Ik heb sinds een tijdje een mirena spiraal en ik slik de pil, dit omdat ik geen vertrouwen heb in 1 anticonceptiemiddel alleen. Ik wilde ook nog een koperspiraal, implanon en die nuvaring, maar mn dokter vond dat onzin en hij heeft me er vanaf gepraat, maar ik weet niet of dat wel slim is geweest...
Bovendien moet mijn vriend altijd een condoom gebruiken omdat ik die spiraal EN de pil ook niet vertrouw. Soms ga ik ook nog de morning after pil halen, voor de zekerheid.
Maar nu was ik met oud en nieuw dronken (we waren bij een parenclub) en geloof ik dat we het condoom vergeten zijn. Maar op 1 januari was ik zo brak, dat ik vergeten ben de MAP te halen, en nu ben ik bang dat ik zwanger ben en dan weet ik niet eens van wie en dat zou ik heel lullig vinden. Ik wil ook geen baby.
En ik ben bang dat ik een soa heb nu en dat ik die dan dadelijk overgeef aan mn vriend en dat is ook lullig, maar ja, hij was er dus wel bij, dus hij heeft zelf gezien hoe of wat en dadelijk krijg ik een soa van hem omdat hij ook met andere vrouwen sex heeft gehad.
Ik ga wel altijd meteen naar het toilet na de sex, dus gelukkig heb ik geen last van blaasontstekingen enzo elke keer, maar ik heb wel ooit een schimmelinfectie, is dat besmettelijk voor mijn vriend? want dan hebben we dus geen sex, maar dat vindt hij niet leuk. want hij wil wel sex. En ik eigenlijk ook
Soms doen we weleens een erotisch bordspel met vrienden en dat is altijd wel leuk, maar soms gaat het dan wat mij betreft wat te ver, want ik houd niet zo van anale sex en dat doen we dan toch en ik weet niet zo goed wat ik daar nou mee aan moet. En speeltjes hebben we ook en soms dan wil ik dat graag, maar ik durf niet zo goed te zeggen dat ik graag wil dat hij de dildo erbij pakt, want dan schaam ik me een beetje.
Mijn eerste keer weet ik niet meer precies, want toen had ik gedronken en hij ook, ik weet alleen wel nog goed dat het heel snel klaar was, maar ja, die jongen had toch het probleem dat hij te snel klaar kwam en hij vond dat heel erg en eigenlijk vond ik het zelf ook wel een probleem

want de sex was daardoor gewoon lang niet zo leuk...

De jongen daarna die had een te strakke voorhuid en altijd pijn als we sex hadden, dus die wilde niet zo vaak. Het stomste was nog die keer dat we aan elkaar vast kwamen te zitten en ik weet niet eens waarom dat was, maar het was erg genant want dat was bij zijn ouders in huis nog en ik was bang dat ze het zouden merken en zien enzo, maar gelukkig kwamen we toen wel weer los, want het deed hem erg pijn en het was vrij ongemakkelijk, toen hebben we ook een tijdje maar geen sex gehad voor de zekerheid.
En verder wil ik graag iets weten over het stimuleren van de prostaat, want ik denk dat mijn vriend dat wel fijn vindt en ik weet niet hoe het werkt.
Dank je wel