Gaan jullie toch lekker ploffen danquote:
* al weg is!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
Elies, doe het maar 'even' inderdaad!
Dan gaan wij je daarna bejubelen dat je het gedaan hebt en jij jezelf ook!
Denk aan het gevoel van opluchting en voldaan zijn straks als je klaar bent!
En denk aan wat het je oplevert ook enzo!GO ELIES
GO ELIES
GO ELIES
GO ELIES
Wauw, kom je mij morgenochtend ook even zo aanmoedigen?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
Elies, doe het maar 'even' inderdaad!
Dan gaan wij je daarna bejubelen dat je het gedaan hebt en jij jezelf ook!
Denk aan het gevoel van opluchting en voldaan zijn straks als je klaar bent!
En denk aan wat het je oplevert ook enzo!GO ELIES
GO ELIES
GO ELIES
GO ELIES
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog geld tegoed van twee klanten, maar ik moet het zelf helemaal uitzoeken. Heb ik tot nu toe helemaal geen zin in gehad. Te complex. maar het gaat om ¤ 19.000, dus het is wel de moeite
Goed, ik ben dr weg van! Als het lukt, gaan we uit eten
3.30 uur was het he?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wauw, kom je mij morgenochtend ook even zo aanmoedigen?![]()
![]()
Jaaaaaaaa, nu is het ineens zondag schmondag hequote:Op zondag 3 januari 2010 12:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Huphuphup Elies, ga maar gauw aan de slag.![]()
He was er al bang voor.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
3.30 uur was het he?
Hmzzz..... met de nadruk op het 'zzz' gedeelte
Zin in of niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Succes Elies!
Ik ga zo naar Z-town om mn verjaardag nog maar een keer te vieren
Nope. Zit er wel over te denken dit jaar te gaan. Vervoer en slaapplek (geen campingquote:
Ja ik! Maar nooit meer!quote:
De eerste is al klaarquote:Op zondag 3 januari 2010 12:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
Huphuphup Elies, ga maar gauw aan de slag.![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gaan jullie toch lekker ploffen danIn de kattebak. Dan kijk ik wel bedreten toe.
Goed bezig Elies!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De eerste is al klaarBleek ik enkele maanden geleden tóch al uitgezocht te hebben
1 down, 1 to go
Huh? Waarom rennen?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik! Maar nooit meer!
Een half uur moeten rennen op oranje/roze gebloemde regenlaarzen is niet mijn idee van fun
Leuk!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Succes Elies!
Ik ga zo naar Z-town om mn verjaardag nog maar een keer te vieren
ik zit ook nog te denken, ben er nog nooit geweest, en ik wil welquote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Zit er wel over te denken dit jaar te gaan. Vervoer en slaapplek (geen camping) is al geregeld.
2 vriendne gaan 3 dagen. Ik wil eigk ook wel. Lekker in een tent enzoquote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Zit er wel over te denken dit jaar te gaan. Vervoer en slaapplek (geen camping) is al geregeld.
Lekker in eenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 vriendne gaan 3 dagen. Ik wil eigk ook wel. Lekker in een tent enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |