ziggy weet niet eens dat dat ding er staat volgens mij) maar ik denk dat Spider niet eens bovenop dat ding zou passen
Het hangmandje is wel zn favo plekje
Lekker stel heb je tochquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 12:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, die Ziggy.Lekker eigenwijs ding dat ze blijft.
![]()
Satsu heeft het hangmandje geconfisqueerd. Naartjie ligt er nog af en toe in, maar die ligt liever op de bank en nu waarschijnlijk op de zitzak.
En allebei willen we never nooit ruilen he?quote:
Hoi Ole.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:51 schreef Ole het volgende:
Hi allemaal
Jij ook de beste wensen!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Ole.
De beste wensen nog!
Leuke jaarwisseling gehad?
Neequote:Op zondag 3 januari 2010 @ 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En allebei willen we never nooit ruilen he?
foto van de lege plek?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:57 schreef Enfermera het volgende:
Net onze kerstboom opgeruimd, wat een kutwerkoveral naalden, en opzuigen hielp ook niet want binnen no time zat de stofzuigerzak vol. Wilden we 'm leeghalen, zaten er weer overal naalden, ook IN de stofzuiger
![]()
![]()
![]()
Maargoed, hij is weg! Foto komt zo xD
Van de geslachte boom?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:57 schreef Enfermera het volgende:
Net onze kerstboom opgeruimd, wat een kutwerkoveral naalden, en opzuigen hielp ook niet want binnen no time zat de stofzuigerzak vol. Wilden we 'm leeghalen, zaten er weer overal naalden, ook IN de stofzuiger
![]()
![]()
![]()
Maargoed, hij is weg! Foto komt zo xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |