quote:
Van onze ex-boom. Zie 2 posts boven jequote:Op zondag 3 januari 2010 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van de geslachte boom?
Van de stofzuigerzak?
Van de lege plek?
F5.
Whehequote:
Wat hebbie gedaan dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen!![]()
Rustige jaarwisseling gehad.
Heb ik gister ruimschoots ingehaald
quote:
Echt hequote:
Een neppert?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
Wij hadden een heel brave boom. Geen enkele naald is eruit gekomen.
uitgeweest en daarna eehhh..quote:
Wij hebben ook een heul braaf boom(pje).quote:Op zondag 3 januari 2010 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
Wij hadden een heel brave boom. Geen enkele naald is eruit gekomen.
Oeh! Jij hebt gelushed!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:06 schreef Goodbye het volgende:
Hihihihi, die "lege" plek![]()
Ik ruik naar aardbeitjes![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:09 schreef Ole het volgende:
[..]
uitgeweest en daarna eehhh..
Nou ja, gezellig dus![]()
Trouwens een leuk idee voor een simon's cat: Poes die op de dekens gaat staan dansen en aandacht trekken terwijl je gezellig met je moppie bezig bent
Behalve voor arme buitengesloten poezel.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik hoor het al, het was meer dan gezellig.![]()
Je hebt van die bomen die gewoon minder uitval van naalden hebben (ben de naam even kwijt). Die zijn wel iets duurder, maar het wel waardquote:
Lijkt me ook niet iets waar je je poezels bij gaat betrekken.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Behalve voor arme buitengesloten poezel.
Jij ook de beste wensen, ook voor Ryan en je kuikentje.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:14 schreef Stali het volgende:
Gelukkig nieuwjaar hier allemaal.
Kreeg een berichtje van Bamba, de meet staat al bijna voor de deur. Nog een weekje..
Neuh, was een tientjequote:Op zondag 3 januari 2010 13:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt van die bomen die gewoon minder uitval van naalden hebben (ben de naam even kwijt). Die zijn wel iets duurder, maar het wel waardWij hadden twee jaar geleden ook zo'n boom, die naalden vielen echt zo goed als niet uit, zelfs niet bij het wegslepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |