Ik heb de mijne gehaald in een dierenspeciaalzaak, hij kostte E65,- . Deze komt uit een zaak op de Van Woustraat, vlakbij de Albert Cuijp markt. Dierenhandel Exota heet het geloof ikquote:Op donderdag 4 september 2008 19:28 schreef Dipkip het volgende:
Ewelina, die van jou is tof, weet je misschien waar ik die kan kopen?
Die IKEA paal heb ik vandaag naar staan kijken maar ik vind hoe die plankjes zitten ten opzichte van elkaar niet echt logisch, ik vraag me af of ze daar wel op gaan. Hij ziet er wel tof uit inderdaadmaar de troep is ook weer een goed argument.
Dat ding met het mandje er boven op vind ik niet handig als krabpaal, mijn kat vond m heerlijk om op te liggen (en in dr slaap vanaf te donderen) maar als ze er aan wilde krabben schoof hij weg, omdat ie niks weegt en niet vastzit. En hij is niet hoog genoeg om je uit te rekken en dan te krabben (dat rechtopstaande krabben wat ze graag doen). Dus qua krabbelen was ie al snel uit de gratie ten faveure van de bank
Dipkip bedoelde je die krabbelton die ik plaatste? Want dan zoek ik nog wel even verder naar een andere oplossing...quote:Op donderdag 4 september 2008 19:28 schreef Dipkip het volgende:
Dat ding met het mandje er boven op vind ik niet handig als krabpaal, mijn kat vond m heerlijk om op te liggen (en in dr slaap vanaf te donderen) maar als ze er aan wilde krabben schoof hij weg, omdat ie niks weegt en niet vastzit. En hij is niet hoog genoeg om je uit te rekken en dan te krabben (dat rechtopstaande krabben wat ze graag doen). Dus qua krabbelen was ie al snel uit de gratie ten faveure van de bank
Nee, dat mandje met een holletje er onder van riet, die van IKEA. Maar ik zou als je die ton wil kopen wel opletten wat ie weegt. Dat mandje van mij woog nog niet eens de helft van wat mn kat woog, had ik er over nagedacht had ik dus kunnen weten dat het ging verschuiven.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:09 schreef Stiemie het volgende:
Dipkip bedoelde je die krabbelton die ik plaatste? Want dan zoek ik nog wel even verder naar een andere oplossing...
Vriendelijk van je, dat je dat zomaar voor ze wilt doen.quote:Op maandag 8 september 2008 10:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zal in ieder geval een kleine krabpaal aan de muur bevestigen voor je dunne lange kat.
Hoe heb je dat precies gedaan?quote:Op maandag 15 september 2008 11:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben onze lange smalle krabpaal halverwege een keer extra vastgezet in de muur. Bij mijn ouders viel de nl een keer om met 3 katten erin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |