quote:
Ze zijn nog fit, fief en actief.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Je ziet ze hun leeftijd niet af....Emily is hier de oudste...die wordt op 12 april 15 jaar
...eens even zien of ze wil poseren
Tja, je had mazzel dat ik de lapo had denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De topictitel valt me weer 100% mee trouwens...
Ja, jij houdt het alllltijd netjes.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, je had mazzel dat ik de lapo had denk ik
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:51 schreef Cat22 het volgende:
Dan gooi ik mijn team hier ook nog even erin.
[ afbeelding ]
vlnr: Yoko, Satsu, Naartjie.
Dit komt ook niet vaak voor. Ze verdragen elkaar goed maar hebben meestal ieder hun eigen plekje nodig. Yoko en Satsu (moeder en zoon) kunnen het nog het beste met elkaar vinden.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lief zo met zijn 3en bij elkaar.
Dat gaat hier niet lukken.
quote:
Mooi stel samen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dan post ik mijn triple entente met duivelsklauwen ook maar even
[ afbeelding ]
Ja, ze haten elkaar![]()
over economische total-loss gesproken...quote:Op zondag 3 januari 2010 14:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Nu wel weer fit ja.....nadat ik voor meer dan 1500 euro onderhoud heb gepleegd aan ze in 2009
Zit daar wat Brit in....of zijn ze gewoon een beetje dikquote:Op zondag 3 januari 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dan post ik mijn triple entente met duivelsklauwen ook maar even
[ afbeelding ]
Ja, ze haten elkaar![]()
Het was geen solo actie.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geamputeerd door loveless en de andere mensen die gisternacht in de SC waren.
mensen vonden em te lang
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi stel samen.Zitten er twee britjes bij?
2 volbloed britten, moeder en zoon, en voor britjes aan de lichte kantquote:Op zondag 3 januari 2010 15:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Zit daar wat Brit in....of zijn ze gewoon een beetje dik
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over economische total-loss gesproken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |