we worden wel steeds luier hequote:Op zondag 3 januari 2010 15:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was geen solo actie.
Die plaatjes waren leuk, maar de grap was er denk ik wel zo'n beetje af. Nu hoef je niet meer dat end te scrollen voor je bij de posts bent.
Die 2 plaatjes maakten dan niet veel uit hoor. Had dan ook die smileys eruit gehaald. Geen hond die die dingen daadwerkelijk gebruiktquote:Op zondag 3 januari 2010 15:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was geen solo actie.
Die plaatjes waren leuk, maar de grap was er denk ik wel zo'n beetje af. Nu hoef je niet meer dat end te scrollen voor je bij de posts bent.
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
2 volbloed britten, moeder en zoon, en voor britjes aan de lichte kant
Derde is een wegwerpkatje die ik als ieniemieniebaby thuis heb gekregen
Lekker geslapen?quote:
ow, da's wel matigquote:Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef Cat22 het volgende:
Q? Huil effe met me mee.![]()
Ik zit hier aan de B&J Phish Food.
Zuinig bewaard omdat ik hem maar zelden in de winkel vind en nu istie over de datum en smaakt hij maar half zo lekker.
quote:
aggos!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Dacht al dat die twee blauwe Britten waren en aan de lichte kant....ik heb hier geen enkele Noor die maar in de buurt komt van het gewenste gewicht(iets met achterstand opgelopen als kitten door ziekte)
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef Cat22 het volgende:
Zuinig bewaard omdat ik hem maar zelden in de winkel vind en nu istie over de datum en smaakt hij maar half zo lekker.
Heer-lijkquote:
Jij kijkt zeker alleen maar naar jouwquote:Op zondag 3 januari 2010 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb niet eens gemerkt dat die plaatjes uit de OP zijn
lees jij hem dan niet iedere keer?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk nooit naar de OP.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dan plaats ik ook nog even mijn andere 2 katermannen, anders is het zo oneerlijk.
[ afbeelding ]
Onze mooie rooie Duvel.
[ afbeelding ]
Kleine Donder.
Sinds mijn poezels helemaal over zijn op Carnibest zijn ze een stuk tevredener. Ze krijgen nu qua gewicht ook meer, dus daar zal het wel aan liggen. Maar wel fijn dat het nu heerlijk rustig is in huis.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:10 schreef JJH het volgende:
Stomme kat, ze had honger (ik was laat) en ik heb dus net eten gegeven, ze wil alleen méér. (De bak is nog verre van leeg) dus als het ook maar lijkt of ik in de benen kom zit zal al zielig piepend voor de keuekendeur.
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef Cat22 het volgende:
quote:
Ik las 't nou eenmaal zoquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aggos!
Geen idee waar dat lichte vandaan komt... ze vreten en slapen alleen maar, en ze zijn kerngezondZe zullen wel een snelle stofwisseling hebben... Ow en ze krijgen alleen maar droge brokkels van me
Goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Hoe ist?
[..]
Ik las 't nou eenmaal zo
[ afbeelding ]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |