Nou ja, foutje bedankt als de kat daar wel ergens woont. Maar dan hebben ze hem morgen weer terug.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan d'r wel een nachtje binnenhouden en zou het ook zo doen, maar wil niet te overhaast reageren. Stel dat ze vanavond gewoon d'r huis vindt.
Amivedi bellen ga ik inderdaad proberen, is de dierenambulance hiervoor bellen niet overdreven? Ik wil wel hoor, daar niet van. We gaan zo in ieder geval even een briefje ophangen hier in de flat. Naar het extra eten durfde ze nu nog niet te lopen, maar dat doet ze misschien als wij weg zijn.
Maar ik heb denk ik de beslissing al genomen om d'r vannacht binnen te halen als ze er straks nog zit. Nog even gekeken, ik vermoed dat ze zelfs niet ouder dan 6 maanden is.
Ik verdien niks leuks extra op een zondag. Het is "normaal" dat taxi's altijd rijden dus er moeten echt heel apart dingen aan de hand zijn voor een beetje toeslag. We hebben geen beste CAO.quote:
Ja, zal blij zijn als het weer voorjaar is.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ah fuck. Ik dacht ik ga Maassen wel op uitzendinggemist kijken, maar t staat er niet op
Je kan hem gewoon een nacht in huis nemen en dag later asiel/ambulance bellen. Dat jij hem daarna toch houdt doe je helemaal zelf.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:53 schreef kitao het volgende:
kijk ik zal mijn reactie duidelijk maken , ik nam die kat uit medelijden op in mijn huis , een jong dier en later loops als de pest. Ik zit wel in een flatwoning en zit nog steeds met schade aan behang in een kamertje.
verder was ik op een gegeven moment het opruimen van de zooi ook meer dan zat maar heb het dier altijd goed behandeld totdat mijn inwonende komende partner mij heel duidelijk maakte dat ze liever had dat de kat zou vertrekken.
gelukkig heeft de kat een ander baasje gevonden met hopelijk meer ruimte in een benedenhuis.
dus om dan maar meteen vragen te gaan stellen bij mijn dierenliefde vind ik iets overdreven.
Ja precies, we lopen straks weer naar beneden en nemen d'r mee. Gaat ze niet leuk vinden, want ze blies toen Lits dichterbij kwam, maar daar heeft ze dan maar even niets over te zeggenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, is niet overdreven.
Verder vind ik het erg tof van je om de kat in huis te halen.
Plaatselijk kan het -12 worden vannacht.
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja precies, we lopen straks weer naar beneden en nemen d'r mee. Gaat ze niet leuk vinden, want ze blies toen Lits dichterbij kwam, maar daar heeft ze dan maar even niets over te zeggen. Watjes zijn we
.
By the by, alle respect voor de vrijwilligers van de dierenambulance hoor, maar de twee exemplaren die ik net aan de lijn had waren niet de helderste lichten aan de horizon. Het meest intelligente antwoord wat eruit kwam was 'sja, meestal hebben katten wel huizen, en ze komen ook wel 's buiten in de kou'. Toen ik zei dat het dúidelijk geen buitenkat was snapte ze de vraag niet helemaal, en dacht dat ik wilde dat ze opgehaald werd. Ik heb het maar beleefd afgerond, ik zoek het zelf wel uit met Amivedi
.
Kan inderdaad nog best lastig worden om hem te vangen. Trek wel handschoenen aan he?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja precies, we lopen straks weer naar beneden en nemen d'r mee. Gaat ze niet leuk vinden, want ze blies toen Lits dichterbij kwam, maar daar heeft ze dan maar even niets over te zeggen. Watjes zijn we
.
By the by, alle respect voor de vrijwilligers van de dierenambulance hoor, maar de twee exemplaren die ik net aan de lijn had waren niet de helderste lichten aan de horizon. Het meest intelligente antwoord wat eruit kwam was 'sja, meestal hebben katten wel huizen, en ze komen ook wel 's buiten in de kou'. Toen ik zei dat het dúidelijk geen buitenkat was snapte ze de vraag niet helemaal, en dacht dat ik wilde dat ze opgehaald werd. Ik heb het maar beleefd afgerond, ik zoek het zelf wel uit met Amivedi
.
Hee jij!quote:
De volgende nacht heb ik hem buitengezet toen bleek dat ie niet van de buren was , maar na twee uur , toen ik weer ging kijken ,zat ie nog steeds op de ijsstoep.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan hem gewoon een nacht in huis nemen en dag later asiel/ambulance bellen. Dat jij hem daarna toch houdt doe je helemaal zelf.
hee hoiquote:
dank jequote:Ook voor jou de beste wensen en dat je maar een tof en vooral gezond 2010 mag hebben!![]()
k vind mn energie weer een beetje met die nieuwe lamp. verder nu nog in t zuiden, kom woensdag als alles goed is weer de andere kant op. ben blij dat de "feest"dagen weer voorbij zijn.quote:Hoe is het? We hadden je al gemist.
slechte bui cat ?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:56 schreef Cat22 het volgende:
Hara, negeer hem. Wat je ook zegt, hij weet er altijd een andere draai aan te geven.
Fijn dat de lamp voor je werkt.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
hee hoi
[..]
dank je
[..]
k vind mn energie weer een beetje met die nieuwe lamp. verder nu nog in t zuiden, kom woensdag als alles goed is weer de andere kant op. ben blij dat de "feest"dagen weer voorbij zijn.
t is weer wit hierbuiten
k vind t de meest moeilijke dagen van t jaar. vooral ook omdat ik dan altijd met mn gevoel in de knoop zit.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat de lamp voor je werkt.![]()
Houd je niet zo van de kerstdagen? Je bent niet de enige hoor.
Dan doe je toch net als Ing straks ff een tukkiequote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb slaap, gisternacht veels te vaak wakker geworden
maar dan slaap ik weer zo baggerquote:Op zondag 3 januari 2010 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan doe je toch net als Ing straks ff een tukkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |