abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 januari 2010 @ 16:53:08 #226
262650 kitao
prikplaatje
pi_76363541
kijk ik zal mijn reactie duidelijk maken , ik nam die kat uit medelijden op in mijn huis , een jong dier en later loops als de pest. Ik zit wel in een flatwoning en zit nog steeds met schade aan behang in een kamertje.
verder was ik op een gegeven moment het opruimen van de zooi ook meer dan zat maar heb het dier altijd goed behandeld totdat mijn inwonende komende partner mij heel duidelijk maakte dat ze liever had dat de kat zou vertrekken.
gelukkig heeft de kat een ander baasje gevonden met hopelijk meer ruimte in een benedenhuis.
dus om dan maar meteen vragen te gaan stellen bij mijn dierenliefde vind ik iets overdreven.
megalomaniac
  zondag 3 januari 2010 @ 16:53:16 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76363547
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan d'r wel een nachtje binnenhouden en zou het ook zo doen, maar wil niet te overhaast reageren. Stel dat ze vanavond gewoon d'r huis vindt .

Amivedi bellen ga ik inderdaad proberen, is de dierenambulance hiervoor bellen niet overdreven? Ik wil wel hoor, daar niet van. We gaan zo in ieder geval even een briefje ophangen hier in de flat. Naar het extra eten durfde ze nu nog niet te lopen, maar dat doet ze misschien als wij weg zijn.

Maar ik heb denk ik de beslissing al genomen om d'r vannacht binnen te halen als ze er straks nog zit. Nog even gekeken, ik vermoed dat ze zelfs niet ouder dan 6 maanden is.
Nou ja, foutje bedankt als de kat daar wel ergens woont. Maar dan hebben ze hem morgen weer terug.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 3 januari 2010 @ 16:53:50 #228
202014 JJH
Knetter. O+
pi_76363568
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En voor een leuk uurloon.
Ik verdien niks leuks extra op een zondag. Het is "normaal" dat taxi's altijd rijden dus er moeten echt heel apart dingen aan de hand zijn voor een beetje toeslag. We hebben geen beste CAO.
pi_76363572
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:52 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Té erg
Ja, zal blij zijn als het weer voorjaar is.

Beste wensen trouwens voor het nieuwe jaar en natuurlijk tot volgende week. .
  Designer zondag 3 januari 2010 @ 16:54:09 #230
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_76363579
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ah fuck. Ik dacht ik ga Maassen wel op uitzendinggemist kijken, maar t staat er niet op
🐙
  zondag 3 januari 2010 @ 16:54:38 #231
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76363596
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:53 schreef kitao het volgende:
kijk ik zal mijn reactie duidelijk maken , ik nam die kat uit medelijden op in mijn huis , een jong dier en later loops als de pest. Ik zit wel in een flatwoning en zit nog steeds met schade aan behang in een kamertje.
verder was ik op een gegeven moment het opruimen van de zooi ook meer dan zat maar heb het dier altijd goed behandeld totdat mijn inwonende komende partner mij heel duidelijk maakte dat ze liever had dat de kat zou vertrekken.
gelukkig heeft de kat een ander baasje gevonden met hopelijk meer ruimte in een benedenhuis.
dus om dan maar meteen vragen te gaan stellen bij mijn dierenliefde vind ik iets overdreven.
Je kan hem gewoon een nacht in huis nemen en dag later asiel/ambulance bellen. Dat jij hem daarna toch houdt doe je helemaal zelf.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_76363650
Hara, negeer hem. Wat je ook zegt, hij weet er altijd een andere draai aan te geven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 3 januari 2010 @ 16:56:25 #233
202014 JJH
Knetter. O+
pi_76363738
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:49 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee, is niet overdreven.
Verder vind ik het erg tof van je om de kat in huis te halen.
Plaatselijk kan het -12 worden vannacht.
Ja precies, we lopen straks weer naar beneden en nemen d'r mee. Gaat ze niet leuk vinden, want ze blies toen Lits dichterbij kwam, maar daar heeft ze dan maar even niets over te zeggen . Watjes zijn we .

By the by, alle respect voor de vrijwilligers van de dierenambulance hoor, maar de twee exemplaren die ik net aan de lijn had waren niet de helderste lichten aan de horizon . Het meest intelligente antwoord wat eruit kwam was 'sja, meestal hebben katten wel huizen, en ze komen ook wel 's buiten in de kou'. Toen ik zei dat het dúidelijk geen buitenkat was snapte ze de vraag niet helemaal, en dacht dat ik wilde dat ze opgehaald werd. Ik heb het maar beleefd afgerond, ik zoek het zelf wel uit met Amivedi .
pi_76363772
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:56 schreef JJH het volgende:
Kiek dan!

.

Ze hebben groot gelijk ook.
Bij de eerste grote sneeuwval heb ik hier in een skibroek rondgelopen. Werd ook vreemd naar gekeken trouwens maar ik had het mooi niet koud.
pi_76363825
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja precies, we lopen straks weer naar beneden en nemen d'r mee. Gaat ze niet leuk vinden, want ze blies toen Lits dichterbij kwam, maar daar heeft ze dan maar even niets over te zeggen . Watjes zijn we .

By the by, alle respect voor de vrijwilligers van de dierenambulance hoor, maar de twee exemplaren die ik net aan de lijn had waren niet de helderste lichten aan de horizon . Het meest intelligente antwoord wat eruit kwam was 'sja, meestal hebben katten wel huizen, en ze komen ook wel 's buiten in de kou'. Toen ik zei dat het dúidelijk geen buitenkat was snapte ze de vraag niet helemaal, en dacht dat ik wilde dat ze opgehaald werd. Ik heb het maar beleefd afgerond, ik zoek het zelf wel uit met Amivedi .
Ik zou wel een deken en een kooitje meenemen want het is de vraag of poes jullie pogingen gaat waarderen als ik het zo lees.

Stuur Poeke anders eens een PB. Die werkt ook bij de dierenambulance en is wel een helder licht.

En jullie zijn lieve watjes. Zo zouden er meer moeten zijn op de wereld.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 3 januari 2010 @ 17:02:06 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76363861
Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 3 januari 2010 @ 17:03:02 #238
202014 JJH
Knetter. O+
pi_76363904
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:02 schreef Ynske het volgende:

Jij ook!
pi_76363908
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Kan inderdaad nog best lastig worden om hem te vangen. Trek wel handschoenen aan he?
En ze zal wel wegkruipen bij jullie binnen, maar ze zit dan wel lekker in de warmte.

Heb je al gekeken op de site van Amivedi? Kan best zijn dat ze misschien al als vermist is opgegeven.
Zou ik in ieder geval wel doen als ik mijn dier kwijt ben.

Sterkte ermee en nogmaals erg lief van jullie om te doen.
pi_76363932
quote:

Hee jij!

Ook voor jou de beste wensen en dat je maar een tof en vooral gezond 2010 mag hebben!

Hoe is het? We hadden je al gemist.
pi_76363935
quote:

Jij ook een goed en gezond 2010.
  zondag 3 januari 2010 @ 17:04:09 #242
262650 kitao
prikplaatje
pi_76363943
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:54 schreef Harajuku. het volgende:

Je kan hem gewoon een nacht in huis nemen en dag later asiel/ambulance bellen. Dat jij hem daarna toch houdt doe je helemaal zelf.
De volgende nacht heb ik hem buitengezet toen bleek dat ie niet van de buren was , maar na twee uur , toen ik weer ging kijken ,zat ie nog steeds op de ijsstoep.
dus vandaar en ik dacht toen dat de dierenambulance alleen voor aangereden katjes was en het asiel een plaats waar ze verloren katten een spuitje geven en van amevedi had ik al helemaal nooit gehoord.
( weet trouwens nog niet wat dat is)
megalomaniac
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 3 januari 2010 @ 17:05:45 #243
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76363993
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hee jij!
hee hoi
quote:
Ook voor jou de beste wensen en dat je maar een tof en vooral gezond 2010 mag hebben!
dank je
quote:
Hoe is het? We hadden je al gemist.
k vind mn energie weer een beetje met die nieuwe lamp. verder nu nog in t zuiden, kom woensdag als alles goed is weer de andere kant op. ben blij dat de "feest"dagen weer voorbij zijn.
t is weer wit hierbuiten
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 3 januari 2010 @ 17:05:55 #244
262650 kitao
prikplaatje
pi_76364000
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:56 schreef Cat22 het volgende:
Hara, negeer hem. Wat je ook zegt, hij weet er altijd een andere draai aan te geven.
slechte bui cat ?
megalomaniac
pi_76364031
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:05 schreef Ynske het volgende:

[..]

hee hoi
[..]

dank je
[..]

k vind mn energie weer een beetje met die nieuwe lamp. verder nu nog in t zuiden, kom woensdag als alles goed is weer de andere kant op. ben blij dat de "feest"dagen weer voorbij zijn.
t is weer wit hierbuiten
Fijn dat de lamp voor je werkt.

Houd je niet zo van de kerstdagen? Je bent niet de enige hoor.
  Designer zondag 3 januari 2010 @ 17:07:14 #246
266257 crew  DeZwabber
pi_76364049
ik heb slaap, gisternacht veels te vaak wakker geworden
🐙
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 3 januari 2010 @ 17:07:48 #247
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76364072
k
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Fijn dat de lamp voor je werkt.

Houd je niet zo van de kerstdagen? Je bent niet de enige hoor.
k vind t de meest moeilijke dagen van t jaar. vooral ook omdat ik dan altijd met mn gevoel in de knoop zit.
zo ook met oudjaar, k ga liever naar bed, dan dat ik aan de telefoon moet omdat ik nooit weet wat te zeggen
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 3 januari 2010 @ 17:08:01 #248
202014 JJH
Knetter. O+
pi_76364083
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb slaap, gisternacht veels te vaak wakker geworden
Dan doe je toch net als Ing straks ff een tukkie
  Designer zondag 3 januari 2010 @ 17:09:30 #249
266257 crew  DeZwabber
pi_76364134
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:08 schreef JJH het volgende:

[..]

Dan doe je toch net als Ing straks ff een tukkie
maar dan slaap ik weer zo bagger
🐙
  zondag 3 januari 2010 @ 17:09:35 #250
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76364142
Zoooooo we hebben gewandeld, Chico niet alleen zonder schoenen, ook zonder kleren,want ik had t een beetje gehad met zn diva gedrag.
Boodschap is duidelijk aangekomen, meneer heeft gelopen zonder gemiep, zich binnen lekker warm gerend en me daarna heeeeeeeel onderdanig begroet.
We zijn weer de beste vriendjes van de hele wereld en hij weet weer wie de baas is
Nu is mn Lush bad bijna vol en ga ik nog ff een masker op mn gezicht mikken.
Hai Yns, happy new year
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')