quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:42 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Love you hoor!! Jij bent ook heul niet fatso stiekum.
En Pinq...tja
ze is iig al een tijdje geleden bevallenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:46 schreef Viking84 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Troel? Kan die dienstmededeling er al uit?.
Dat deed ik on purpose natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:51 schreef Ewelina het volgende:
Wat een lelijke foto van Brad in de OP![]()
Ik vond die Achilles foto hilarischquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ieuw nee, niet die Achilles
Dat guitige koppie van daarboven daarentegen.....
Ja, die ja!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:51 schreef Ewelina het volgende:
Wat een lelijke foto van Brad in de OPDeze is beter:
[ afbeelding ]
Oh ja gelukkig nieuwjaar enzo allemaalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heee Chico!Happy new year!
.
Hoe was je vakantie? Geen botbreuken?.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja gelukkig nieuwjaar enzo allemaal.
Nee ik besta nog uit 1 stuk. Maar wie weet kom ik er net als vorig jaar 2 maanden later pas achter dat ik stuk ben
. Ik ben wel afgevallen vermoed ik, mn eetlust was weg en ik stond wel de hele dag op de piste. En mijn kerstdiner was een wit bolletje met kaas
.
Jij hebt een kamer ergens zo te zien? Of nog in Groningen? Pfff nou moet ik echt gaan bijlezen.
Ik vond Orlando Bloom nog erger in die film... Mooie man hoor, maar ik kreeg bij die film het idee van een papjochiequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:52 schreef Goodbye het volgende:
Hij was dan ook totaal niet sexy in die film![]()
Ja, nu nog zelf zo leren föhnen. Dat kappersbezoekje was wel de reden om een föhn te kopen (die ik natuurlijk nooit gebruikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, die ja!![]()
En ik realiseer me net dat mijn opmerking over jouw haar in het vorige topic verkeerd uitgelegd kan wordenIk vind zowel lang als kort leuk bij jou,maar net van de kapper zit het dus echt fantastisch.
Brad in Snatchquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik had ook Brad met snorretje uit IG kunnen posten, dus niet zeuren.
Ik bedoelde eigenlijk Burn after Readingquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond Orlando Bloom nog erger in die film... Mooie man hoor, maar ik kreeg bij die film het idee van een papjochie
[ afbeelding ]
Stiekem val ik wel een beetje op mannen die eruitzien als jochies.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:55 schreef Viking84 het volgende:
Orlando Bloom vind ik er altijd uitzien als een jochie, net als Leo DiCaprio.
Mijn vriend ziet er ook jonger uit dan 'ie is, maar dan nog lijkt 'ie ouder dan ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Stiekem val ik wel een beetje op mannen die eruitzien als jochies.Mijn vriend ziet er ook veel jonger uit dan hij is.
Ik weet eigenlijk niet eens of mijn vriend ouder oogt dan ik... denk het eigenlijk niet! Sowieso heb ik het idee dat je met een bril ouder geschat wordt...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn vriend ziet er ook jonger uit dan 'ie is, maar dan nog lijkt 'ie ouder dan ik..
Ik mot echt geen jochies..
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik woon nog steeds in Groningen hoor!
Maar je hebt het leuk gehad dus?
Johnnyquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Orlando Bloom doet me helemaal niks
Johnny Depp als Jack Sparrow welof eigenlijk gewoon Johnny Depp
![]()
In mijn vorige huis hing een poster van hem op de wc, daar zat ik altijd best prima
Nog meer noordelingenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Utrecht
Waar woont iedereen dan? Ik zit in Groningendus per definitie ver weg
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
JohnnyDat vind ik écht een hele mooie man. Ik heb na een half uur de film What's eating Gilbert Grape maar uitgezet omdat ik echt teveel aan het (kw/g)(ij/ei)len was
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nog meer noordelingen
Leek hierzo
Nee, je moet hem ook al bewegend en sprekend zien in Gossip Girl, anders begrijp je het nietquote:
God, is het weer zo ver? Eerst McArmy die ik echt, echt, echt bewegend moet zien en nu weer deze dude....quote:Op zondag 3 januari 2010 00:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, je moet hem ook al bewegend en sprekend zien in Gossip Girl, anders begrijp je het niet
McArmy is anders, die is gewoon niet sexyquote:Op zondag 3 januari 2010 00:08 schreef conleche het volgende:
[..]
God, is het weer zo ver? Eerst McArmy die ik echt, echt, echt bewegend moet zien en nu weer deze dude....
Dat doet me denken: ik moet seizoen 5 nog aanschaffen.....weer niet gehad met kerst
Ja, wil ik ook! Ik heb die hele McArmy dus nog nooit gezien!! Welk seizoen zijn ze nu bezig eigenlijk?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
McArmy is anders, die is gewoon niet sexy(sorry Greys!!!
)
Seizoen vijf wel gaan kijken hoor!
Zesde, maar die heeft een stopquote:Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook! Ik heb die hele McArmy dus nog nooit gezien!! Welk seizoen zijn ze nu bezig eigenlijk?
Broccoli is goed voor u!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet m'n afvalknop weer vinden wat ik eet zonder na te denken een zak chips leeg en denk dan "oh, ja, oeps, ik ging gezond doen...""I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
KUTT! GG en 90210 gemist.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, je moet hem ook al bewegend en sprekend zien in Gossip Girl, anders begrijp je het niet
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:23 schreef Merel het volgende:
Wat gaan jullie snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet m'n afvalknop weer vinden wat ik eet zonder na te denken een zak chips leeg en denk dan "oh, ja, oeps, ik ging gezond doen..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O die wil ik ook wel!! Maar dan noem ik hem wel anders......dat wordt dan mijn McAllessie!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:38 schreef Merel het volgende:
Al die nieuwkomers in het topic hebben geen flauw idee waarover dit gaat
Ik wil gewoon een McRight
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:43 schreef kwakz0r het volgende:
zal ik dan zo voor t slapengaan bekennen dat ik nog steeds McDaarwasjedriejaargeledenalverliefdopenhetwordtnooitwat wil?
trusten!
nope, McEx hoefikniemeer. Sterker nog, ik denk dat als McLangeomschrijving langs was gekomen terwijl ik nog met McEx was, ik die misshcien wel heel hard aan de kant had geschoven...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door kwakz0r op 03-01-2010 01:14:59 ]Kwak
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef Merel het volgende:
Ooooh Kwak! Laten we een clubje beginnen
En nu ga ik een kaasuienstokbrood in de oven gooien want het nieuwe jaar begint maandag pas, toch?
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nope, McEx hoefikniemeer. Sterker nog, ik denk dat als McLangeomschrijving langs was gekomen terwijl ik nog met McEx was, ik die misshcien wel heel hard aan de kant had geschoven...Zo'n gevoel dat lijkt over te gaan, maar telkens weer de kop op duikt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./zeikverhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef conleche het volgende:
[..]als ik me beter voelde over mn lichaam en mezelf zou ik het misshcien wel zover kunnen schoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, daar wordt vanaf februari aan gewerkt
edit: toch n beetje persoonlijk
[ Bericht 37% gewijzigd door kwakz0r op 03-01-2010 01:14:07 ]Kwak
Voor de meeting dacht ik dat Tink een 'moeke' was. Na de meeting echt niet meer.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:03 schreef Laureline het volgende:
O en Tink, ik ben nu echt zo benieuwd naar jouw uiterlijk! Valt dat nog op één of andere manier te eeeuh...bevredigen?
Tink is zéker geen moeke!quote:Op zondag 3 januari 2010 02:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de meeting dacht ik dat Tink een 'moeke' was. Na de meeting echt niet meer.
Ja, hoeveel ouder is jouw vriend dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 09:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Goeiemorgen..
Ik heb een McOld
De ijsbaan is over 2 uur open
15 jaar..quote:Op zondag 3 januari 2010 09:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hoeveel ouder is jouw vriend dan?
Ik herinner me nog dat ik met Tink had afgesproken op de meet en dat er toen een druk sms'ende om zich heen kijkende moeke binnen kwam in het café en ik dacht dat dat Tink wasquote:Op zondag 3 januari 2010 09:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tink is zéker geen moeke!![]()
En jullie allemaal met jullie Mc´s.. misschien gaat het allemaal beter als ze geen McBijnaam krijgen?Laat jullie er in ieder geval alsjeblieft niet gek door maken Merel en Kwak!!
Dat maakt hem ergens in de veertig en jou ergens in de dertig toch? Naja, lijkt mij geen probleem, behalve dat hij vijftien jaar meer aan problemen meezeultquote:
Ik post nog geen lijstje omdat ik het toch nog niet weet. En jij ook nietquote:Op zondag 3 januari 2010 10:00 schreef Viking84 het volgende:
En goedemorgen.
Zal ik maar de eerste zijn die een lijstje post?
O: yoghurt met frambozen en bramen natürlich, warme choc
T: weet nog niet, niks denk ik, ivm laat ontbijt
L: twee boterhammen met weet-ik-nog-niet
T: appeltje
D: boerenkool
T: rosébiertje ofzo?
Ik weet het heul welquote:Op zondag 3 januari 2010 10:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik post nog geen lijstje omdat ik het toch nog niet weet. En jij ook niet
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:00 schreef Viking84 het volgende:
En goedemorgen.
Zal ik maar de eerste zijn die een lijstje post?
O: yoghurt met frambozen en bramen natürlich, warme choc
T: weet nog niet, niks denk ik, ivm laat ontbijt
L: twee boterhammen met weet-ik-nog-niet
T: appeltje
D: boerenkool
T: rosébiertje ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ontzettend fijn!!
Wat minder fijn is: de auto verliest koelvloeistof, 'ergens' waardoor we niet naar de verjaardag van m'n pa kunnen met de auto. Trein is 6 uur en ik moet ook nog studeren...zo maar eens afbellen
![]()
Deze week maar eens bedenken wat het probleem dan kan zijn en actie ondernemen..Ja doei.
Van 't zelfde!quote:
Te ver is Gorinchem-Katwijk. 1 uur en 10 min.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe ver is te ver weg?
Toen mijn vriend en ik net bij elkaar kwamen had hij net gesolliciteerd in Heerlen (!!) en ik ben zo blij dat hij uiteindelijk toch hier een leuke baan kon krijgen, want Groningen-Heerlen, da's echt ver
ach, man! Uppsala-Bremen, dat is pas ver! Maar goed, tot donderdag zijn we nog saampjes!quote:Op zondag 3 januari 2010 11:19 schreef Syrena het volgende:
Groningen-Heerlen!Dat is idd VER.
Mootje, mijn paps is vandaag ook jarig. En ik ga ook niet naar 'm toemaar ik heb 'm wel gisteren nog gezien.
Jij ook!quote:
Wow Groningen-Heerlen dat zou inderdaad wel erg ver zijn....quote:Op zondag 3 januari 2010 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe ver is te ver weg?
Toen mijn vriend en ik net bij elkaar kwamen had hij net gesolliciteerd in Heerlen (!!) en ik ben zo blij dat hij uiteindelijk toch hier een leuke baan kon krijgen, want Groningen-Heerlen, da's echt ver
Hoe ver?quote:Op zondag 3 januari 2010 11:03 schreef betty_sue het volgende:
Maar om als nieuwkomer in te breken in de McMenerendiewelofniettekrijgenzijn...Ik wacht op een smsje van McIkvindjeleukmaarjewoontteverweg...Grr. Als je iemand leuk vindt moet je ervoor gaan is mijn mening.
* betty_sue probeert hem maar uit dr hoofd te zetten...
Ga jij nou maar eens precies benoemen wat er allemaal 'op en aan' die spaghetti zit, smokkelaarster!quote:Op zondag 3 januari 2010 11:36 schreef Goodbye het volgende:
Zal ik er dan voorVik
ook even een lijstje inpleuren?
![]()
D: spaghetti met alles er op en er aan![]()
Volkoren spaghetti, een sausje van bertolli, wokgroenten, rundergehakt en parmezaanse kaas. Zoquote:Op zondag 3 januari 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens precies benoemen wat er allemaal 'op en aan' die spaghetti zit, smokkelaarster!.
She's back!! The bitch is back!!!quote:
wij zitten al 2 uur lang tegen over elkaar te werken, en elkaar op te hitsen. Tis zometeen tijd voor een pauze, denk ik!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Lange afstandsrelaties kunnen héél goed gaan.. Vooral tegen de tijd dat je samen gaat wonen en je vriendje op een heel luie zondag brood staat te roosteren en eitjes staat te bakken om samen in bed op te eten als je op de laptop naar een filmpje kijkt.
.
Heerlijk dit..
Koningsplein, Amstelstation, Museumplein, Weesperplein, genoeg Albert Heynen die open zijn!quote:Op zondag 3 januari 2010 11:58 schreef conleche het volgende:
[..]
She's back!! The bitch is back!!!![]()
Oké. Ik moet toch wat minder verstrooid worden, ik stond net al buiten mijn voordeur om naar de Albert Heijn te gaan, toen de rare stilte mij zei dat het zondag was en geen maandag.![]()
Ja weet ik wel, maar ik kan best nog zonder boodschappen, gaat erom dat ik wat beter moet nadenken soms!!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Koningsplein, Amstelstation, Museumplein, Weesperplein, genoeg Albert Heynen die open zijn!
Wat zing je?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
vanavond om acht uur weer repeteren (morgen zingen op nieuwjaarsconcert van de gemeente leiden)
Kitsch, maar wel coolquote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef P.F het volgende:
Zo iets, maar dan mooi!
[ afbeelding ]
Ik ga even kijken op de Gamma & Praxis site!
Waar is de chips en taart van gister?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Vivi! Gelukkig nieuw jaar!
Lijstje gisteren:
O/L: 3 broodjes + gekookt eitje
T: kwark
S: hardlopen
D: 3 kipfajita's
T: 9 borrelnootjes (!), 1 kroepoekchipje, 4 mini-frituurhapjes
Vandaag:
O/L: 3 broodjes ozzewoz
T: kwark
D: géén idee. We hebben niets in huis, omdat we naar mn pa zouden gaan.. maar nu we niet kunnen moeten we nog wat bedenken...
Datte!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar is de chips en taart van gister?En geen tussendoortjes meer? Eet eens wat meer!
Geldt ook voor jou trouwens!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:41 schreef Rituals het volgende:
Goedemiddag!![]()
Ik heb het qua eten vrij netjes gehouden op de verjaardag gisteren. Ze hadden allemaal roomsoesjes, mini-tompoucen, véél chips en apfelstrudel. Ik heb een klein stukje apfelstrudel genomen en daar heb ik het bij gelaten.
Lijstje van vandaag:
L: Appel met magere yoghurt
D: Iets met spinazie
T's: Bakje yoghurt, grapefruit, komkommer, augurken
3 wraps! da's veul!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar is de chips en taart van gister?En geen tussendoortjes meer? Eet eens wat meer!
ik zing in een aantal koren. dit is met het studentenkoor en orkest. ik heb wel solo zangles en zing wel eens een sololijntje in ons kamerkoor of grootkoor als dat zo uitkomt, maar niks groots ofzo...quote:
Dat is wel een grote maaltijd ja, maar de rest is vrij karig! Zat er ook nog beleg op die drie broodjes, of alleen een eitje?quote:
True, maar dat geeft misschien wel een iets beter beeldquote:Op zondag 3 januari 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
ja, gewoon hagelslag/kaas (volvet) enzomaar om dát nu allemaal op te schrijven
3 broodjes gaan doormidden en op elke helft gaat wat beleg
Studentenkoor CM? Ik zong in het studentenkoor van Groningen en zing nu in een soort uitvloeisel daarvan, een vocaal ensemblequote:Op zondag 3 januari 2010 13:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zing in een aantal koren. dit is met het studentenkoor en orkest. ik heb wel solo zangles en zing wel eens een sololijntje in ons kamerkoor of grootkoor als dat zo uitkomt, maar niks groots ofzo...
Dat!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind Brad Pitt eigenlijk ook niet zo knap..
George Clooney daarentegen..
Heb je dan gewoon geen trek in meer, of komt dat voort uit afvaloverwegingen?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet te snel te weinig!
waar ik vroeger in m'n eentje een knorr pak burrito's op kon eten als avondeten alleen almoet ik nu m'n best doen om boven de 1200 uit te komen als ik bezig ben met afvallen
Spinning is erg intensief toch?? Misschien kun je dan vantevoren beter iets meer eten, een banaan erbij ofzo?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spinning. Maar dan de variant van Les Mills.
Ik hoop dat niemand hier met honger naar bed gaat omdat ze niet meer wil etenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:03 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Heb je dan gewoon geen trek in meer, of komt dat voort uit afvaloverwegingen?
quote:
Hoop ik ook niet, vandaar mijn vraag..quote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand hier met honger naar bed gaat omdat ze niet meer wil eten.
Wat nou "quote:Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Mijn ouders komen straks met een pan eten, dus dat wordt geen boerenkool maar ws spaghetti 'met alles erop en eraan' ()
Lekker!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Het is inderdaad chocolade gewordenHoop dat ze wat minder droog zijn dan de vorige keer. Nog 8 minuten en dan mogen ze de oven uit
Het huis ruikt naar chocoladequote:
Ik dacht zelf dat het te maken had met hoe 'hoog' ze werden oids? Als in, cupcakes bleven laag, en op muffins krijg je als het goed is zo'n bolle toeter? (For lack of a better term). Maar waar ik dat dan vandaan hebquote:A muffin is a type of bread that is baked in small portions. Many forms are somewhat like small cakes or cupcakes in shape, although they usually are not as sweet as cupcakes and generally lack frosting.
niet zoveel toch geloof ik?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is nu precies het verschil tussen cupcakes en muffins?. Want met chocolade zou ik het waarschijnlijk cupcakes noemen.
het is soms wat raar hier.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand hier met honger naar bed gaat omdat ze niet meer wil eten.
Yup! En ik ga er ook wel wat mee doenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Had je mn eerdere post gelezen, Mootje?![]()
*voegt cup-a-soup toe aan lijstje* Oh en S: 30 minuten naar de stad lopen
Ik ga ook naar de Fit for Free! Tenminste, zodra ik genoeg geld heb om het lidmaatschap een half jaar vooruit te betalen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja sportik heb vanmiddag eens de site van fitforfree bekeken, die zit hier redelijk dichtbij. Daar kun je echt best wel goedkoop sporten!!
Nou nog 'even' een sportmaatje zoeken (lief wil niet...), dat werkte tot een jaar geleden erg goed
Ik gok op een fluthanddoekje en een sporttas, misschien nog een bidon ofzo.... ik hoef het niet in elk geval, doe mij dat gratis inschrijven maarquote:Op zondag 3 januari 2010 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de Fit for Free! Tenminste, zodra ik genoeg geld heb om het lidmaatschap een half jaar vooruit te betalen.. Maar het is echt heel dichtbij voor mij.
Edit: Ik zie dat je nu geen inschrijfgeld hoeft te betalen als je voor 20 januari inschrijft. Of je krijgt een sportpakker t.w.v. 49,95 maar ik kan nergens vinden wat dat inhoudt..
Ik heb het al gevonden, zoiets inderdaad. En een stappenteller en een vetmeter.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik gok op een fluthanddoekje en een sporttas, misschien nog een bidon ofzo.... ik hoef het niet in elk geval, doe mij dat gratis inschrijven maar
Yayquote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden, zoiets inderdaad. En een stappenteller en een vetmeter.
Ik vind de naam van die sportschool altijd zo... misleidend...quote:Op zondag 3 januari 2010 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de Fit for Free! Tenminste, zodra ik genoeg geld heb om het lidmaatschap een half jaar vooruit te betalen.. Maar het is echt heel dichtbij voor mij.
Edit: Ik zie dat je nu geen inschrijfgeld hoeft te betalen als je voor 20 januari inschrijft. Of je krijgt een sportpakker t.w.v. 49,95 maar ik kan nergens vinden wat dat inhoudt..
Oh, het Free is free als in de Free Record Shop?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de Fit for Free! Tenminste, zodra ik genoeg geld heb om het lidmaatschap een half jaar vooruit te betalen..
In je winkelkarretjequote:Op zondag 3 januari 2010 17:21 schreef Merel het volgende:
Ik zit ook bij Fit for Free. Kom er nooit. Maar die ¤ 20 per maand die van m'n rekening geschreven wordt doet nog niet genoeg pijn om de moeite te gaan doen om echt het abonnement stop te zetten
Weet iemand waar mijn normaal-eten-knop zit?
Ja. Die zit onder de M. van maandag. Morgen bij het wakker worden ligt hij op je nachtkastje.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:21 schreef Merel het volgende:
Weet iemand waar mijn normaal-eten-knop zit?
*aai*quote:Op zondag 3 januari 2010 17:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Die zit onder de M. van maandag. Morgen bij het wakker worden ligt hij op je nachtkastje.
Ik ben sjacho. Zit diep begraven in de administratie.
Oh thuis eet ik ook netjes hoor! Maar als ik bij vrienden ben en iemand biedt me iets lekkers aan, komt het simpelweg niet eens in me op om het af te slaan. Dan eet ik opeens een halve zak chips en dan denk ik achteraf alleen maar "oeps"... Het zit gewoon niet in m'n systeem.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In je winkelkarretjegewoon alleen maar normaal eten inslaan
en dan de helft van de tijd lekkerbekkend hier over muffins lezen
Als het je troost: ik begrijp er ook geen bal van.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand (kwak of Vik of zo) mij eens een pm doen met wat tips over hoe en waar je films en series moet nedaolnwod?. Ik snap daar nooit wat van.
Ik denk dat Do2 er nog veel minder van snapt dan ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Als het je troost: ik begrijp er ook geen bal van.
Ik heb voor zulke zaken mijn liefste. Die moppert dan wat, over dat ik zoiets toch echt zelf zou moeten kunnen, en voert het dan zuchtend uit en daarna prijs ik 'm de hemel in.![]()
Ja, daar zing ik! Wat leuk, zat je bij Bragi? Ik ken(de) best wat mensen daar!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Studentenkoor CM? Ik zong in het studentenkoor van Groningen en zing nu in een soort uitvloeisel daarvan, een vocaal ensembleLeuk om hier op fok iemand tegen te komen die ook zingt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zingen is
Mo kan ook heel mooi zingen! alleen die zingt niet in een koor. en Mini kan ook mooi zingen en die zit bij t USKO (of zat??)
ik zing bij CM en verder ben ik een echte projectslet... ik heb meegedaan o.a. met Nederlands Studenten Kamerkoor (2007 + reprise projecten), Couleur Vocale, Leids Projectkoor, Leids Cantateconsort, I Romantici en nog meer
Kwak
Ha gek, dat maakt toch niet uitquote:
McResto??? Waar gaan julie uiteten? McJap? McMex, McThai, McMac?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:26 schreef Merel het volgende:
Mag ik even trots melden dat McSex en ik heel verstandig bij elkaar uit de buurt zijn gebleven en dat ik dinsdag een date heb met McNaamloos?En dat is hartstikke ontopic want we gaan uit eten.
.
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, daar zing ik! Wat leuk, zat je bij Bragi? Ik ken(de) best wat mensen daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zingen is
Mo kan ook heel mooi zingen! alleen die zingt niet in een koor. en Mini kan ook mooi zingen en die zit bij t USKO (of zat??)
ik zing bij CM en verder ben ik een echte projectslet... ik heb meegedaan o.a. met Nederlands Studenten Kamerkoor (2007 + reprise projecten), Couleur Vocale, Leids Projectkoor, Leids Cantateconsort, I Romantici en nog meer!
Nee ik zong bij Gica, maar we kennen alsnog best veel dezelfde mensenen ik was inderdaad bij het Bragifestival in 2007
Mijn vriend heeft toen Bragi nog versterkt met Die Förderverein, echt, wát een maf stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Projectsletten hou ik ook wel vanmaar heb er niet altijd de tijd voor (over). Vorig jaar wel mn huidige dirigent helpen afstuderen met een supergoed projectkoor, dat was zo gaaf
![]()
En ik hou altijd de projecten van koren hier in de omgeving in de gaten, als er ooit eentje weer het Requiem van Brahms uitvoert ben ik er als de kippen bij!
[/muzieknerd]![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Nee ik zong bij Gica, maar we kennen alsnog best veel dezelfde mensenen ik was inderdaad bij het Bragifestival in 2007
Mijn vriend heeft toen Bragi nog versterkt met Die Förderverein, echt, wát een maf stuk
nee, die ken ik allebei niet...ohja en gicanen ken ik idd. ook wel een paar... dat overlapt wel redelijk he? krashna delft en CM leiden overlapt ook hier en daar weleens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Projectsletten hou ik ook wel vanmaar heb er niet altijd de tijd voor (over). Vorig jaar wel mn huidige dirigent helpen afstuderen met een supergoed projectkoor, dat was zo gaaf
![]()
En ik hou altijd de projecten van koren hier in de omgeving in de gaten, als er ooit eentje weer het Requiem van Brahms uitvoert ben ik er als de kippen bij!
[/muzieknerd]
dat festival was wel heel leuk! wij hadden geregld dat onze bus om 2 uur pas terugging, dus we hebben nog even heel hard staan feesten en zuipen en daarna lallend de bus in. kwart over vier waren we weer thuis, en was t ijskoud en regende het en warne we net allemaal weer nuchter aan t worden. heeeeel oncomfortabel!Kwak
Ik ook niet. Ik weiger het ook in het openbaar, tenzij ik niet opval (want in een cafe waar de rest ook meebrult).quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zuurkool gehad. M'n ouders bleven niet eten, maar namen wel de helft van hun eten voor ons mee.
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan ook niet zingen.Lijkt me zo fijn als je dat kunt, dan schik je ook niet meer zo van je stem als je meezingt en net iets te hoog gaat
![]()
Je sportte.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:09 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, dat was even confrontrend. Dat kleine beetje eten is al 1700 kcal. Geen wonder dat ik aangekomen ben(oke, ik weet dat een muffin, camenbert en ijs niet in een gezond voedingspatroon thuishoren,maar toch)
Hoe deed ik dat toch vorig jaar? In mijn herinnering deed ik niets anders dan eten en viel toch af.
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weiger het ook in het openbaar, tenzij ik niet opval (want in een cafe waar de rest ook meebrult).
Hoe was de botervis in de salade bereid?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:09 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, dat was even confrontrend. Dat kleine beetje eten is al 1700 kcal. Geen wonder dat ik aangekomen ben(oke, ik weet dat een muffin, camenbert en ijs niet in een gezond voedingspatroon thuishoren,maar toch)
Hoe deed ik dat toch vorig jaar? In mijn herinnering deed ik niets anders dan eten en viel toch af.
Gerookt.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe was de botervis in de salade bereid?
Gewoon nieuwsgierigheid, geen verband met je gewicht ofzo.
quote:
Aha. Dat had ik laatst ook, gerookte botervis. Vond het niet geweldig, terwijl ik goed gebakken botervis wel buitengewoon lekker vind.quote:
bijna iedereen kan het ook... er zijn maar heel weinig mensen echt toondoof... maar je moet over een bepaalde gene heenstappen, en niet bang zijn voor hoe je stem klinkt... niet alle stemmen klinken even mooi, en bijna iedereen vindt zn eigen stem gek, maar zangtechniek kan iedereen aanleren, en ook zonder techniek kan dus (bijna) iedereen wel een beetje zingen...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik kan ook niet zingen, maar toch willen mensen me vaak overhalen om het toch te proberen "want iedereen kan zingen". Lijkt mij stiekem ook wel fijn om het wél te kunnen. Of iets anders muzikaals te kunnen. Of uberhaupt iets creatiefs/cultureels/kunstzinnigs
.
Misschien is het ene roken het andere niet. Eigenlijk vind ik alle gerookte vis van mijn visboer een overkoepelend niet bijster smakelijk bijsmaakje hebben. Maar (voorlopig) heb ik geen visboerkeuzequote:Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond het juist erg lekker. Lekkerder dan gebakken botervis eigenlijk.
Hmmm.....jawel, maar kerst kwam tussendoor en zit nu weer op bijna 60 kilo.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ohja!
Hoe gaat het eigenlijk bij jou? Was het lowcarben succesvol?
Ik vind zingen leuk en ik doe het dan ook graag en veel. Maar ik kan het niet. Vind ik bijzonder jammer. En mijn buren ook.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bijna iedereen kan het ook... er zijn maar heel weinig mensen echt toondoof... maar je moet over een bepaalde gene heenstappen, en niet bang zijn voor hoe je stem klinkt... niet alle stemmen klinken even mooi, en bijna iedereen vindt zn eigen stem gek, maar zangtechniek kan iedereen aanleren, en ook zonder techniek kan dus (bijna) iedereen wel een beetje zingen...
maar als je t niet LEUK vind moet je vooral niet gaan zingen
Goed verwoordquote:Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bijna iedereen kan het ook... er zijn maar heel weinig mensen echt toondoof... maar je moet over een bepaalde gene heenstappen, en niet bang zijn voor hoe je stem klinkt... niet alle stemmen klinken even mooi, en bijna iedereen vindt zn eigen stem gek, maar zangtechniek kan iedereen aanleren, en ook zonder techniek kan dus (bijna) iedereen wel een beetje zingen...
Oh, dat sws. Ik kan geen grijze lucht meer zien.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:27 schreef Goodbye het volgende:
Volgensmij zijn jullie allebei zomermensenIk wel in ieder geval..
Nou, dan zit je wel goed de komende tijd denk ik. Moet je alleen die temperaturen onder nul even wegdenkenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, dat sws. Ik kan geen grijze lucht meer zien.
Hoe weet je of je toondoof bent?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou, die vriendin van mij die vroeg me wat uitleg enzo, dus ik vroeg haar een toon na te zingen. Kwam niet in de buurt van wat ik deed. Dus ik zei: je moet wat hoger zingen, waarop zij omlaag ging met dr stem!quote:
Ach, denk maar zo: zolang je belasting betaalt, komt er blijkbaar ook het nodige aan geld binnen!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:24 schreef Laureline het volgende:
Pfffft, de belastingaangifte hier is nooit aanleiding tot enige vreugde, ik moet altijd alleen maar betalen![]()
chico, er is een hele leuke pagina met muzikaliteitstestjes. moet nu weg maar zal de link opzoeken (via een ander forum... duurt even...)quote:
Oh dat lijkt me leuk!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
chico, er is een hele leuke pagina met muzikaliteitstestjes. moet nu weg maar zal de link opzoeken (via een ander forum... duurt even...)
ik kom er op terug!
Grieks, dat vind ik bijna het allerlekkerst (het eten dan he?)quote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wij hadden laaif mjoesik tijdens het eten! Hadden we niet op gerekend, maar toen we bij de Griek binnen wandelden hoorden we een enthousiast "HOPPAAAAA!!" *plionk, pingel* waarna een Griekse variant op Aischa van Khaled werd ingezet![]()
Ach het was wel geinigEn het eten was zoals gewoonlijk weer lekker. En ik heb géén toetje op
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noms!
Ah vampje!Da's altijd naar, dat soort dingen. Nu met frisse moed beginnen!
Negeer wel de muffinposts van een paar pagina's terug
Succes en welkom terug
![]()
Ik ga even Mario spelen met vriendlief
Rot voor jou hoor, maar voor ons wel gezelligquote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt zich weer voorzichtig melden.....
dat dus!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Rot voor jou hoor, maar voor ons wel gezellig
Ik totaaaaaal niet. Ik heb een wrap gegeten met gerookte kip en rauwkost en een kliekje zalmpasta.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb me me compleet aan mijn geplande lijstje gehouden, een unicum zeg ik je!![]()
Hoi Vamp!
Lekker toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik totaaaaaal niet. Ik heb een wrap gegeten met gerookte kip en rauwkost en een kliekje zalmpasta.
Hee Vamp, WB!!!
Oeh lekker lijstje hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Kijk mij eens een goede planner zijn; een lijstje voor morgen!![]()
O: magere yoghurt met banaan
T: boterham pindakaas
T: cup a soup kip, wortels (100 gram ofzo)
L: boterham pindakaas, vitalinea
T: boterham rosbief
T: 2 mandarijntjes
D: spinazie, viscuisine, celavita aardappeltjes
Morgenochtend de kerstschade maar eens opmetenquote:Op zondag 3 januari 2010 10:56 schreef Ciske- het volgende:
O: 1 bth met honing
S: 20 min gehometrained
Aangevuld O: 1 bth met een gekookt eien een kiwi
T: als ik voor de lunch nog honger krijg: paar twee walnoten
L: veel snijbonen met een stukje varkensfiletrollade
T: appel, bakje yoghurt + lijnzaad
D: 3 bth met nog onbekend beleg gekookt ei, rookvlees en pindakaas en 1 mandarijn
T: kwark en een handje cashews
Nou, ik heb echt niets in huis, behalve magere yoghurtquote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef Ciske- het volgende:
Overdag zo weinig maar Rituals? Je avondeten is misschien groter dan normaal, maar als je overdag zo weinig neemt komt dat je stofwisseling niet echt ten goede. 2 bakken yoghurt, 1 appel en wat groente als td is niet genoeg hoorMisschien iets van muesli door die yoghurt en/of neem er een paar boterhammen bij?
Aangevuld lijstje vandaag:
[..]
Morgenochtend de kerstschade maar eens opmeten
DAt heb ik ook,maar dan niet met zoetigheid maar met vette bende.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:08 schreef Rituals het volgende:Ik merk trouwens dat ik er moeite mee heb om weer in mijn oude ritme te komen. Ik heb in de maand december veel zoetigheid gegeten en heb daar nog steeds enorme behoefte aan (terwijl ik geen honger heb). Ik weet dat ik daar nu van moet afkicken, maar dat gaat niet zo makkelijk.
Ik met zoetigheid én vette bendequote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt heb ik ook,maar dan niet met zoetigheid maar met vette bende.
Wat goed! Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hee Slankies,
Ik heb me hier een tijdje niet gemeld.. en dat komt eigenlijk omdat ik er niet meer zo mee bezig ben. Ik ben heel gelukkig met wat ik nu weeg (62, hoewel mijn streef eigenlijk 61 is). Ik zal hier dus ook niet meer gaan posten, ik blijf wel gezond eten en hoop dat ik op gezonde wijze dit gewicht zal weten te behouden.
Ik wilde jullie bij deze wel even bedanken, want de steun hier heeft me wel geholpen om ruim 6 kilo af te vallen. Ik ben nu dus 6.8 kilo lichter dan vorig jaar op 1 januari, en daar ben ik erg gelukkig mee. Misschien kom ik hier over een paar maandjes nog terug, mocht ik besluiten nog iets meer kwijt te willen.
Jullie verder nog veel succes iig, en ik zal af en toe nog wel eens komen lurken!
Liefs,
PPP
Zoetigheid, vette bende en drank hieroquote:Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik met zoetigheid én vette bende. Ik denk dat we maar even moeten doorbijten?
Goed gedaanquote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hee Slankies,
Ik heb me hier een tijdje niet gemeld.. en dat komt eigenlijk omdat ik er niet meer zo mee bezig ben. Ik ben heel gelukkig met wat ik nu weeg (62, hoewel mijn streef eigenlijk 61 is). Ik zal hier dus ook niet meer gaan posten, ik blijf wel gezond eten en hoop dat ik op gezonde wijze dit gewicht zal weten te behouden.
Ik wilde jullie bij deze wel even bedanken, want de steun hier heeft me wel geholpen om ruim 6 kilo af te vallen. Ik ben nu dus 6.8 kilo lichter dan vorig jaar op 1 januari, en daar ben ik erg gelukkig mee. Misschien kom ik hier over een paar maandjes nog terug, mocht ik besluiten nog iets meer kwijt te willen.
Jullie verder nog veel succes iig, en ik zal af en toe nog wel eens komen lurken!
Liefs,
PPP
Ohja, drank ookquote:Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zoetigheid, vette bende en drank hiero
Aha, op die manier! Maar als je low-carbed, is het belangrijk om wél genoeg (=meer) vetten te eten. Vet en kh moet je zien als je brandstof, eiwitten al de bouwstof. Ga je je kh-inname omlaag gooien, zou je vetinname omhoog moeten gaan. Want anders blijft er weinig overquote:Op zondag 3 januari 2010 22:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt niets in huis, behalve magere yoghurt. Ik heb tot half 12 college en daarna ga ik meteen boodschappen doen. Wat betreft boterhammen, ik probeer een tijdje zo min mogelijk brood/aardappelen/pasta/rijst te eten.
Meet jij alleen of weeg je jezelf daarnaast ook?
Het klopt inderdaad dat ik meer vetten zou moeten eten. Mijn probleem is alleen dat ik niet 'een paar' noten kan eten, bij mij gaat dan meteen het hele bakje/zakje leegquote:Op zondag 3 januari 2010 22:22 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Aha, op die manier! Maar als je low-carbed, is het belangrijk om wél genoeg (=meer) vetten te eten. Vet en kh moet je zien als je brandstof, eiwitten al de bouwstof. Ga je je kh-inname omlaag gooien, zou je vetinname omhoog moeten gaan. Want anders blijft er weinig overDus misschien iets van noten/vette vis/lijnzaad halen dan ofzo als je boodschappen doet? Ervoor wordt dan idd lastig als je college hebt..
Ik ga me zowel wegen als meten, maar aan het laatste hecht ik wel wat meer waarde en daar hoop ik ook de vooruitgang in te gaan zien![]()
Herkenbaar van dat afkicken van de december-snoeperijen, even uit die cirkel komen.. minder kh eten schijnt daar wel een goede manier voor te zijn trouwens.
Oké oké, jij hebt het het zwaarstquote:Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zoetigheid, vette bende en drank hiero
Iddquote:Op zondag 3 januari 2010 22:34 schreef P.F het volgende:
Doei PPPJe mag nog wel langskomen voor de gezelligheid hoor
..
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:57 schreef Merel het volgende:
Ik zag dat er ook alweer een discussie was losgebarsten over of dit mollig, chubby, gezet, dik, whatever was. Voor mij vallen deze vrouwen toch echt wel in de categorie dik. Maar dat betekent niet dat het per se meteen lelijk is. Het hangt echt van de foto af en hoe ze erop staan. Ik zou zelf alleen nooit zo zwaar willen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |