Hoe weet je of je toondoof bent?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bijna iedereen kan het ook... er zijn maar heel weinig mensen echt toondoof... maar je moet over een bepaalde gene heenstappen, en niet bang zijn voor hoe je stem klinkt... niet alle stemmen klinken even mooi, en bijna iedereen vindt zn eigen stem gek, maar zangtechniek kan iedereen aanleren, en ook zonder techniek kan dus (bijna) iedereen wel een beetje zingen...
maar als je t niet LEUK vind moet je vooral niet gaan zingen
Nou, die vriendin van mij die vroeg me wat uitleg enzo, dus ik vroeg haar een toon na te zingen. Kwam niet in de buurt van wat ik deed. Dus ik zei: je moet wat hoger zingen, waarop zij omlaag ging met dr stem!quote:
Ach, denk maar zo: zolang je belasting betaalt, komt er blijkbaar ook het nodige aan geld binnen!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:24 schreef Laureline het volgende:
Pfffft, de belastingaangifte hier is nooit aanleiding tot enige vreugde, ik moet altijd alleen maar betalen![]()
chico, er is een hele leuke pagina met muzikaliteitstestjes. moet nu weg maar zal de link opzoeken (via een ander forum... duurt even...)quote:
Oh dat lijkt me leuk!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
chico, er is een hele leuke pagina met muzikaliteitstestjes. moet nu weg maar zal de link opzoeken (via een ander forum... duurt even...)
ik kom er op terug!
Grieks, dat vind ik bijna het allerlekkerst (het eten dan he?)quote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wij hadden laaif mjoesik tijdens het eten! Hadden we niet op gerekend, maar toen we bij de Griek binnen wandelden hoorden we een enthousiast "HOPPAAAAA!!" *plionk, pingel* waarna een Griekse variant op Aischa van Khaled werd ingezet![]()
Ach het was wel geinigEn het eten was zoals gewoonlijk weer lekker. En ik heb géén toetje op
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noms!
Ah vampje!Da's altijd naar, dat soort dingen. Nu met frisse moed beginnen!
Negeer wel de muffinposts van een paar pagina's terug
Succes en welkom terug
![]()
Ik ga even Mario spelen met vriendlief
Rot voor jou hoor, maar voor ons wel gezelligquote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt zich weer voorzichtig melden.....
dat dus!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Rot voor jou hoor, maar voor ons wel gezellig
Ik totaaaaaal niet. Ik heb een wrap gegeten met gerookte kip en rauwkost en een kliekje zalmpasta.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb me me compleet aan mijn geplande lijstje gehouden, een unicum zeg ik je!![]()
Hoi Vamp!
Lekker toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik totaaaaaal niet. Ik heb een wrap gegeten met gerookte kip en rauwkost en een kliekje zalmpasta.
Hee Vamp, WB!!!
Oeh lekker lijstje hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Kijk mij eens een goede planner zijn; een lijstje voor morgen!![]()
O: magere yoghurt met banaan
T: boterham pindakaas
T: cup a soup kip, wortels (100 gram ofzo)
L: boterham pindakaas, vitalinea
T: boterham rosbief
T: 2 mandarijntjes
D: spinazie, viscuisine, celavita aardappeltjes
Morgenochtend de kerstschade maar eens opmetenquote:Op zondag 3 januari 2010 10:56 schreef Ciske- het volgende:
O: 1 bth met honing
S: 20 min gehometrained
Aangevuld O: 1 bth met een gekookt eien een kiwi
T: als ik voor de lunch nog honger krijg: paar twee walnoten
L: veel snijbonen met een stukje varkensfiletrollade
T: appel, bakje yoghurt + lijnzaad
D: 3 bth met nog onbekend beleg gekookt ei, rookvlees en pindakaas en 1 mandarijn
T: kwark en een handje cashews
Nou, ik heb echt niets in huis, behalve magere yoghurtquote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef Ciske- het volgende:
Overdag zo weinig maar Rituals? Je avondeten is misschien groter dan normaal, maar als je overdag zo weinig neemt komt dat je stofwisseling niet echt ten goede. 2 bakken yoghurt, 1 appel en wat groente als td is niet genoeg hoorMisschien iets van muesli door die yoghurt en/of neem er een paar boterhammen bij?
Aangevuld lijstje vandaag:
[..]
Morgenochtend de kerstschade maar eens opmeten
DAt heb ik ook,maar dan niet met zoetigheid maar met vette bende.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:08 schreef Rituals het volgende:Ik merk trouwens dat ik er moeite mee heb om weer in mijn oude ritme te komen. Ik heb in de maand december veel zoetigheid gegeten en heb daar nog steeds enorme behoefte aan (terwijl ik geen honger heb). Ik weet dat ik daar nu van moet afkicken, maar dat gaat niet zo makkelijk.
Ik met zoetigheid én vette bendequote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt heb ik ook,maar dan niet met zoetigheid maar met vette bende.
Wat goed! Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hee Slankies,
Ik heb me hier een tijdje niet gemeld.. en dat komt eigenlijk omdat ik er niet meer zo mee bezig ben. Ik ben heel gelukkig met wat ik nu weeg (62, hoewel mijn streef eigenlijk 61 is). Ik zal hier dus ook niet meer gaan posten, ik blijf wel gezond eten en hoop dat ik op gezonde wijze dit gewicht zal weten te behouden.
Ik wilde jullie bij deze wel even bedanken, want de steun hier heeft me wel geholpen om ruim 6 kilo af te vallen. Ik ben nu dus 6.8 kilo lichter dan vorig jaar op 1 januari, en daar ben ik erg gelukkig mee. Misschien kom ik hier over een paar maandjes nog terug, mocht ik besluiten nog iets meer kwijt te willen.
Jullie verder nog veel succes iig, en ik zal af en toe nog wel eens komen lurken!
Liefs,
PPP
Zoetigheid, vette bende en drank hieroquote:Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik met zoetigheid én vette bende. Ik denk dat we maar even moeten doorbijten?
Goed gedaanquote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hee Slankies,
Ik heb me hier een tijdje niet gemeld.. en dat komt eigenlijk omdat ik er niet meer zo mee bezig ben. Ik ben heel gelukkig met wat ik nu weeg (62, hoewel mijn streef eigenlijk 61 is). Ik zal hier dus ook niet meer gaan posten, ik blijf wel gezond eten en hoop dat ik op gezonde wijze dit gewicht zal weten te behouden.
Ik wilde jullie bij deze wel even bedanken, want de steun hier heeft me wel geholpen om ruim 6 kilo af te vallen. Ik ben nu dus 6.8 kilo lichter dan vorig jaar op 1 januari, en daar ben ik erg gelukkig mee. Misschien kom ik hier over een paar maandjes nog terug, mocht ik besluiten nog iets meer kwijt te willen.
Jullie verder nog veel succes iig, en ik zal af en toe nog wel eens komen lurken!
Liefs,
PPP
Ohja, drank ookquote:Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zoetigheid, vette bende en drank hiero
Aha, op die manier! Maar als je low-carbed, is het belangrijk om wél genoeg (=meer) vetten te eten. Vet en kh moet je zien als je brandstof, eiwitten al de bouwstof. Ga je je kh-inname omlaag gooien, zou je vetinname omhoog moeten gaan. Want anders blijft er weinig overquote:Op zondag 3 januari 2010 22:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt niets in huis, behalve magere yoghurt. Ik heb tot half 12 college en daarna ga ik meteen boodschappen doen. Wat betreft boterhammen, ik probeer een tijdje zo min mogelijk brood/aardappelen/pasta/rijst te eten.
Meet jij alleen of weeg je jezelf daarnaast ook?
Het klopt inderdaad dat ik meer vetten zou moeten eten. Mijn probleem is alleen dat ik niet 'een paar' noten kan eten, bij mij gaat dan meteen het hele bakje/zakje leegquote:Op zondag 3 januari 2010 22:22 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Aha, op die manier! Maar als je low-carbed, is het belangrijk om wél genoeg (=meer) vetten te eten. Vet en kh moet je zien als je brandstof, eiwitten al de bouwstof. Ga je je kh-inname omlaag gooien, zou je vetinname omhoog moeten gaan. Want anders blijft er weinig overDus misschien iets van noten/vette vis/lijnzaad halen dan ofzo als je boodschappen doet? Ervoor wordt dan idd lastig als je college hebt..
Ik ga me zowel wegen als meten, maar aan het laatste hecht ik wel wat meer waarde en daar hoop ik ook de vooruitgang in te gaan zien![]()
Herkenbaar van dat afkicken van de december-snoeperijen, even uit die cirkel komen.. minder kh eten schijnt daar wel een goede manier voor te zijn trouwens.
Oké oké, jij hebt het het zwaarstquote:Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zoetigheid, vette bende en drank hiero
Iddquote:Op zondag 3 januari 2010 22:34 schreef P.F het volgende:
Doei PPPJe mag nog wel langskomen voor de gezelligheid hoor
..
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:57 schreef Merel het volgende:
Ik zag dat er ook alweer een discussie was losgebarsten over of dit mollig, chubby, gezet, dik, whatever was. Voor mij vallen deze vrouwen toch echt wel in de categorie dik. Maar dat betekent niet dat het per se meteen lelijk is. Het hangt echt van de foto af en hoe ze erop staan. Ik zou zelf alleen nooit zo zwaar willen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |