Hoe weet je of je toondoof bent?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bijna iedereen kan het ook... er zijn maar heel weinig mensen echt toondoof... maar je moet over een bepaalde gene heenstappen, en niet bang zijn voor hoe je stem klinkt... niet alle stemmen klinken even mooi, en bijna iedereen vindt zn eigen stem gek, maar zangtechniek kan iedereen aanleren, en ook zonder techniek kan dus (bijna) iedereen wel een beetje zingen...
maar als je t niet LEUK vind moet je vooral niet gaan zingen
Nou, die vriendin van mij die vroeg me wat uitleg enzo, dus ik vroeg haar een toon na te zingen. Kwam niet in de buurt van wat ik deed. Dus ik zei: je moet wat hoger zingen, waarop zij omlaag ging met dr stem!quote:
Ach, denk maar zo: zolang je belasting betaalt, komt er blijkbaar ook het nodige aan geld binnen!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:24 schreef Laureline het volgende:
Pfffft, de belastingaangifte hier is nooit aanleiding tot enige vreugde, ik moet altijd alleen maar betalen![]()
chico, er is een hele leuke pagina met muzikaliteitstestjes. moet nu weg maar zal de link opzoeken (via een ander forum... duurt even...)quote:
Oh dat lijkt me leuk!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
chico, er is een hele leuke pagina met muzikaliteitstestjes. moet nu weg maar zal de link opzoeken (via een ander forum... duurt even...)
ik kom er op terug!
Grieks, dat vind ik bijna het allerlekkerst (het eten dan he?)quote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wij hadden laaif mjoesik tijdens het eten! Hadden we niet op gerekend, maar toen we bij de Griek binnen wandelden hoorden we een enthousiast "HOPPAAAAA!!" *plionk, pingel* waarna een Griekse variant op Aischa van Khaled werd ingezet![]()
Ach het was wel geinigEn het eten was zoals gewoonlijk weer lekker. En ik heb géén toetje op
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noms!
Ah vampje!Da's altijd naar, dat soort dingen. Nu met frisse moed beginnen!
Negeer wel de muffinposts van een paar pagina's terug
Succes en welkom terug
![]()
Ik ga even Mario spelen met vriendlief
Rot voor jou hoor, maar voor ons wel gezelligquote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt zich weer voorzichtig melden.....
dat dus!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Rot voor jou hoor, maar voor ons wel gezellig
Ik totaaaaaal niet. Ik heb een wrap gegeten met gerookte kip en rauwkost en een kliekje zalmpasta.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb me me compleet aan mijn geplande lijstje gehouden, een unicum zeg ik je!![]()
Hoi Vamp!
Lekker toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik totaaaaaal niet. Ik heb een wrap gegeten met gerookte kip en rauwkost en een kliekje zalmpasta.
Hee Vamp, WB!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |