Dit was bij die in Nijmegen ook het geval. Een krabpaal van bijna 2 meter hoog en stevig stond dat ding zeker niet. Is alleen een kwestie van tijd voordat onze 2 harige vrienden die paal omgooien.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:47 schreef Snakey het volgende:
Bij al die lossen krabpalen hebben ze echt niet over het gewicht waarmee een kat er aan gaat hangen gedacht. Ze trekken ze omver, en dan kijken ze er niet meer naar om.
Dat heb ik ook altijd met kattenspeeltjes. Word ook totaal niet over nagedacht volgens mij. Muisjes met kraaltjes als oogjes enz...quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:47 schreef Snakey het volgende:
Bij al die lossen krabpalen hebben ze echt niet over het gewicht waarmee een kat er aan gaat hangen gedacht.
Die trekken ze hier in een dag uit elkaar. Een oude hengel, stukje draad en een propje zilverpapier is effectiever, en veel goedkoper.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:18 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met kattenspeeltjes. Word ook totaal niet over nagedacht volgens mij. Muisjes met kraaltjes als oogjes enz...
Of schelpjes, die van mij viste ze speciaal uit een windlicht om mee te spelenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
Oh en gratis tip als goedkoop speelgoed: een walnoot!![]()
Daar gaan ze enorm mee voetballen!
Altijd leuk als ze die 's nachts weer eens ergens vinden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
Oh en gratis tip als goedkoop speelgoed: een walnoot!![]()
Daar gaan ze enorm mee voetballen!
Wij hebben de onze ook bij Dierenvilla gekocht; prima spulquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:13 schreef Judeljuud het volgende:
Mijn katten hebben deze: http://www.dierenvilla.nl(...)/maine-coon-357.html Voor dat we deze aanschaften hadden we een andere die we steeds moesten verzwaren met flessen water. Deze staat, doordat hij een stevige driehoekige onderplaat heeft, heel stevig op de grond. Bestand tegen grote katers met de dolle-vijf-minuten.
Ja, vooral als ze dat ding dan tegen je verwarming meppen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Altijd leuk als ze die 's nachts weer eens ergens vinden.
Dat! Hebben wij ook. Maar dan met tuinhout als palen. Dan kun je het zo hoog maken als je wilt, echt ideaal. Hier is 'ie tot het plafond, met een basis van 1x1 meter en een even groot plateau ongeveer halverwege. Op dat plateau kan ik (70 kilo) gaan staan, zonder dat het hele gevaarte omvaltquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef nokwanda het volgende:
Zelf maken van een mooie boomstam, plankjes en stukken oude vloerbedekking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |